Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja Lemmikki » 02. Touko 2012 11:44

Rekisteröityneiden käyttäjien läsnäololistassa näkyy "Google bot" , onko se vakooja vai virus vai oikea käyttäjä?
Jeesus on Rakas *** ישוע הוא המשיח
Lemmikki

ViestiKirjoittaja systeri » 02. Touko 2012 11:52

Se on vissiin joku googlen robotti joka etsii päivitettyjä sivuja??
systeri

ViestiKirjoittaja systeri » 02. Touko 2012 11:57

Mä lensin kans joskus joltain forumilta pihalle ja eihän se kivaa oo, mutta onneksi näitä on ja tää on ollu kyllä hyvä paikka :)
Väärinymmärryksiä tulee helposti puolin jos toisin mutta se on näitten keskustelupalstojen ongelma.Pian pitää lähteä töihin mutta keskustelemisiin :) Siunausta!
systeri

ViestiKirjoittaja systeri » 04. Touko 2012 12:08

Hei hulinaa :happy: ...kaks uutta vauvaa tulos tähän katraaseen ja lähes samoihin aikoihin lasketut ajat :) :hearts:
Herra siunaa ja varjele näitä pieniä ihmisenalkuja sekä äitejä ja isiä...(ja vähän mummaakin... ;) )
systeri

ViestiKirjoittaja Lemmikki » 04. Touko 2012 12:44

onneks olkoon mummolle :D :hugehug:
Lemmikki

ViestiKirjoittaja pekka » 04. Touko 2012 21:55

Tämmöinen kirjoitus tuli eteeni, "Jätän tavarat kauppaan": https://www.karikuula.com/158
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Lemmikki » 05. Touko 2012 12:43

tuohon on hyvä lääke seuraava tapa toimia:

katselen läpi mainokset, tarjoukset, valitsen mitä "tarvitsen" ja taitan sivun ylä kulman hiirenkorvalle merkiksi.
Annan asian hautua seuraavaan päivään, tarkistan uudestaan mitä "kuvittelin" tarvitsevani. Puolet karsiutuu pois jo enen kuin edes menen
kauppaan. :-P
Lemmikki

ViestiKirjoittaja pekka » 05. Touko 2012 13:08

Näin on Lemmikki. Elämme myös mainosyhteiskunnassa, turhuuksien turhakkeita mainostetaan meille yötä päivää ja materialismi kukoistaa kuin koskaan ennen. Kaatopaikat täyttyy kaikesta roskasta ja jätteestä. Samoin myös koti voi olla kuin hävityksen jäljiltä, turhakkeita niin paljon ettei itse/perheenjäsenet sekaan mahdu ja lisää vaan haalitaan. Mikään ei riitä.

Olen myös taistellut tuota materialismin kirousta vastaan kaikki nämä vuodet ja yhä tuo materialismi "kummittelee" elämässäni niin, että on täysi työ vastustaa sitä. Herra auttakoon meitä kaikkia siinä taistelussa, että vain tosi tarpeellinen tulisi hankittua. Ja muistakaamme auttaa myös muita lähimmäisiä, kaikella tavalla, ei vain rahallisesti.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja systeri » 05. Touko 2012 19:02

Käytiin tänään ostamas mulle elämäni ensimmäiset monitehorillit :) Ja kaupan päälle vielä tuli vahvuuksilla olevat aurinkolasit :cool: ..eikä maksanut paljon ,vaikka isäntä vähän nikotteli ja huokaili tätäkin hintaa,mun mielestä halvat :thumb: Kiitos Herralle..oon haaveillut näistä kauan,näkö alkas heikentyä just heti 40 jälkeen.
systeri

ViestiKirjoittaja Mallu » 05. Touko 2012 20:21

Onnea vaan Pullalle uusien lasien johdosta,oot ne kyllä jo ansainnut :D
Aurinkolasit myös silmille kun huristelet töistä koti, on kyllä niin coolia että... :D
Itte en kyllä pärjää ilman aurinkolaseja,tulee helposti pää kipeäksi.

Oisko kenelläkään kokemusta tai tietoa luontaiskaupoissakin myytävästä MSM jauheesta.Se on jotain luonnossakin esiintyvää rikkijauhetta,joka pitäisi auttaa monenlaiseen vaivaan.Ihoon,hiuksiin,niveliin ym.Netissä oli kyllä paljonkin käyttäjä kokemuksia.Olen sitä ottanut muutamana päivänä,kun on ollut kipuja iskiaksen vuoksi.Ajattelin vaan jos jollakin olisi omakohtaisia kokemuksia.
Mallu

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu