Anton kirjoitti:Mä olen vahvasti sitä mieltä, että koronahysteriaan liittyy paljon pimeää. Mutta saisko tähän tarkennuksen:
"Koin kuinka Herra sanoi minulle jo muutamia viikkoja sitten kuinka tämä koronavirus ja siihen liittyvät toimenpiteet ja sen jälkeinen aika tulee jakamaan uskovia, toiset luottavat Herraan ja toiset luottavat Herraan sekä samaa aikaan jo nyt antikristilliseen viranomaistoimintaan, joka on kovaa vauhtia asettamassa uutta maailmanjärjestystä maan päälle."
Mitä tarkoittaa tämä lihavoimani kohta?
On antikristillistä tukea homoutta, transsukupuolisuutta, sillä ne ovat uuden maailmanjärjestyksen asioita, jos vastustat niitä (sanomalla synniksi) niin sinua rankaistaan siitä. Tämä on osa suomalaista viranomaisyhteiskuntaa.
On antikristillistä terveydenhuollossa edistää joogaa, mindfulnessia, Qi Gongia jne. jotka ovat nykyajan lääketieteessä hyväksyttylä vaihtoehtohoitoja. Tämä on osa suomalaista viranomaisyhteiskuntaa - mindfulness on osa suomalaista terveydenhoitoa, sillä osa terveydenhuollon ammattilaisista harjoittaa sitä. WHO tukee kaikkea tätä: joogaa, mindfulnessia ja Qi Gongia.
On antikristillistä kieltää puhumasta synnistä ja vetää siitä ihmisiä poliisikuulusteluihin kuten Suomessakin jo tapahtuu. Tämä on osa suomalaista viranomaisyhteiskuntaa.
Valtamedia, tiede, talous, henkiset arvot (valheen perustalla) ovat kaikki osa yhteiskuntaa, joka on jo nyt todella paljon antikristillinen ja antikristillinen kehitys senkun kiihtyy kovasti eteenpäin. Tämä on osa suomalaista viranomaisyhteiskuntaa.
Olen todella huolissani siitä, että monet uskovat eivät näe tätä, vaan pitävät sitä vain salaliitto hörhöilynä, vaikka siitä ei ole kyse. On kyse Raamatun profetiasta ja siihen liittyen uuden maailmanjärjestyksen valmisteluista asettaa uusi maailmanjärjestys maan päälle ja jos ei tätä näe, niin silloin voi olla vaara, että uskova tukee antikristillistä toimintaa ollen "esivallalle" alamainen, joka on jo suurelta osin antikristillinen.