Koronavirus

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja tuulikki » 22. Maalis 2021 22:24

Uskon kirjoitti:[image][/image]Tarkennuksena vielä, ettei tuo lainattu FB-viesti ollut minun kirjoittamani, vaan eräästä FB-ryhmästä löytynyt kommentti.

Sen sijaan kommenttini, jossa tuo viesti oli lainauksena oli tietynasteinen selvitys siitä mitä tuossa viestissä olevat tapahtumat tai asiat käytännössä olisivat.

Käytännössä rokottaminen nenän kautta on mahdollista aivan samalla tavoin kuin karjaa rokotetaan.

https://www.thepukki.fi/blog/post/vanup ... kottaminen

Image

Suomessa jo kehitellään nenäsumutteena annettavaa "koronarokotetta". Ja jos niitä voidaan antaa jo kohta sumutteina, niin voidaanhan niitä sitten sumuttaa vaikka lentokoneista tai ilmanvaihtoputkistoissa?? (niin miksi ei onnistuisi testipuikolla??) Tottakai onnistuu.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suo ... #gs.wbiv3w
"Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
tuulikki

ViestiKirjoittaja Mariini » 22. Maalis 2021 22:36

Ymmärsin kyllä, ettei kyseinen viesti ollut sinun kirjoittamasi.
Niin paljon siinä oli vääristinyttä tietoa ja jotain muuta outoa taustalla, ettei murukaan totuutta
ole hyvä syy levittää tuommoisia eteenpäin. Ihmiset eksyvät.

Lisäksi tuommoisilla jutuilla lietsotaan aivan turhaa pelkoa. Tilanne on jo muutenkin aivan tarpeeksi raskas
monille. En usko, että tässä nyt vielä pitäisi alkaa pelkäämään jotain vanupuikkoja. Niillä otetaan muitakin näytteitä
ihmisiltä, kuin pelkästään korona testejä.
Vaikuttaa ihan kieroutuneelta touhulta. Kohta kukaan ei uskalla mennä lääkäriin.
Mariini

ViestiKirjoittaja Uskon » 22. Maalis 2021 22:38

-
Viimeksi muokannut Uskon päivämäärä 01. Loka 2024 07:55, muokattu yhteensä 1 kerran
Uskon

ViestiKirjoittaja Uskon » 22. Maalis 2021 22:45

-
Viimeksi muokannut Uskon päivämäärä 01. Loka 2024 07:55, muokattu yhteensä 3 kertaa
Uskon

ViestiKirjoittaja Uskon » 22. Maalis 2021 22:59

-
Viimeksi muokannut Uskon päivämäärä 01. Loka 2024 07:56, muokattu yhteensä 1 kerran
Uskon

ViestiKirjoittaja Mariini » 23. Maalis 2021 02:53

Ei kiinnosta jankata enempää, mutta sanompahan vaan, ettei sitä pedonmerkkiä mihkää
nenänreikään laiteta. :lol:
Mariini

ViestiKirjoittaja Mariini » 23. Maalis 2021 14:53

Ajattelin sanoa ja ihmetellä vielä muutaman sanasen.
Koko myrkky-jupakkaan liittyy muutama ongelma joita olen ihmetellyt.

On paljon viestejä, opetusta ja mielipiteitä. Myrkystä, jota voitaisiin laittaa ihmiseen petoksen kautta
tai väkisin jollakin tavalla. Sitten tämä myrkky siirtäisi ihmisen saatanan orjuuteen muokaten hänen sisäistä maailmaansa
ja ymmärrystänsä ja tekojansa. Ja ohjelmoisi ihmisen tekemään pahoja saatanan tekoja ja ihmistä pystyttäisiin kontrolloimaan ulkopuolelta käsin.
Vaikka hän ei olisi omasta vapaasta tahdostaan antanut itsensä kontrollia jollekkin toiselle.
Eikö tällainen myös siirrä ihmisen vastuuta synnistään johonkin myrkkyyn, jota ihminen ei ole edes tietoisesti valinnut?
Voiko teoistaan silloin syyttää myrkkyä ja sen kautta muka vaikuttavia ihmisiä tai voimia eikä omaa itseä?
Syntyy ongelmatilanne??

Entäpä jos myrkky on laitettu ihmiseen väkisin? Nythän tuolla on jo ainakin yksi tapaus, että
vanhukseen on pistetty korona rokote väkisin hänen vastusteluistaan huolimatta.

Tässä jotenkin tulee monesta esille myös se, että uskova ikäänkuin menettäisi pelastuksensa jonkun myrkyn takia, jota häneen on laitettu
tavalla tai toisella väkisin tai valheen kautta. Eikä pelastumaton voisi enää pelastua.
Tämä luo kammottavan kuvan Jeesuksesta. Jeesus siis sallisi toisten tekevän minua ja muita kohtaan tuollaisen pahan teon, jonka
seurauksena Jeesus hylkäisi ja heittäisi susille ja lopulta helvettiin.
Minä olen uskonut toisenlaiseen Jeesukseen. Jeesukseen joka armahtaa, pelastaa, nostaa kaatuneen, yleensä vielä sieltä ihan omista kuravelleistä.

Minä olen ymmärtänyt että sen pelastuksen voi menettää kumartamalla petoa Jeesuksen sijasta, asettamalla pedon Jeesuksen sijaan herrakseen ja antamalla
sinetöidä itsensä pedon merkillä. Ottamalla oikean pedon merkin kääntää selkänsä Jumalalle, jolloin ollaan tilanteessa, jossa Jumalakin kääntää selkänsä ihmiselle
ja ottaa oman merkkinsä ihmisestä, jos on uskossa. Ja Jumalan sinetti meissä on Pyhä Henki.

Mutta myrkky, rokote, nanopartikkeleita, salakavalia kapseleitä normaaleissa verikokeissa tai lääkinnällisissä toimenpiteissä yms..

Ketä ihmisen pitäisi pelätä? Pahoja ihmisiä vai Jumalaa? Saako siis ihminen Jumalan vihan päälleen toisen ihmisen pahan teon kautta, kun tämä on salaa
laittanut jonkun myrkyn elimistöön? Eikö Raamattu opeta pelkäämään Jumalaa eikä ihmisiä. Pitäisikö meidän paeta Jumalan vihan sijasta ihmisiä? (Matt. 10:28)

Ymmärrän kyllä että tästä tilanteesta ei ole enää pitkä matka siihen pedon nousuun ja sen merkkiin ja näissä asioissa on toisiaan sivuavia asioita ja kysymättömiä kysymyksiä vailla vastauksia. Mutta
siltikin tämmöisissä opetuksissa ei kuitenkaan vaikuta menevän kaikki oikein. Turva ja luottamus Jeesukseen ja Isän huolenpitoon ikäänkuin revitään pois näillä jutuilla.
Aiheuttaa turvattoman olon ja epävarmuutta Jeesusta kohtaan.
Mariini

ViestiKirjoittaja Uskon » 23. Maalis 2021 17:28

-
Viimeksi muokannut Uskon päivämäärä 01. Loka 2024 07:56, muokattu yhteensä 1 kerran
Uskon

ViestiKirjoittaja Uskon » 24. Maalis 2021 12:53

-
Uskon

ViestiKirjoittaja Mariini » 26. Maalis 2021 12:03

Kun mietin näitä, nousi Sanan paikka mieleen.

(Biblia)Room. 8:
33 Kuka tahtoo Jumalan valittuin päälle kantaa? Jumala on, joka tekee vanhurskaaksi.
34 Kuka on, joka tahtoo kadottaa? Kristus on kuollut. Ja, hän on myös herätetty ylös, on myös Jumalan oikialla kädellä, joka myös rukoilee meidän edestämme.
35 Kuka pitää meitä Kristuksen rakkaudesta eroittaman? vaivako, eli ahdistus, eli vaino, eli nälkä, eli alastomuus, eli hätä, eli miekka?

36 Niinkuin kirjoitettu on: sinun tähtes me kuoletetaan yli päivää: me pidetään niinkuin teurastettavat lampaat.
37 Mutta niissä kaikissa me voitamme hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut.
38 Sillä minä olen vahva siitä, ettei kuolema, eikä elämä, eikä enkelit, eikä esivallat, eikä väkevyydet, eikä nykyiset, eikä tulevaiset,
39 Eikä korkeus, eikä syvyys, eli joku muu luontokappale taida meitä Jumalan rakkaudesta eroittaa, joka on Jesuksessa Kristuksessa, meidän Herrassamme.

Sama 33/38
33 Kuka voi syyttää Jumalan valittuja? Jumala on se, joka vanhurskauttaa.
34 Kuka voi tuomita kadotukseen? Kristus Jeesus on se, joka on kuollut, onpa vielä herätettykin, ja hän on Jumalan oikealla puolella, ja hän myös rukoilee meidän edestämme.
35 Kuka voi meidät erottaa Kristuksen rakkaudesta? Tuskako, vai ahdistus, vai vaino, vai nälkä, vai alastomuus, vai vaara, vai miekka?

36 Niinkuin kirjoitettu on: "Sinun tähtesi meitä surmataan kaiken päivää; meitä pidetään teuraslampaina".
37 Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut.
38 Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat,
39 ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
Mariini

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu