Uskovien yhteys

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Uskovien yhteys

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 17. Touko 2012 21:59

Vielä kerron omakohtaisesta kokemuksesta sen, että ainakin itse olen kokenut niin että ei se oikein tuo uskonyhteys toimi täällä netissä, jostain kumman syystä. :? jos siis etsii jotain ainoata yhteyttä muihin uskoviin täältä, että kyllä sitä on jalkauduttava ihan "ihmisten keskelle", vaikka täälläkin ollaan toistemme keskellä ja nykyään teknologia on se tämän päivän juttu... niin silti täytyy todeta että jotenkin vajavaista se näin on rakentaa mitään uskovien kokoontumista, se ei korvaa sitä että näemme toinen toisemme.

En tiedä, Lemmikki, miten koet, mutta minä näen haavoitetun ja rikotun ihmisen ja sinä tarvitsisit kuitenkin ihan reaalielämässä uskovia jotka kuuntelee sinua ja rukoilen sinun puolestasi sitä, että löydät ihan niitäkin ihmisiä joiden kanssa on helppo rakentaa uskonyhteyttä Jeesuksessa Kristuksessa. Sinulla ei ole mitän pelättävää, ei hävettävää, vaan mene rohkeasti eteenpäin. Ps. myös elämässä haavoittunut ja todella rikottu, mutta parannettu Jeesuksessa meidän Herrassamme. Ja tähän uskoen ja luottaen, rukouksessa sinun kanssasi.
lonelyrider

ViestiKirjoittaja pekka » 17. Touko 2012 22:30

Tervetuloa Lemmikki käymään jos liikut täällä Vaasassa päin. Soita vain ensin, puhelinnumeroni on tuossa ystäväni kotisivuilla. Täällä on kaksi koiraakin, Ida ja Suvi, ottamassa sua iloisesti vastaan!!!

Toki tämä kutsu koskee kaikkia muitakin foorumilaisia. Laitan kyllä mielelläni kahvipannun porisemaan ja voidaan jutella pitkäänkin, ilman mitään kiirettä mihinkään. Kiitos HERRALLE.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja toni t » 17. Touko 2012 22:36

pekka kirjoitti:Tervetuloa Lemmikki käymään jos liikut täällä Vaasassa päin. Soita vain ensin, puhelinnumeroni on tuossa ystäväni kotisivuilla. Täällä on kaksi koiraakin, Ida ja Suvi, ottamassa sua iloisesti vastaan!!!

Toki tämä kutsu koskee kaikkia muitakin foorumilaisia. Laitan kyllä mielelläni kahvipannun porisemaan ja voidaan jutella pitkäänkin, ilman mitään kiirettä mihinkään. Kiitos HERRALLE.

Jos Herra suo niin otan mielelläni tämän kutsun vastaan tänä kesänä. Minulla on jo pidemmän aikaan ollut mielessä että pitäisi lähteä tapaamaan pekkaa ja muitakin uskonveljiä ja sisaria sinne etelään päin. Eikös Jokikin ole sieltä pekan tyköä?

:drive:
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
toni t
Site Admin

ViestiKirjoittaja pekka » 17. Touko 2012 22:45

Tervetuloa vain Toni käymään, kyllä JoKi on myös täältä Vaasasta ja käynytkin luonani muutamaan otteeseen. Voi kysyä sitten jos hänenkin aikatauluun sopii tulla samalla kertaa käymään luonani. Voidaan puhua ihan mistä vaan, ihan vapaasti. Kyllä kahvipullatkin järjestyy.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja toni t » 17. Touko 2012 22:50

pekka kirjoitti:Tervetuloa vain Toni käymään, kyllä JoKi on myös täältä Vaasasta ja käynytkin luonani muutamaan otteeseen. Voi kysyä sitten jos hänenkin aikatauluun sopii tulla samalla kertaa käymään luonani. Voidaan puhua ihan mistä vaan, ihan vapaasti. Kyllä kahvipullatkin järjestyy.

Kiitos pekka. :thumb:
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
toni t
Site Admin

ViestiKirjoittaja JoKi » 17. Touko 2012 22:53

Juu, asun tällähetkellä viikonloppuisin Vaasassa ja viikolla Teuvalla kun pääsin sinne opiskelemaan. Mut tästä on n. 80km välimatkaa joten luultavasti pystyn tulla tervehtimään viikollakin.
JoKi

ViestiKirjoittaja Lemmikki » 20. Touko 2012 19:13

Kiitos kaikille välittäville ♥

Ymmärrän mitä sanotte mutta joudun toteamaan että Me-henki nimenomaan on se joka pitää ihmiset srk:n ulkopuolella ja sen näin räikeästi tänään. Sen kohteeksi joutuivat monet minun lisäkseni, Jeesus meitä armahtakoon. :(
Jeesus on Rakas *** ישוע הוא המשיח
Lemmikki

ViestiKirjoittaja Lemmikki » 20. Touko 2012 19:33

Asia kuitenkin on niin, että jos srk olisi työpaikka niin tuollainen syrjään jättäminen ja hiljaisuuteen eristäminen kutsuttaisiin työpaikka kiusaamiseksi.
Ja srk:ssa tällaisella käytöksellä on samat seuraukset eli on paljon masentuneita ja mielenterveysongelmaisia. :(

Kuitenkin Herra kuulee heidän huutonsa!

Mal. 2:13
Ja toiseksi te olette tehneet tämän: olette saattaneet Herran alttarin peitetyksi kyynelillä ja itkulla ja huokauksilla, niin ettei hän enää käänny uhrilahjojen puoleen eikä mielisty ottamaan mitään teidän kädestänne.
Jeesus on Rakas *** ישוע הוא המשיח
Lemmikki

ViestiKirjoittaja kaijuli » 20. Touko 2012 21:15

Olen itse kuulunut kolmeen eri seurakuntaan, ymmärrän hyvin sen kivun jonka ulkopuolisuus aiheuttaa. Seurakunnasta toivoo löytävänsä uskonystäviä, lämpöä ja tervetulleeksi tulemista suureen Jumalan seurakuntaan. Valitettavasti näin ei aina käy, vaan sitä pettyy katkerasti. Mutta Jeesukseen ei tarvitse koskaan pettyä, Hänen luokseen on aina tervetullut. :hearts: Itse olen nykyisin arkana usein takapenkissä enkä juttele monenkaan kanssa mutta Sana minuakin virvoittaa ja laulaessa koen yhteyttä toisiin. Menneet kokemukset ovat arkuuttaneet minua, mutta silti koen mennä seurakuntaan velvollisuudekseni. Kunpa olisi helppoa löytää ystäviä rukoukseen ja yhteyteen, mutta kun on tullut kipeästi satutetuksi sitä on itse sulkeutunut. Rukoillaan yhdessä Herraa, että me monet yksinäiset löytäisimme toisemme ja yhtëyden kuten on tarkoitettu seurakunnassa. Kiitos Herralle! teistä jokaisesta.
kaijuli

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 21. Touko 2012 10:41

Toni kirjoitti kyllä hyvin tuosta väärän todistuksen antamisesta. Siis että ei välttämättä tarvita suoranaista valheiden puhumista jostain henkilöstä, vaan että vääränlainen yleistäminenkin on väärää todistusta. Itsekin siihen joskus syyllistyn.. Ainakin sellaisiin "sä-et-ikinä-tee-sitä-tai-tätä" -yleistyksiin ihanaa miestäni kohtaan :oops: Vaikka eihän voi sanoa ei ikinä jos kuitenkin on edes joskus kerran tehnyt sen :)

Ja Turkuun tullessaan kaikki on aina tervetulleita meille käymään ja toki Turun seurakunnan kokouksiinkin, joissa kylläkin on koolla vain pienen pieni osa Turun seurakunnasta. Siellä ei ainakaan ole mahdollista kenenkään jäädä ilmaksi toisille, ellei ihan oikeasti ole ILMAA :lol: Meitä on niin vähän, että jokainen uusi kyllä varmasti huomataan.. Mutta siinä on kyllä sellainen ongelma siinäkin, että kaikki eivät haluaisi tulla huomatuksi, eivätkä haluaisi, että heiltä tullaan heti kyselemään kaikki synnyt syvät... Tähänkin Jumala antakoon viisautta, koska Hänen henkensä tutkii kaikki ja tietää jokaisesta ihmisestä erikseen, mitä hänessä on.
Aamu-Usva

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu