*
Tässä olisi suomenkielinen pedomerkki artikkeli, jossa kerrotaan rokotuksen ohessa annettavasta värimusteesta, jossa on koodi. Kaiken tämän keskellä muistetaan että meillä on pelastus ja turva Jeeusksessa. Olemme pelastetut Jeesuksen veren kautta. Luetaan myös Raamattua jä säilytettään mielen rauha näistä uutisista huolimatta. on silti hyvä tietää, ettei mene ottamaan mitään rokotusmerkkiä. Jostakin luin että kymmenillä tuhansilla Amerikkalaisilla on pedonmerkki ID mikrosiru heidän siitä tietämättään.
Matt. 11:28 Tulkaa minun luokseni kaikki työn rasittamat ja raskautetut, niin minä annan teille levon.
29 Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen sävyisä ja nöyrä sydämeltä. Niin te saatte levon sielullenne.
30 Minun ikeeni on näet sopiva, ja minun kuormani on kevyt." Matt.11:28-30
Siunausta t. Jukka Stockholm
https://www.uusinäkemys.fi/who-suunnittelee-digitaalista-id-2020-identiteettia (suoraan aukeava:
https://tinyurl.com/yajsbo9r)
Urlin kanssa tämä ei onnistu. Tummaksi vetämällä hiiren avulla kopioidaan ja siten avataan toisen välilehden ja lisätään siihen kopiottu linkki siihen niin se aukenee ja sitä pääsee lukemaan. Pahoittelen, etten osaa laittaa urlin kanssa.
Huomautan vielä, että Jumalan lasten ei tule jumittua siis turhiin väittelyihin ja "vänkäämisiin", eikä varsinkaan asettua jonkin puolelle toista vastaan. Siitä tulee tehdä parannus ja kasvaa Jumalan armossa siitä pois. On tärkeää rukoilla Jumalan viisautta nähdä KOKONAISUUS, mitä nyt ollaan rakentamassa - ja osata se Pyhän Hengen johdossa nähdä raamatullisen profetian mukaisuudessa.
Rakentava, tutkiva, kriittinen ja ETENKIN - RAAMATULLINEN - ajanmerkkien seuraaminen on paljon tärkeämpää, kuin yrittää lihallisesti taistella turhissa väittelyissä - oman "etunsa" nimissä toisia vastaan. Olisi tärkeintä rukoilla että Herra johdattaa kaikkeen totuuteen ja avaa silmät näkemään asiat, eli annetaan Jumalan kasvattaa meitä Jumalan armosta Sanan totuuden mukaan ojennukseksi kohti Raamatun Jeesusta, joka ilmoittaa tulevat asiat meille.
Joh. 16:13 Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.
Huomautan vielä kerran, etten ole täällä väittämässä, että olisin aina oikeassa, enkä missään sanonut että olisin tukenut salaliittoteorioita. Kehotan tutkimaan turvautuen kokosydämisesti Herraan rukouksen kanssa - keskittymällä yksin Kristukseen, joka on se ainoa keskeisin kohde uskonelämässämme, se tärkeintä.
Kristus on uskonkasvun keskeisin kohde Jumalan armosta Sanan totuuden mukaan ojennukseksi, sillä Jeesuksessa lepo ja sisäinen rauha vasta löytyy totuuden tuntemisen rinnalla, sillä Hän on täynnä armoa ja totuutta. Antakaamme Jumalan totuuden ja rakkauden kasvattaa meitä, niin silloin saamme kokea yhä lisääntyvässä määrin ihmeellistä Jumalan rauhan sydämessämme.
Jeesus lupasi, että ihminen tulee Hänessä löytämään levon. Jos uskova hylkää oman tahtonsa ja haluaa tehdä Jumalan tahdon, niin silloin hän sielunsa saa levätä Hänessä. Raamatun Jeesus on täynnä armoa ja totuutta, Hänen opetuslapseuteen kuuluu totuuden tunteminen joka tekee vapaaksi, sanoo Jeesus. Totuuden tuntemisen kautta saa aikaan tervehenkistä, tasapainoista ja kristuskeskeistä uskonkasvua kohti Raamatun Jeesusta ja hengen hedelmää Pyhän Hengen, Totuuden Hengen voimavaikutuksesta.
Johanneksen evankeliumi:
8:31 Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani;
8:32 ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi.".
2Tim. 3:15 ja koska jo lapsuudestasi saakka tunnet pyhät kirjoitukset, jotka voivat tehdä sinut viisaaksi, niin että pelastut uskon kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
16 Jokainen kirjoitus, joka on syntynyt Jumalan Hengen vaikutuksesta, on myös hyödyllinen opetukseksi, nuhteeksi, ojennukseksi, kasvatukseksi vanhurskaudessa,
17 että Jumalan ihminen olisi täydellinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmistunut.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.