*
Covid Vaccine patent number: 060606. It has entsym called ”Lusiferace” in it: Lusif means ”Light bearer” and erace ”wipe it away”, God’s created DNA changed. WHY in the earth even so called Christians are being deceived with this and taking it, when it is so OBVIOUS and so clear???
Raamatun mukaan ”vihollinen eksyttää, jos mahdollista myös valitutkin.” Se juuri tapahtuu nyt. Miksi monet kristitytkin ihmiset ottavat ”rokotteen” jonka entsyymin nimi on Lucifer (Saatanan langennut enkeli) ja patentin numero: 060606. Suoraan silmien edessä kaikki ja SILTI monet eivät näe! Ymmärrän hyvin leffan nimeltä ”Matrix.” (lainattu teksti FB-ryhmästä)
Jer. 29:11 Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.

Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.