Iustus kirjoitti:Sain tänään toisen rokoteannokseni. Kiitos Herralle hänen hyvyydestään luotujansa kohtaan
Kiitos Kirjoituksestasi Iustus.
Missä kohtaa Sanassa sanotaan että pahan vallassa olevan maailman, jossa elämme, rokoteannokset olisivat Jumalan tahto?
HERRA varjelee, ei esim. rokoteannokset. Ja loppua kohden, joka aika on hyvin lähellä, asiat maailmassa menevät, Sanan mukaan, lähes joka osa-alueella vain pahempaan suuntaan. Kiitos Herralle, pyhä jäännös tulee pelastumaan, eli ne ihmiset jotka tulevat Jumalan armosta säilyttämään lapsen uskonsa Herraan Jeesukseen, loppuun asti, tämän pahan aikakauden viimeisenä päivänä.
PSALMI 121:1
Matkalaulu. Minä nostan silmäni vuoria kohti: mistä tulee minulle apu?
2
Apu minulle tulee Herralta, joka on tehnyt taivaan ja maan.
3
Hän ei salli sinun jalkasi horjua, sinun varjelijasi ei torku.
4
Katso, hän, joka Israelia varjelee, ei torku eikä nuku.
5
Herra on sinun varjelijasi, Herra on suojaava varjosi sinun oikealla puolellasi.
6
Ei polta sinua aurinko päivällä, eikä kuu yöllä.
7
Herra varjelee sinut kaikesta pahasta, hän varjelee sinun sielusi.
8
Herra varjelee sinun lähtemisesi ja tulemisesi, nyt ja iankaikkisesti.
Maailma on pahan vallassa ja olemme menossa, Jumalan sanan mukaan, kohti viimeisen petovaltakunnan aikajaksoa joka tulee kestämään kolme ja puoli vuotta. Ja ajan merkeistä näemme, jos näemme, etttä tuo erittäin paha aikajakso on hyvin lähellä.
Tietysti kaikkein tärkein asia on se että ihmisellä on viimeistään kuolinhetkellään sydämen usko ristiinnaulittuun ja ylösnousseeseen Jeesukseen Kristukseen, meidän Vapahtajaamme.
PAAVALIN TOINEN KIRJE KORINTTOLAISILLE
6. luku;1
Hänen työtovereinaan me myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi.
2
Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.
Isän Jumalan siunausta ja varjelusta ja Herramme Jeesuksen Kristuksen armoa ja rauhaa sinulle Iustus ja kaikille läheisillesi myös.