Joo, äläkä loukkaannu pulla minuun, en osoittanut mitään sinulle, käytänkö sitten välillä sanamuotoja, joita toinen kohdistaa itseensä.
Aamu-Usva kirjoitti:mutta hengellisille Jeesus voi tuonkin pienen tekstinpätkän kautta puhua hengellisiä totuuksia, eli kehottaa meitä katsomaan Hänen todelliseen hengelliseen morsiameen, joka odottaa vaimoksi ottamista. Kuulen noissa sanoissa Jeesuksen sanat: "Minä tulen pian. Pian morsian muuttuu vaimoksi. Olkaa valmiina. Valvokaa ja rukoilkaa. Puhdistautukaa minun veressäni, että olisitte valmiit tulemaan suureen hääjuhlaan." Jeesus sanoi heille: Vaimoni. Tässä on sitä suurta salaisuutta, mistä Paavali puhuu Ef.5:22-33. Tämä sana voi olla meille todella Häneltä, "joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä (Ilm.1:5)."
vaisuliini kirjoitti:Aamu-Usva kirjoitti:mutta hengellisille Jeesus voi tuonkin pienen tekstinpätkän kautta puhua hengellisiä totuuksia, eli kehottaa meitä katsomaan Hänen todelliseen hengelliseen morsiameen, joka odottaa vaimoksi ottamista. Kuulen noissa sanoissa Jeesuksen sanat: "Minä tulen pian. Pian morsian muuttuu vaimoksi. Olkaa valmiina. Valvokaa ja rukoilkaa. Puhdistautukaa minun veressäni, että olisitte valmiit tulemaan suureen hääjuhlaan." Jeesus sanoi heille: Vaimoni. Tässä on sitä suurta salaisuutta, mistä Paavali puhuu Ef.5:22-33. Tämä sana voi olla meille todella Häneltä, "joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä (Ilm.1:5)."
Joo nyt ymmärrän paremmin kun luin tuon kohdan mitä Aamu-Usva kirjoitti. Mua joskus ihmetytti miksi Jeesus kutsui omaa äitiä vaimoksi eikä voinut sanoa äidiksi paitsi kutsui Jumalaa Isäksi. Se minua ihmetytti. Mut Aamu-Usvan kirjoitus avasi ymmärrykseni. Vaimo itseasiassa tarkoittaa morsiasta eli häämorsiasta. Raamatun mukaan Jeesus on meidät vaimoina kihlannut itselleen.
lonelyrider kirjoitti:vaisuliini kirjoitti:Aamu-Usva kirjoitti:mutta hengellisille Jeesus voi tuonkin pienen tekstinpätkän kautta puhua hengellisiä totuuksia, eli kehottaa meitä katsomaan Hänen todelliseen hengelliseen morsiameen, joka odottaa vaimoksi ottamista. Kuulen noissa sanoissa Jeesuksen sanat: "Minä tulen pian. Pian morsian muuttuu vaimoksi. Olkaa valmiina. Valvokaa ja rukoilkaa. Puhdistautukaa minun veressäni, että olisitte valmiit tulemaan suureen hääjuhlaan." Jeesus sanoi heille: Vaimoni. Tässä on sitä suurta salaisuutta, mistä Paavali puhuu Ef.5:22-33. Tämä sana voi olla meille todella Häneltä, "joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä (Ilm.1:5)."
Joo nyt ymmärrän paremmin kun luin tuon kohdan mitä Aamu-Usva kirjoitti. Mua joskus ihmetytti miksi Jeesus kutsui omaa äitiä vaimoksi eikä voinut sanoa äidiksi paitsi kutsui Jumalaa Isäksi. Se minua ihmetytti. Mut Aamu-Usvan kirjoitus avasi ymmärrykseni. Vaimo itseasiassa tarkoittaa morsiasta eli häämorsiasta. Raamatun mukaan Jeesus on meidät vaimoina kihlannut itselleen.
Hyvä pointti tuossa lopussa vaisuliini

...Jeesuksen ja Marian "rakkaussuhde" oli mahdollinen vasta sitten kun Jeesus oli mennyt Isän luo.Jeesus lähetti Pyhän Hengen ja vasta siinä "tilassa" he voivat yhtyä eli olla yhtä.Jeesus rakasti Mariaa ja Maria Jeesusta,mutta kahden ihmisen välinen seksuaalinen rakkaussuhde Jeesuksen kanssa maan päällä on samakuin mahdoton yhtälö 
Matkalla:Kiellon tarkoitus näyttää olleen, että Marian pitäisi nyt totuttautua riippumattomuuteen Jeesuksen ruumillisesta läheisyydestä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa