Koronavirus

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Petri Paavolalle

ViestiKirjoittaja PetriFB » 08. Huhti 2020 11:41

Anton kirjoitti:Mä olen vahvasti sitä mieltä, että koronahysteriaan liittyy paljon pimeää. Mutta saisko tähän tarkennuksen:

"Koin kuinka Herra sanoi minulle jo muutamia viikkoja sitten kuinka tämä koronavirus ja siihen liittyvät toimenpiteet ja sen jälkeinen aika tulee jakamaan uskovia, toiset luottavat Herraan ja toiset luottavat Herraan sekä samaa aikaan jo nyt antikristilliseen viranomaistoimintaan, joka on kovaa vauhtia asettamassa uutta maailmanjärjestystä maan päälle."

Mitä tarkoittaa tämä lihavoimani kohta?

On antikristillistä tukea homoutta, transsukupuolisuutta, sillä ne ovat uuden maailmanjärjestyksen asioita, jos vastustat niitä (sanomalla synniksi) niin sinua rankaistaan siitä. Tämä on osa suomalaista viranomaisyhteiskuntaa.

On antikristillistä terveydenhuollossa edistää joogaa, mindfulnessia, Qi Gongia jne. jotka ovat nykyajan lääketieteessä hyväksyttylä vaihtoehtohoitoja. Tämä on osa suomalaista viranomaisyhteiskuntaa - mindfulness on osa suomalaista terveydenhoitoa, sillä osa terveydenhuollon ammattilaisista harjoittaa sitä. WHO tukee kaikkea tätä: joogaa, mindfulnessia ja Qi Gongia.

On antikristillistä kieltää puhumasta synnistä ja vetää siitä ihmisiä poliisikuulusteluihin kuten Suomessakin jo tapahtuu. Tämä on osa suomalaista viranomaisyhteiskuntaa.

Valtamedia, tiede, talous, henkiset arvot (valheen perustalla) ovat kaikki osa yhteiskuntaa, joka on jo nyt todella paljon antikristillinen ja antikristillinen kehitys senkun kiihtyy kovasti eteenpäin. Tämä on osa suomalaista viranomaisyhteiskuntaa.

Olen todella huolissani siitä, että monet uskovat eivät näe tätä, vaan pitävät sitä vain salaliitto hörhöilynä, vaikka siitä ei ole kyse. On kyse Raamatun profetiasta ja siihen liittyen uuden maailmanjärjestyksen valmisteluista asettaa uusi maailmanjärjestys maan päälle ja jos ei tätä näe, niin silloin voi olla vaara, että uskova tukee antikristillistä toimintaa ollen "esivallalle" alamainen, joka on jo suurelta osin antikristillinen.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
PetriFB

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 08. Huhti 2020 11:46

Anton kirjoitti: "foliohattuiluksi"

Olen käsittänyt että 5G kykenee mittaamaan ihmiskehon lämpötilaa ihan lävitse ja estottomasti eikä se folio pysty estämään mitään. Folioon on turhaa suojautua kuin enemmän Kristukseen ollessaan valvomistilassa koska Jeesus käski valvomaan ajan merkit.

Matt. 24:32 Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.

33 Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.

Olen lukenut uuteen maailman järjestelmään liittyviä juttuja, joista on yksi uusihmisyys, johon uusi maailman järjestelmä vaikuttaa. Uuteen maailman järjestelmään liittyvät palvelualueet ovat yhteydessä uuden maailman kansalaisiin. Niin minulle tulee mieleen mitä Raamatussa sanotaan, että varas ei tule muuta kuin varastamaan... Niin minusta se on identiteettivarkaus. Uuden maailman järjestelmän mukaan se on uusihmisyys. Karmivaa! :?

Joh. 10:10 Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja PetriFB » 08. Huhti 2020 12:05

Mindfulness on itämainen hindulaisuuden ja buddhalaisuuden meditaatiota, jossa ihminen on kontaktissa henkioppaaseen (demoni- ja riivaajahenget), jota nyt lääketiedekin tukee.

Lukekaa tämä alla oleva Helsinki mindfulness ilmoitus, siihen on myös linkki:

Mindfulness, hyväksyvä tietoinen läsnäolo on tieteellisesti tutkittu ja toimivaksi havaittu harjoitusmenetelmä.

Mindfulnessin harjoittaminen vaikuttaa mm.

keskittymiskyky paranee
havainnointikyky, ajattelu ja tunne-äly laajenevat
päätösten tekeminen helpottuu
resilienssi, paineensietokyky ja kyky palautua kehittyvät
Monet maailman suurimmista yrityksistä, kuten Google, Apple ja Intel tarjoavat säännöllisesti mindfulness-kursseja ja –koulutuksia työntekijöilleen.

Erään haastattelututkimuksen mukaan jopa 80% tunnetuista, menestyvistä poliitikoista, yritysjohtajista, urheilijoista, taiteilijoista meditoi säännöllisesti.

Suomessa Helsinki Mindfulnessissa olemme ohjanneet mindfulnessia lukuisille asiakkaille mm. THL:lle, KELAn ohjelmoijille, Business Finlandille, Fennovoimalle, Nordean yksiköille, Academylle, Fortumille ja Nesteelle suomeksi sekä englanniksi. Palaute on ollut erinomaista.

https://www.helsinkimindfulness.fi/mind ... aatioille/
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
PetriFB

ViestiKirjoittaja Anton » 08. Huhti 2020 13:22

Aivan, kiitos tarkennuksesta. Pitää paikkansa, että monikulttuurisessa ja moniarvoisessa yhteiskunnassa pitää hyväksyä kaikki (laillinen) toiminta ja asettaa kaikki lähtökohtaisesti samalle viivalle. Uskon itsekin, että tämä on valtaeliitin agenda jota kohti koko maailmaa yritetään viedä. Ja kaikki uskovat eivät tätä näe, mikä on murheellista.

Mutta itse en usko ihan siihen, että monikaan uskova alkaisi koronahysterian myötä hyväksymään noin selkeästi epäraamatullisia asioita. Uskovilla tuntuu olevan nyt jo aika jakautunut suhde valtamediaan ja virallisiin tahoihin, eli noissa selkeästi epäraamatullisissa asioissa uskovilla ei ole luottamusta niihin, mutta sellaisissa asioissa vielä enemmän luotetaan, joissa ei löydy Raamatusta yhtä suoria ohjeita. Esimerkiksi rokotteiden ja pakkotoimien suhteen. Jotkut pakkotoimet jotkut näkee jopa raamatullisina, kun siellä VT:ssakin Jumala käski pitalisia eristäytymään.

Eli en ihan vieläkään tajua, mitä tarkoittaa ero sen välillä että luottaa yksin Herraan, ja sen välillä että luottaa Herran ja osittain viranomaisiin. Mä en luota täysin viranomaisiin, mutta luotan niihin tietysti niissä asioissa missä ne ovat totuudessa. Kuulunko sitten tämän perusteella tuohon jälkimmäiseen ryhmään?
Anton

ViestiKirjoittaja PetriFB » 08. Huhti 2020 13:49

Anton kirjoitti:Aivan, kiitos tarkennuksesta. Pitää paikkansa, että monikulttuurisessa ja moniarvoisessa yhteiskunnassa pitää hyväksyä kaikki (laillinen) toiminta ja asettaa kaikki lähtökohtaisesti samalle viivalle. Uskon itsekin, että tämä on valtaeliitin agenda jota kohti koko maailmaa yritetään viedä. Ja kaikki uskovat eivät tätä näe, mikä on murheellista.

Mutta itse en usko ihan siihen, että monikaan uskova alkaisi koronahysterian myötä hyväksymään noin selkeästi epäraamatullisia asioita. Uskovilla tuntuu olevan nyt jo aika jakautunut suhde valtamediaan ja virallisiin tahoihin, eli noissa selkeästi epäraamatullisissa asioissa uskovilla ei ole luottamusta niihin, mutta sellaisissa asioissa vielä enemmän luotetaan, joissa ei löydy Raamatusta yhtä suoria ohjeita. Esimerkiksi rokotteiden ja pakkotoimien suhteen. Jotkut pakkotoimet jotkut näkee jopa raamatullisina, kun siellä VT:ssakin Jumala käski pitalisia eristäytymään.

Eli en ihan vieläkään tajua, mitä tarkoittaa ero sen välillä että luottaa yksin Herraan, ja sen välillä että luottaa Herran ja osittain viranomaisiin. Mä en luota täysin viranomaisiin, mutta luotan niihin tietysti niissä asioissa missä ne ovat totuudessa. Kuulunko sitten tämän perusteella tuohon jälkimmäiseen ryhmään?

Kiitos tarkennuksesta. Tarkoitan sitä, että silloin kun ja jos luottaa viranomaisiin niissä asioissa mitkä ovat selkeästi antikristillisiä, niin silloin on väärässä suunnassa. Toki vielä tänä päivänä tulee olla esivallalle alamainen, koska voimme vielä monissa asioissa olla, mutta koko ajan vähemmän.
PetriFB

ViestiKirjoittaja Anton » 08. Huhti 2020 14:25

Jep, niin se on.

Sitä alkaa yhä paremmin näkemään, että antikristillisyyden ja pedon valtakunnan siemen kylvettiin jo katolisuuden perustamisessa. Tai oikeastaan antikristillisyys on siitä alkaen elänyt ja toteuttanut omaa suunnitelmaansa.

Mä en pysty ymmärtämään, miten kukaan uskova voi olla näille asioille sokea. Sille ei ole muuta selitystä, kuin että Jumalan sana ja Henki ei ole saanut vaikuttaa heidän elämässään. Mahtaa tulla eteen järkytys, kun yhtäkkiä huomaa että asiat eivät menekään niinkuin itse oli ajatellut. Tulee mieleen nämä Jeesuksen sanat:

Matt.25
1 "Silloin on taivasten valtakunta oleva kymmenen neitsyen kaltainen, jotka ottivat lamppunsa ja lähtivät ylkää vastaan.
2 Mutta viisi heistä oli tyhmää ja viisi ymmärtäväistä.
3 Tyhmät ottivat lamppunsa, mutta eivät ottaneet öljyä mukaansa.
4 Mutta ymmärtäväiset ottivat öljyä astioihinsa ynnä lamppunsa.
5 Yljän viipyessä tuli heille kaikille uni, ja he nukkuivat.
6 Mutta yösydännä kuului huuto: 'Katso, ylkä tulee! Menkää häntä vastaan.'
7 Silloin kaikki nämä neitsyet nousivat ja laittoivat lamppunsa kuntoon.
8 Ja tyhmät sanoivat ymmärtäväisille: 'Antakaa meille öljyänne, sillä meidän lamppumme sammuvat'.
9 Mutta ymmärtäväiset vastasivat ja sanoivat: 'Emme voi, se ei riitä meille ja teille. Menkää ennemmin myyjäin luo ostamaan itsellenne.'
10 Mutta heidän lähdettyään ostamaan ylkä tuli; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin.
11 Ja myöhemmin toisetkin neitsyet tulivat ja sanoivat: 'Herra, Herra, avaa meille!'
12 Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä'.
13 Valvokaa siis, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä."
Anton

ViestiKirjoittaja Leea » 08. Huhti 2020 22:46

PetriFB kirjoitti:Sanoin, että jokaisen tulee ottaa itse selvää miten toimii tulevan rokotteen kanssa, että ottaako vai ei ja kokeeko onko se oikein vai väärin. Jokainen on vastuussa toimistaan ensin Jumalalle ja vasta sitten ihmisille.

Itse en aio ottaa tätä tulevaa rokotetta koronavirusta vastaan, vaikka tiedän sen, että moni uskovakin hyökkää minua vastaan tässä asiassa.

Rivien välistä voi lukea että pidät rokotetta Jumalan tahdon vastaisena. Voitko selittää miksi rokote on mielestäsi melkeinpä syntiä tai niin kuin videossa sanoit että uusissa rokotteissa tulee olemaan jotain pahaa? Eihän se että jos jumalattomat ihmiset kehittelevät lääkkeitä tai rokotteita tee näistä heti vääriä.
Esivaltaa tulee myös kunnioittaa, jos siis asia ei ole ristiriidassa Jumalan tahdon kanssa. En koe että rokotteen ottaminen on vastoin Jumalan tahtoa. Uskovaiset saa ottaa rokotteen tai olla ottamatta. Joihinkin rokotteisiin liittyy terveyshaittoja mutta niin moniin muihinkin lääkkeisiin.

Koronaviruksen aiheuttama kriisi ja monet muutkin kriisit vauhdittavat varmasti uuden maailmanjärjestyksen kehittymistä. Mutta tämäkään ei tarkoita sitä että koronavirus olisi varmasti ihmisen kehittelemä.

Toivottavasti otat vastaan myös kritiikkiä etkä käsitä että uskovat hyökkää jos jossakin kohdin esitetään kritiikkiä. Olen monessa kohti samaa mieltä kanssasi ja tiedän myös näistä uuden maailmanjärjestyksen asioista. Osassa uuden maailmanjärjestyksen jutuissa on myös huuhaata. Netissä liikkuu myös esim. juutalaisvastaista salaliittoteoriaa. Valtamedia ja muut mediat sisältävät yhtälailla totuuksia ja valheita. Toivon että tässä otsikossa keskitytään lähinnä tuohon rokoteasiaan ja ehkä myös koronavirukseen.
Leea

ViestiKirjoittaja PetriFB » 09. Huhti 2020 09:40

Leea kirjoitti:
PetriFB kirjoitti:Sanoin, että jokaisen tulee ottaa itse selvää miten toimii tulevan rokotteen kanssa, että ottaako vai ei ja kokeeko onko se oikein vai väärin. Jokainen on vastuussa toimistaan ensin Jumalalle ja vasta sitten ihmisille.

Itse en aio ottaa tätä tulevaa rokotetta koronavirusta vastaan, vaikka tiedän sen, että moni uskovakin hyökkää minua vastaan tässä asiassa.

Rivien välistä voi lukea että pidät rokotetta Jumalan tahdon vastaisena. Voitko selittää miksi rokote on mielestäsi melkeinpä syntiä tai niin kuin videossa sanoit että uusissa rokotteissa tulee olemaan jotain pahaa? Eihän se että jos jumalattomat ihmiset kehittelevät lääkkeitä tai rokotteita tee näistä heti vääriä.
Esivaltaa tulee myös kunnioittaa, jos siis asia ei ole ristiriidassa Jumalan tahdon kanssa. En koe että rokotteen ottaminen on vastoin Jumalan tahtoa. Uskovaiset saa ottaa rokotteen tai olla ottamatta. Joihinkin rokotteisiin liittyy terveyshaittoja mutta niin moniin muihinkin lääkkeisiin.

Koronaviruksen aiheuttama kriisi ja monet muutkin kriisit vauhdittavat varmasti uuden maailmanjärjestyksen kehittymistä. Mutta tämäkään ei tarkoita sitä että koronavirus olisi varmasti ihmisen kehittelemä.

Toivottavasti otat vastaan myös kritiikkiä etkä käsitä että uskovat hyökkää jos jossakin kohdin esitetään kritiikkiä. Olen monessa kohti samaa mieltä kanssasi ja tiedän myös näistä uuden maailmanjärjestyksen asioista. Osassa uuden maailmanjärjestyksen jutuissa on myös huuhaata. Netissä liikkuu myös esim. juutalaisvastaista salaliittoteoriaa. Valtamedia ja muut mediat sisältävät yhtälailla totuuksia ja valheita. Toivon että tässä otsikossa keskitytään lähinnä tuohon rokoteasiaan ja ehkä myös koronavirukseen.

En tarkoittanut, että sinä hyökkäät minua vastaan tässä rokote asiassa, vaan sitä että kun sanon etten ota sitä, niin moni uskova tulee hyökkäämään minua vastaan sanomalla, että jos et ota rokotetta, niin silloin sinä olet taudinkantaja ja vastuussa muiden tartuttamisesta vaaralliseen sairauteen jne.

Kannattaa tutustua mitkä tahot ovat näiden koronavirus rokotteiden takana - uuden maailmanjärjestyksen arkkitehdit. Uuden maailmanarkkitehtien aikomukset ovat pahoja, jossa pahuus puetaan hyvyyden asuun. Näen tämän uuden maailmanjärjestyksen rokotteen olevan pimeyden ja pahuuden aikomuksia ja siksi en sitä ota ja siksi koen sen olevan Jumalan tahdon vastaista.

Tiedän, että tämä tulee jakamaan uskovia, mutta näin koen vahvasti sydämessäni, en anna uuden maailmanjärjestyksen arkkitehtien ruiskuttaa minuun yhtään mitään, en ulkonaisesti enkä sisäisesti.

Itse uskon tämän uuden maailmanjärjestyksen rokotteen aiheuttavan ihmisille sairauksia, jopa kuolemaan johtavia sairauksia, sillä heillä on väestön vähennys agenda - ihmisten surmaaminen saavuttaakseen tietyn väkimäärän maapallolla.

Jumala sanoi lisääntykää ja täyttäkää maa - saatana pyrkii siihen, että ihmisiä ei lisäänny, vaan että heitä tapetaan ja lopunajan laittomuus, eli antikristillinen järjestelmä surmaa paljon ihmisiä. Tämän rokotteen takana olevat tahot UM:n arkkitehdit kannattavat aborttia (olemassaolevan, mutta syntymättömän lapsen surmaaminen) ja aikovat kriminalisoida abortin vastustamisen. Jos vastustat aborttia, niin sinua tullaan rankaisemaan siitä.

Tulevasta rokotteesta vielä, koen sen sydämessäni Herran puheena, että tätä rokotetta en saa ottaa ja se tulee uskaltaa kertoa, että sen taka-ajatus on paha. Aika ja tulevat päivät tulevat näyttämään olenko erehtynyt vai en, mutta aion pitää kiinni siitä minkä uskon tulleen Herralta.

Jokainen saa vapaasti tehdä oman päätöksen, ottaako rokotteen vai ei. Minä en pakota, enkä kiellä ketään ottamasta tätä rokotetta, mutta sanon ettei sitä kannata ottaa ja jokainen tekee sitten oman päätöksensä ottaako vai ei.
PetriFB

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 09. Huhti 2020 13:04

*

"Bill Gatesilla on todellakin meneillään hanke, jossa ihmiseen istutettavaa mikrosirua voitaisiin käyttää rokotettujen ja ei-rokotettujen ihmisten tunnistamiseen. Mahdollista on myös kehittää siru viirusten havaitsemiseen ja niitä vastaan rokottamiseen.

Billylla on myös projekti nimeltä ID2020, jonka tarkoitus on ratkaista niiden yli miljardin ihmisen tilanne, joilla ei ole virallisesti tunnistettua identiteettiä. Tällä hetkellä digitaalinen tunnistautuminen voidaan tehdä joko älypuhelimen tai RFID-implantin avulla. Gates on RFID-implantin kannalla ei ainoastaan siksi, että ne ovat käyttökelpoisempia ja kestäviä, vaan myös siksi, että yli 6 vuoden ajan Gatesin säätiö on ollut rahoittamassa toista mikrosiru-implantteihin perustuvaa projektia.

Tämä Massachusetts Institute of Technologyn projekti kehittää syntyvyyden säännöstely-implanttia, joka mahdollistaisi naisia kontrolloida ehkäisyvälineiden hormoneja kehoissaan.

Vapaa käännös:
"Viime vuoden marraskuussa tanskalainen teknologiayhtiö, jolla oli sopimus valmistaa mikrosiru- implantteja Tanskan valtiolle ja USA:n laivastolle, täytyi perua tämä vallankumouksellinen tilaus, kun kristityt aktivistit hyökkäsivät yhtiön toimistoihin Kööpenhaminassa.

Nyt kuitenkin on Bill Gatesilla täydellinen mahdollisuus saada projektinsa vietyä läpi, koska kun koronavirus jatkaa leviämistään ja yhä useampi ihminen kuolee pandemiaan, kansat tulevat avoimemmiksi ongelmanratkaisu-teknologioihin, joihin kuuluu myös teknologiat, jotka estäisivät virusten leviämisen".

Rokotteen mukana oleva näkymätön "tatuointi" on malli, joka koostuu pienistä kvanttipisteistä - pienistä puolijohtavista kiteistä, jotka heijastavat valoa -, jotka hehkuvat infrapunavalossa. Kuvio - ja rokote - johdetaan ihoon käyttämällä huipputeknisesti liukenevia mikroneuloja, jotka on valmistettu polymeerien ja sokerin seoksesta.

https://www.sciencealert.com/an-invisible-quantum-dot-tattoo-is-being-suggested-to-id-vaccinated-kids

*lainaa tekstit 'Avataan ilmestyskirja' -ryhmästä, siis FB:sta*
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja tanu » 09. Huhti 2020 13:38

Tässä melko pitkä kirjoitus WHO:sta ja tuosta ID2020-projektista.

Maailma on todellakin valhetta ja petosta täynnä. Mihinkään ei voi enää luottaa. Paitsi Raamattuun ja Jeesukseen.

https://vastavalkea.fi/2020/04/08/who-s ... titeettia/
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu