En tiedä, Lemmikki, miten koet, mutta minä näen haavoitetun ja rikotun ihmisen ja sinä tarvitsisit kuitenkin ihan reaalielämässä uskovia jotka kuuntelee sinua ja rukoilen sinun puolestasi sitä, että löydät ihan niitäkin ihmisiä joiden kanssa on helppo rakentaa uskonyhteyttä Jeesuksessa Kristuksessa. Sinulla ei ole mitän pelättävää, ei hävettävää, vaan mene rohkeasti eteenpäin. Ps. myös elämässä haavoittunut ja todella rikottu, mutta parannettu Jeesuksessa meidän Herrassamme. Ja tähän uskoen ja luottaen, rukouksessa sinun kanssasi.

Itse olen nykyisin arkana usein takapenkissä enkä juttele monenkaan kanssa mutta Sana minuakin virvoittaa ja laulaessa koen yhteyttä toisiin. Menneet kokemukset ovat arkuuttaneet minua, mutta silti koen mennä seurakuntaan velvollisuudekseni. Kunpa olisi helppoa löytää ystäviä rukoukseen ja yhteyteen, mutta kun on tullut kipeästi satutetuksi sitä on itse sulkeutunut. Rukoillaan yhdessä Herraa, että me monet yksinäiset löytäisimme toisemme ja yhtëyden kuten on tarkoitettu seurakunnassa. Kiitos Herralle! teistä jokaisesta.