Koronavirus

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja Tapani » 04. Huhti 2021 21:13

Käytetäänkö maskeissa nanoteknologiaa, minkä riskit ovat aika huonosti tutkittuja? Kanadassa on kouluihin jaetuista maskeista löytynyt nanomuotoista grafeenia.

https://montreal.ctvnews.ca/i-just-now- ... -1.5364638

Tätä videota en ole katsonut, mutta tällä käsitellään aihetta:

https://tokentube.net/l/3970808445/31-3-2021-Mitä-KASVOMASKEISSA-luikertelee--Morgellons--nanokuidut-sekä-muuta-ajankohtaista-uutisasiaa-

https://www.sciencedirect.com/science/a ... rss_sd_all

Aiemmin kirjoitin foorumilla, että vaihdoin kuntosalia, kun silloinen salini pinnoitti laitteet ja kaikki muut tilat antimikrobisella nanopinnoitteella ja laitoin nämä linkit nanoteknologiasta, mihin en siis luota:

https://www.mediuutiset.fi/uutiset/nano ... 9c45c27364

Saksassa ainakin 77 ihmistä sai vakavia hengitystieoireita käytettyään Magic Nano -nimistä kylpyhuoneen puhdistamiseen tarkoitettua pesuainetta. Kuusi heistä joutui sairaalahoitoon keuhkopöhön takia. Kyseessä oli ensimmäinen kerta, kun nanoteknologiaan perustuva tuote jouduttiin vetämään markkinoilta terveyshaittojen vuoksi. Savolainen pelkää, että lisää on tulossa, jos turvallisuuteen ei aleta kiinnittää enemmän huomiota.- On kehitetty materiaaleja ja tuotteita, jotka ovat olleet lupaavia teknisesti tai taloudellisesti, mutta ei ole ajateltu, että niihin voisi liittyä jotain haittavaikutuksia. Jos kehitetään jokin hittituote, jonka ytimenä ovat nanohiukkaset, niin voimme nähdä enemmänkin isoja otsikoita.

https://chemicalsinourlife.echa.europa. ... and-health

Jotkin nanomateriaalit voivat kehoon päästyään vahingoittaa soluja, mutta toiset ovat osoittautuneet vaarattomiksi. Pienen kokonsa vuoksi osa niistä voi päästä
syvälle keuhkoihin hengityksen mukana. Siellä ne saattavat aiheuttaa tulehdusta. Toinen vaara on, että jotkin nanomateriaalit voivat kulkeutua veren mukana muihin elimiin kuten maksaan, munuaisiin, sydämeen tai pernaan ja aiheuttaa näissä sairauksia. Rotilla tehdyt kokeet ovat osoittaneet, että jotkin nanopartikkelit aiheuttavat herkemmin tulehdusta ja syöpää kuin sama aine suuremmassa koossa.

Ja jos näitä nanopinnotteita tehdään kuntosaleille ja mm. lentokentille terveyden edistämiseksi, miksi niitä ei käytettäisi maskeissa?

Saksalainen lääketieteen professorihan aiemmin jo kritisoi maskeja, että hiilidioksidipitoisuus maskin sisällä on korkeampi kuin suurin sallittu hiilidioksidipitoisuus saksalaisella työpaikalla ja ihmiset myrkytetään omalla hiilidioksidillaan.
Viimeksi muokannut Tapani päivämäärä 10. Huhti 2021 18:26, muokattu yhteensä 1 kerran
Tapani

ViestiKirjoittaja Uskon » 08. Huhti 2021 00:06

-
Viimeksi muokannut Uskon päivämäärä 01. Loka 2024 07:49, muokattu yhteensä 1 kerran
Uskon

ViestiKirjoittaja Uskon » 08. Huhti 2021 10:41

-
Viimeksi muokannut Uskon päivämäärä 01. Loka 2024 07:49, muokattu yhteensä 2 kertaa
Uskon

ViestiKirjoittaja Uskon » 08. Huhti 2021 20:42

-
Viimeksi muokannut Uskon päivämäärä 01. Loka 2024 07:50, muokattu yhteensä 1 kerran
Uskon

ViestiKirjoittaja Uskon » 08. Huhti 2021 21:06

-
Viimeksi muokannut Uskon päivämäärä 01. Loka 2024 07:50, muokattu yhteensä 1 kerran
Uskon

ViestiKirjoittaja Uskon » 10. Huhti 2021 01:14

-
Uskon

ViestiKirjoittaja Tapani » 10. Huhti 2021 18:44

Tulee tästä koronaviruksesta mieleen Natsi-Saksan propagandaministeri Joseph Goebbelsin sanat, että kun ihmisille kerrotaan valhetta riittävän pitkään totuutena, ihmiset alkavat uskoa, että se on totta. Tämä on oikea malliesimerkki, miten helppo ihmisiä on hallita medialla. Sen takia uuden maailmanjärjestyksen agendaan on kuulunut alusta lähtien valtamedian hallinta. Internetin myötä on syntynyt valemedia, mistä löytää myös totuutta, toki valheellisiakin salaliittoteorioita levitetään tahallaan. Aluksi ihmiset vähättelivät koronavirusta, ei näyttänyt olevan mitään syytä pelätä sitä, vaikutti tavalliselta flunssalta. Mutta ajan myötä uhkaan on alettu uskoa ja nyt ihmiset kulkevat maskit naamalla, vaikka edelleen ei näytä olevan mitään syytä pelätä sitä. Tartuntaluvut ovat pieniä ja onpa ylilääkärikin ihmetellyt lehtien palstoilla, miten tämä nyt ei näytä niin pahalta kuin ajateltiin ja teho-osastot ovat tyhjiä. Aluksihan peloteltiin, että 70 % tulee sairastumaan väistämättä ja ajan kanssa on peloteltu keuhkojen vaurioitumisella, aivoinfarkteilla, sydänkohtauksilla, veritulpilla, hiusten ja hampaiden tippumisella ja kaikella mahdollisella terveysongelmalla mitä keksiä saattaa ja nämä koskee myös nuoria ihmisiä. Ja kun nanomaskit/rokotukset saavat aikaan terveysongelmia, siitä on hyvä syyttää koronavirusta.
Tapani

ViestiKirjoittaja nmn » 11. Huhti 2021 18:48

Juuri näin.

Nyt pitäisi saada maskit ihan pienimmillekin koululaisille.

Muistatteko vielä kun tämä kaikki alkoi niin viesti kansalle oli että virus tulee tietysti jylläämään läpi, mutta "ollaan muutama viikko hissukseen, niin saadaan edes kurvia loivennettua"?

Vuosi sen jälkeen, ollaankin pakkorokottamassa ja pakkomaskittamassa kaikki lapsista vanhuksiin, vaikka itse virus on osoittautunut paljon vaarattomammaksi kuin pelättiin. Ei taida olla minkäänlaista ylikuolleisuutta edes normaaliin verrattuna Suomessa. Suurin osa ihmisistä vetäisee naamalle viikon verran käytetyn taskunpohjamaskin näön vuoksi ja pitää itseään erinomaisena vaikka luultavasti tekee sillä käytännöllä enemmän tuhoa kuin hyvää. Eikä taida olla myöskään mitään tieteellistä tukea sille että pikkulapset onnistuisivat käyttämään maskeja niin oikein että sillä olisi jotain positiivista vaikutusta, päinvastoin.

Ihmisille kun antaa vallan kyykyttää, niin sitä valtaa myös käytetään.
nmn

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 01. Touko 2021 07:26

*
Eräästä työpaikasta otettiin yhteyttä minuun ja pyydettiin palvelukodin asukin henkilökohtaiseksi avustajaksi. Kysyin, onko rokote siellä pakollista. Minulle luettiin sellainen pykälä että on pakollinen. Esitin pahoitteluni ja sanoin etten voi ottaa sen paikan.

Sitten myöhemmin sovin tapaamisen erään tuttavan kanssa että keskiviikkona tavataan. Kun olin juuri menossa sinne tapaamaan mutta se tuttava joka oli sieltä samasta paikasta josta otettiin yhteyttä minuun ja pyydettiin henkilökohtaiseksi avustajaksi, oli alistunut koronaan ja joutui karanteeniin. Hän ilmoitti että tapaaminen peruuntui. :wtf: :?

Psalmi 91 voi vahvistaa uskoa kun luetaan lähes päivittäin sitä Psalmin 91 lukua. Herra lupaa pitää huolen omista jotka ovat riippuvaisia Hänestä. Voi pyytää Hänestä riippuvaisuutta ja uskon vahvistumista rukoillen että Hänessä roikutaan turvallisin ja luottavaisin mielin. Jeesus on meidän ainoa tulevaisuutemme. Hänen käsissään on meidän tulevaisuutta, luottakaamme turvallisin mielin ja uskoutukaamme itseämme Hänen käsiin.

Psalmit:
91:1 Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,

2 se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan."

3 Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.

4 Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.

5 Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,

6 et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.

7 Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.

8 Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -

9 Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani." - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.

10 Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.

11 Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.

12 He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.

13 Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -

14 "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.

15 Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.

16 Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."

:prayer4:

Siunattua sapattipäivää! :pc:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Leea » 01. Touko 2021 11:25

vaisuliini kirjoitti:*
Eräästä työpaikasta otettiin yhteyttä minuun ja pyydettiin palvelukodin asukin henkilökohtaiseksi avustajaksi. Kysyin, onko rokote siellä pakollista. Minulle luettiin sellainen pykälä että on pakollinen. Esitin pahoitteluni ja sanoin etten voi ottaa sen paikan.

Suomessa ei ole pakollista ottaa koronarokotetta. Työpaikallani oli vapaaehtoinen, en ottanut. Painostusta voi ehkä joissakin paikoissa esiintyä, mutta ihmetyttää tuo että jos sanottu että pakollinen.
Leea

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu