Tapani kirjoitti:Voisiko syy joidenkin maiden (esim. Italia) korkeisiin kuolleisuuslukuihin olla, että viruksesta on levitetty vakavampia oireita aiheuttava versio? Tai sitten virusta on levitetty joihinkin maihin jo paljon pidempään kun on kerrottu? Itse uskon, että virus on ihmisen valmistama ja se tappaa, mutta nämä rajoitustoimet on ihan ylimitoitettuja. Uskon, että taloutta tuhotaan tahallaan ja tämä on juuri uuden maailmanjärjestyksen valmisteluja. Se on selvää, että tämä on yhtä valehtelua alusta loppuun, koka ajan mediassa asiantuntijoiden mielipide muuttuu. Alussa annettiin esim. neuvoja, että pitäisi kävellä silmäsuojusten kanssa, virus voi tarttua ohikävellessä ja pinnoilta useiden päivien ajan. Kun katsoo näitä tartuntalukuja on selvää, ettei virus tartu helposti ja/tai tauti on todella lievä suurimmalla osalla. Ruotsin linja katsottiin ensin katastrofiksi, sitten joku asiantuntija tulee selvittämään, että ehkä se onkin oikea. Kohta joku toinen asiantuntija tulee selvittämän, että Ruotsi toimii väärin jne. Kukaan ei tunnu enää tietävän mikä on totuus, kun koko ajan tulee ristiriitaista tietoa. Ja sitten jotkut uskovaiset vielä väittävät, että kyllä he tietävät totuuden kun ovat riittävän laadukkaasti perehtyneet mediauutisointiin. Minulle tulee mieleen tämä Raamatun kohta näistä viranomaisiin ja mediaan luottavista uskovista:
JESAJA 30
1. Voi uppiniskaisia lapsia, sanoo Herra, jotka pitävät neuvoa, mikä ei
ole minusta, ja hierovat liittoa ilman minun henkeäni, kooten syntiä synnin päälle;
2. jotka menevät Egyptiin, kysymättä minulta, turvautuakseen faraon turviin ja etsiäkseen suojaa Egyptin varjossa!
3. Faraon turva koituu teille häpeäksi ja suojan etsiminen Egyptin varjosta häväistykseksi.
4. Sillä vaikka hänen ruhtinaansa ovat Sooanissa ja hänen sanansaattajansa saapuneet Haanekseen asti,
5. joutuvat kaikki häpeään kansan tähden, josta heillä ei ole hyötyä - ei apua, ei hyötyä, vaan häpeätä ja pilkkaa.
6. Ennustus Eteläisen maan Behemotia vastaan. Halki ahdingon ja ahdistuksen maan, halki naarasleijonan ja jalopeuran maan, kyykäärmeen ja lentävän käärmeen maan he kuljettavat aasinvarsojen selässä rikkautensa ja kamelien kyttyrällä aarteensa kansan tykö, josta ei hyötyä ole.
7. Egyptin apu on turha ja tyhjä; sentähden minä annan sille nimen: "Rahab, joka ei pääse paikaltansa".
8. Mene siis nyt ja kirjoita se tauluun heidän läsnäollessaan ja piirrä se kirjaan, että se säilyisi tuleviin aikoihin, ainiaan, iankaikkisesti.
9. Sillä he ovat niskoitteleva kansa, ovat vilpillisiä lapsia, lapsia, jotka eivät tahdo kuulla Herran lakia,
10. jotka sanovat näkijöille: "Älkää nähkö", ja ennustajille: "Älkää ennustako meille tosia, puhukaa meille mieluisia, ennustakaa silmänlumeita.
11. Poiketkaa tieltä, väistykää polulta; viekää pois silmistämme Israelin Pyhä."
Ensimmäinen Johanneksen kirje 2
15. Älkää rakastako maailmaa älkääkä sitä, mikä maailmassa on. Jos joku maailmaa rakastaa, niin Isän rakkaus ei ole hänessä.
16. Sillä kaikki, mikä maailmassa on, lihan himo, silmäin pyyntö ja elämän korskeus, se ei ole Isästä, vaan maailmasta.
17. Ja maailma katoaa ja sen himo; mutta joka tekee Jumalan tahdon, se pysyy iankaikkisesti.
Ei tämä koronavirus saa olla erottava tekijä uskovien välillä, varmasti näissä salaliitot kieltävissä uskovissa on hyviä saarnamiehiä ja todistajia, parempia kuin minä.
Tapani:
Minullakin on ollut mielessä jo useita päiviä, että virusta olisi levitetty tahallaan moneen paikkaan.
Eilen yöllä näin erikoisen unen. Tässä unessa selvittelin tätä koronavirus tapausta ja pääsin unessa sellaisten ihmisten jäljille, jotka ovat tätä virusta levittäneet. Minulle ei sanottu niiden miesten nimiä, mutta tiesin ja tunnistin heidät kasvoilta. Kun siinä unessa tutkin ja pääsin lähelle niitä ihmisiä ja sain selville muutaman heistä, niin eräs heistä käveli minua vastaan eräässä sellaisessa isossa messuhallin tapaisessa tilassa, jossa oli paljon ihmisiä ja kun hän tuli minun kohdalleni, niin hän ojensi kättänsä minua kohti ja aukaisi nyrkkiin puristetun kätensä minun kohdallani lähellä suutani ja silloin tunsin kuin jotakin pistävää tuli suuhuni. Puhalsin tämän pistävän aineen ulos suustani ja ymmärsin ettei se minua vahingoittanut, sillä Herra Jeesus suojeli minua.
Minulle sanottiin unessa, että tämä mies, joka levitti sitä virusta oli suojattu siltä, niin ettei se vaikuttanut häneen.
Menin sen miehen luokse ja sanoin, että minä tiedän mitä sinä äsken teit, yritit levittää sitä virusta minuun, mutta se ei onnistunut, koska Herra Jeesus suojeli minua. Se mies yritti väittää, että hän ei levittänyt mitään virusta, vaan muuten vain aukaisi nyrkissä olleen kätensä.
Tämän jälkeen se mies alkoi pahoinpitelemään ihmisiä sellaisella tavalla, että hän oli saanut erikoiskoulutusta lähitaistelussa, sillä hän murskasi monta ihmistä lyhyessä ajassa silmieni edessä, mutta hän ei edes pyrkinyt vahingoittamaan minua taistelutaidoillaan, mutta hän ikään kuin näytti, että hän osaa tämän jutun ja kykenee helposti hoitelemaan yhtäaikaa monta ihmistä. Se oli kuin uhkaus minulle, että lopeta tämän asian tonkiminen. Tähän tämä uni päättyi.
Tietenkin meidän tulee koetella kaikki, unetkin ja pysyä Jumalan sanan totuudessa. Oli se aika erikoinen uni. Pysytään kuitenkin Jumalan sanan totuudessa ja keskitytään Herraan Jeesukseen.