Sitten Herra johti minun luo mies saarnaajat seurakunnassa, jotka rukoilivat kahteen otteeseen toisistaan tietämättä samoja asioita minun puolestani. Silloin vapauduin rakkauden herätykselle. Minussa tapahtui rakastuminen Jumalaan, Jeesukseen ja Hänen tahtoonsa. Ja minulle tuli vapaus, että en ole ollut synnitön, mutta nyt saan elää synnitöntä elämää Jeesuksen armosta.

Uskon kirjoitti:Sivusto "Jumala kanssamme" esittää asian seuraavalla tavalla
https://www.jumala-kanssamme.se/439637564
Uskova on vapautettu synnistä. Siksi hän on Jumalan palvelija. Hän ei harjoita tahallista jatkuvaa syntiä, eikä hän elä synnissä (Room 6:17-22). Uskova elää Kristuksessa Jeesuksessa, ei synnissä (1 Kor 1:30). Seuraus: uskova on Hänessä vapaa synnistä.
1. SYNNITÖN ELÄMÄ
Tämä tarkoittaa sitä, että sinä täytät Jumalan lain vaatimukset 100%:sesti. Sinun tulee elää yhtä synnittömästi kuin Herra Jeesus Kristus eli. Hän täytti lain 100%:sesti. Jos olet epäonnistunut edes yhdessä lain pienimmässä osassa, olet rikkonut Jumalaa vastaan. Jos et esim. ole rakastanut Herraa Jumalaa kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikella ymmärrykselläsi ja kaikella voimallasi, ja lähimmäistäsi niin kuin itseäsi, olet jäänyt synnin alle (Luuk 10:25-27). Olet silloin syntinen ja matkalla helvettiin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa