Koronavirus

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja nmn » 07. Maalis 2021 23:43

Julkinen Italian Covid-data ei myöskään näytä tukevan maskeja ainakaan auttavana tekijänä:

https://imgur.com/a/0w2GQNm
nmn

ViestiKirjoittaja Maaret » 08. Maalis 2021 13:19

Siirrymmekö suruaikaan?
Puemmeko yllemme säkit kuten Niinive?

Suomessa on nyt siis laulu - ja tanssikielto. Se kuulostaa melkein nöyrtymiseltä? Parannuksen teolta? Säkkipuvulta?

Miten meidän uskovina kuuluisi ottaa osaa tähän... alentumiseen?

Kysyn siis ihan aidosti tulisiko tämä "nöyryys" ottaa todesta vai onko se pelkkää "taudintorjuntaa".
Katso, minä pakenisin kauas ja yöpyisin erämaassa.
Ps. 55:7
Maaret

ViestiKirjoittaja Maaret » 09. Maalis 2021 08:32

No, vaikuttaa ennemminkin paatumiselta kin ministerit kuuntele noitien (ennustajien) ohjeita.
Näin tehtiin muinoin egyptissäkin kun se oli paatunut ja määrätty tuomittavaksi.
Jumalan kansa sai elää erillään tavallista arkea tuomioista syrjässä (eristettynä).
Maaret

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 09. Maalis 2021 10:26

*
Minulle tuli ajatus paastosta. En ole varma oliko se kehotus paastoamaan koronaa vastaan.

Eilen juttelin erään uskonveljen kanssa. Hän tilasi wishin nettisivulta sellaisia lamppuja. Niin hän halusi näyttää whatsapilla minulle niistä miten ne loisti pimeässä ja valaistus oli kaunis. Mutta hän kertoi että ruumiissa oli kipua. Se oli hänelle eka kerta. Minulle tuli mieleen, tilasiko hän ne lamput Kiinasta ja kysyin häneltä siitä. Hän kertoi että ne lamput on Kiinasta. Tänään aamulla hän tekstasi minulle että hänellä on korona.

Hätärukous hänen puolesta koska hänellä on astma. Se on vaikea yhdistelmä koronan kanssa. :prayer4:
Kiitos että muistat häntä rukouksin! Herra, auta ja parane hänet Jeesuksen nimessä!

:prayer4:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Maaret » 09. Maalis 2021 11:00

oho, levittääköhän kiina koronaa postin mukana?
Ennemmin tämä vaikuttaa biologiselta sodankäynniltä kuin normaalilta taudin leviämiseltä.

Muistetaan rukouksin...
Maaret

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 09. Maalis 2021 11:13

Maaret kirjoitti:oho, levittääköhän kiina koronaa postin mukana?
Ennemmin tämä vaikuttaa biologiselta sodankäynniltä kuin normaalilta taudin leviämiseltä.

Muistetaan rukouksin...

Niin näyttää siltä että korona kulkeutui postin mukanaan. Kiinassa ei varmaan ole vielä ohi se koronatilanne. Ei kannata tilata wishin nettisivulta mitään.

Auta Herra astmaatikkoa uskonveljeä selviytymään pois koronasta, Jeesuksen nimessä! :prayer4:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Roksi » 09. Maalis 2021 21:26

Rukoilen ystävän puolesta, että paranee. Mietin vaan, että mahtaako koronavirus elää niin kauan, että Kiinasta Suomeen pysyisi elossa? Eikö lähetyksen saapuminen kestä monta päivää ja jopa viikkoja? Ennemmin sen on voinut saada vaikka kaupasta.
Roksi

ViestiKirjoittaja Uskon » 09. Maalis 2021 23:38

-
Viimeksi muokannut Uskon päivämäärä 01. Loka 2024 08:06, muokattu yhteensä 1 kerran
Uskon

ViestiKirjoittaja Maaret » 10. Maalis 2021 09:32

Siis UV tappaa viruksen

....valitettavasti en jaksa nykyään enää lukea näitä pitkiä juttuja....tuli tuota opiskelua harrastettua 30vuotta niin se riittää....ähky mikä ähky
Maaret

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 10. Maalis 2021 10:58

Roksi kirjoitti:Rukoilen ystävän puolesta, että paranee. Mietin vaan, että mahtaako koronavirus elää niin kauan, että Kiinasta Suomeen pysyisi elossa? Eikö lähetyksen saapuminen kestä monta päivää ja jopa viikkoja? Ennemmin sen on voinut saada vaikka kaupasta.

Kiitos, Roksi. En osaa sanoa, mahtaako elää kauan. Joku päivä sitten katselin nettikauppaa mutta en muista, oliko se wish tai joku muu kauppa. Muistaakseni katsoin toimitusehtoa ja siinä puhutaan nopeasta kuljetuksesta vaikka on toisella puolella maailmaa. En kysynyt siitä uskonveljeltä milloin hän tilasi sen. No en osaa sanoa...

:think2:

Siunausta! :pc:
vaisuliini

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu