Koronavirus

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja Juhani » 03. Huhti 2020 22:22

Heinäkuussa vuonna 1527 Wittenbergiin saapui rutto. Monet lähtivät kaupungista, mutta Martti Luther jäi. Ruton vaivaamasta kaupungista hän kirjoitti ohjeen, joka on hämmästyttävän ajankohtainen alkuvuotena 2020.

Saako kristitty paeta hengenvaarallista kulkutautia?
https://www.sley.fi/saako-kristitty-pae ... lkutautia/
Juhani

ViestiKirjoittaja Anton » 04. Huhti 2020 22:48

Onko täällä ketään muuta, jolle koronahysteriassa haiskahtaa jokin aika voimakkaasti?

Olen paljon katsonut erilaisia tilastoja, sekä kertomuksia ja videokuvaa esim sairaaloista eri puolilla maailmaa. Kertomusten ja tilastojen perusteella niissä näyttää olevan todella outoja piirteitä, esimerkiksi jenkeissä viikkojen 12-13 aikana on tänä vuonna kuollut keuhkokuumeeseen 2000-3000 vähemmän ihmisiä kuin tavallisesti näinä viikkoina. Paljon on kertomuksia, jonka mukaan korona on merkitty kuolinsyyksi vaikka ei ole edes testattu. Tilasto vahvistaisi näitä kertomuksia, ja aika hämmentävää on että viikon 13 loppuun mennessä oli koronan aiheuttamaksi kuolemaksi merkitty noin 2500 henkeä. Eli melko täsmälleen se määrä, joka keuhkokuumeeseen kuolleiden tilastosta "puuttuu".

Myös Italiasta ja Espanjasta on kuulunut kertomuksia, joiden mukaan siellä on kirjattu aika huolettomasti korona kuolinsyyksi. Tämä selittäisi, miksi näissä maissa kuolleisuusprosentti on käsittämättömästi ihan eri luokassa verrattuna muihin maihin. Ongelma liiallisten ruumiiden kanssa selittyisi sillä, että poikkeustilan vuoksi hautajaisia ei ole pystytty järjestämään normaaliin tahtiin.

Uskon kyllä, että joillakin alueilla korona on aiheuttanut poikkeuksellisia ongelmia. En vähättele sitä, että se voi (monen muun taudin tapaan) olla tietyille ihmisille vaarallinen. Mutta tähän asiaan liittyy vaan ihan valtava määrä outoja juttuja, joista tässä oli nyt vaan pieni osa. Jotakin todella kummallista tässä on, ja olen todella vakuuttunut siitä, että virusta käytetään tässä nyt jonkun muun asian tai asioiden verhona.

Mutta lohdullista on, että mitä ikinä se onkaan, niin Jumala on tämänkin tiennyt ja Hän hallitsee tästä kaikesta huolimatta suvereenisti asioiden kulkua. Toivon ja rukoilen, että tämä herättää monia Hänen omiaan valvomaan ja rukoilemaan, ja kaikkia ihmisiä etsimään elämäänsä kestävää perustaa. Jumala tekee valtavan hyviä asioita tämänkin globaalin kriisin kautta. Siihen saamme kiinnittää katseen ja olla turvallisin mielin.
Anton

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 05. Huhti 2020 10:15

Anton kirjoitti:
Mutta lohdullista on, että mitä ikinä se onkaan, niin Jumala on tämänkin tiennyt ja Hän hallitsee tästä kaikesta huolimatta suvereenisti asioiden kulkua. Toivon ja rukoilen, että tämä herättää monia Hänen omiaan valvomaan ja rukoilemaan, ja kaikkia ihmisiä etsimään elämäänsä kestävää perustaa. Jumala tekee valtavan hyviä asioita tämänkin globaalin kriisin kautta. Siihen saamme kiinnittää katseen ja olla turvallisin mielin.

Amen! :thumb: :prayer4:

FB:ssa katsoin yhtä videota että Japanissa tehtiin tutkimuksen. Oli ihmeteltävää katsoa miten mikroskooppisen pienet pisarat tulevat suusta kun ihminen juttelee ja ne kevyt pisarat jää ilmaan ja leijuvat ilmassa ja on mukana ilmassa vielä... Mutta se video on FB:ssa niin sitä on mahdotona linkittää tänne. Videon mukaan pisaroiden sisällä on vielä paljon eläviä viruksia. Myös voimakas hengitys tuottaa ne mikro-pisarat ilmaan kans eli koronavirus leviää ilman välityksellä. Virukset voi tarttua sellaisissa tiloissa joissa on suljettu ilmanvaihto. Pienet hiukkaset voi ilmassa kestää pitempään koska ne ovat kevyitä. Ne voi jäädä leijumaan kun ympäröivässä ilmassa ei ole liikettä. :wtf: :shock: Herra, auta...! :?

Ikkunoiden kunnollinen avaaminen ja läpiveto on siihen tehokas tapa. Kun ikkuna avataan niin ilmanvirtaus kuljettaa mikro-pisarat pois. Pienen kokonsa ja keveytensä ansiosta mikro-pisaroita voidaan poistaa tehokkaasti. Tärkeää olisi avata kaksi ikkunaa, jolloin saadaan aikaan läpiveto.

Toista FB-videota katsoessani kauhistuin että hengityssuojia tehdessään ja valmistaessa ei huomioida hygieniaa ikäänkuin ilman hygieniapassia ja tehdään noita hengityssuojia. Herra varjelkoon! :wtf: :?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja iinuliinu » 05. Huhti 2020 17:29

Video kirje, korona on myös Jumalan tuomiota synnin tähden; https://www.youtube.com/watch?v=IL3MU9YDMb0 :bible:
iinuliinu

ViestiKirjoittaja Anton » 06. Huhti 2020 09:49

Kyllä tämä kaikki vahvasti vaikuttaa Jumalan varoitukselta. Tuomio on aika voimakas sana, ottaen huomioon miten pienet vaikutukset itse viruksella on, suhteessa niihin tuomioihin joista Raamatussa luetaan.

Salaliittoteorioista ajattelen niin, että valtamedialla tuntuu olevan tässä kriisissä erityisen kova tarve leimata toisin ajattelevia "foliohattuiluksi". On kuitenkin todella suuri määrä vakavasti otettavia tiedemiehiä ja tutkijoita jotka eivät edusta kaikilta osin valtamedian narratiivia, ja joilla on painavaa tutkimuksiin ja tieteeseen perustuvaa asiaa. Mutta heitä ei juurikaan valtamediassa näy, ja heitä kuuntelevia leimataan salaliittoteoreetikoiksi.

En suosittele käyttämään aikaa erilaisten teorioiden tutkimiseen, paitsi jos erityisesti kokee siihen halua ja kiinnostusta. Itse koen niin, vaikka en mihinkään teoriaan erityisemmin usko. Mutta kehoitan olemaan todella kriittinen valtamedian narratiivia kohtaan, ja etsimään tietoa asioista myös valtamedian ulkopuolelta. Saatat yllättyä siitä, mitä kaikkea meille ei haluta näyttää. Pelkästään sen perusteella on helppoa tehdä tiettyjä päätelmiä.
Anton

ViestiKirjoittaja Jansku » 06. Huhti 2020 12:51

Anton kirjoitti:Onko täällä ketään muuta, jolle koronahysteriassa haiskahtaa jokin aika voimakkaasti?

Olen paljon katsonut erilaisia tilastoja, sekä kertomuksia ja videokuvaa esim sairaaloista eri puolilla maailmaa. Kertomusten ja tilastojen perusteella niissä näyttää olevan todella outoja piirteitä, esimerkiksi jenkeissä viikkojen 12-13 aikana on tänä vuonna kuollut keuhkokuumeeseen 2000-3000 vähemmän ihmisiä kuin tavallisesti näinä viikkoina. Paljon on kertomuksia, jonka mukaan korona on merkitty kuolinsyyksi vaikka ei ole edes testattu. Tilasto vahvistaisi näitä kertomuksia, ja aika hämmentävää on että viikon 13 loppuun mennessä oli koronan aiheuttamaksi kuolemaksi merkitty noin 2500 henkeä. Eli melko täsmälleen se määrä, joka keuhkokuumeeseen kuolleiden tilastosta "puuttuu".

Myös Italiasta ja Espanjasta on kuulunut kertomuksia, joiden mukaan siellä on kirjattu aika huolettomasti korona kuolinsyyksi. Tämä selittäisi, miksi näissä maissa kuolleisuusprosentti on käsittämättömästi ihan eri luokassa verrattuna muihin maihin. Ongelma liiallisten ruumiiden kanssa selittyisi sillä, että poikkeustilan vuoksi hautajaisia ei ole pystytty järjestämään normaaliin tahtiin.

Uskon kyllä, että joillakin alueilla korona on aiheuttanut poikkeuksellisia ongelmia. En vähättele sitä, että se voi (monen muun taudin tapaan) olla tietyille ihmisille vaarallinen. Mutta tähän asiaan liittyy vaan ihan valtava määrä outoja juttuja, joista tässä oli nyt vaan pieni osa. Jotakin todella kummallista tässä on, ja olen todella vakuuttunut siitä, että virusta käytetään tässä nyt jonkun muun asian tai asioiden verhona.

Moi.

vastaan sinulle että samoin.tunnen vaan voimakkaasti että tämä on teatteria melko paljon ja ihmisten manipuloimista...hyvin kyllä saatiin ihmiskunta jaloilleen...Sielunvihollinen tekemässä työtään loppuun ja siihen liittyy mielestäni älypuhelin ja uusi 5g järjestelmä.itellä vanha nokialainen näppäin puhelin ja tietokone.ne riittää mulle ja nyt tajuan miksi en lähtenyt tuohon älykääpiömaailmaan mukaan.syy löytyi vihdoinki.mutta tuntuu itsetäni jotenki kuin seuraisin vaan sivusta koko touhua.pitäs olla huolestunut ja peloissaan mutta en tiedä miksi en ole.ihan kuin olisin tän jotenki tienny jo aikasemmin että on tulossa tällänen hysteria.itellä kuitenki perus-sairaus ja perhe jonka vuoksi pitäs olla huolissaan.mut jatkan kuitenkin elämää kuin tätä koronaa ei oliskaan.onko niin kova luottamus Jumalaan vai omaan järkeen?hmm?Siunausta kaikille.
Janne K
Jansku

Petri Paavolalle

ViestiKirjoittaja Leea » 07. Huhti 2020 23:35

Sanoit uusimmalla videolla (YK ja uusi maailmanjärjestys) ettet aio ottaa rokotetta, koska se väärin. Olisikin mielenkiintoista tietää miksi varmana pelottelet tällä rokoteasialla, aivan kun rinnastaisit melkeinpä pedonmerkkiin. Itsekään en mielellään ottaisia tiettyjä rokotteita esim. influenssarokotteita, mutta työpaikalla jossa olen ollut viime vuodet, rokote on ollut pakollinen. En ole kokenut että tekisin tässä väärin, vaikka olen ottanut. Tiedän että näistä voi olla haittaa myös terveydelle (itselle ei ole tullut oireita). Mutta mielestäni tämä ei ole mikään uskon kysymys. Pahoittelen jos sain tästä rokoteasiasta väärän käsityksen, sillä olen katsonut vasta lyhyen pätkän videostasi (yritän katsoa videon lähipäivinä kokonaan).

Näen Raamatun valossa että mikrosiru tulee olemaan pedonmerkki. Rokote ei ole siis pedonmerkki, oli se sitten mikä tahansa tuleva rokote. Mikrosirun kohdalla koen ehdottamasti ettei sitä tulisi ottaa. Ihminen ottaa siis tietoisesti mikrosirun eikä se tule esim. minkään rokotteen mukana.

Uskovaisten kannattaisi olla myös tarkkoina ettei lähdetäisi uskomaan satavarmasti kaikkea netissä liikkuvaa salaliittoteoriaa. Osassa on ihan totta ja sitten on myös paljon huuhaata. Asioiden tutkimisessa ei sinällään ole mitään väärää, itsekin utelias lukemaan eri asioista. Mutta tarkkana saa olla uskooko kaikkea mitä vastaan tulee ja julistaako niitä varmoiksi asioiksi.

Juha Norolammelta hyvä video liittyen salaliittoteorioihin
https://www.youtube.com/watch?v=IL3MU9YDMb0
Leea

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 08. Huhti 2020 11:01

*
Sain eilen videon whatsappiin. Se on ulkomailta enkä tiedä mistä maasta mutta ymmärrän mitä siinä kerrotaan. Se on valvontajärjestelmä koronan takia mutta siinä kerrotaan että valvontajärjestelmä on alkanut jo. Eräs mies kertoi omasta kokemusta miten se valvoi häntä.

Hänen tarina:

Kun mies alkoi kyllästyä neljän seinän sisällä pysymiseen ja päätti mennä ulos kävelemään ja oli pimeä ilta. Siellä ei ollut ketään kuin yksi auto joka ajoi ohi. Siten drone lähestyi sitä miestä ylhäältä ja lähestyi koko ajan sitä miestä ja siirtyi miehen eteen mutta se mies sattuu olemaan kuuro eikä kuule mitään mitä siinä sanotaan. Se mies osoitti sormella omia korvia päin ettei kuule.

Siten drone-laitteella on sellainen ruutu ja se ilmestyi miehen eteen ja siinä on suora livelähetys ja siinä tulkataan sanoen koronaan liittyvistä liikkumissäännöistä ja käski kääntymään ja menemään kotiin. Mies noudatti ja kääntyi mutta se drone seurasi häntä kotimatkalla hänen kotioveen asti ja siten se siirtyi hänen eteen ja käski pysymään sisällä kotona ja toivotti hyvinvointiin liittyvää juttua. Mies kiitti. Siten drone nousi ilmaan ja meni pois.

Huh...! :wtf: :shock: :? Korona taitaa johtaa uuden maailman valvontajärjestelmään. :?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

Re: Petri Paavolalle

ViestiKirjoittaja PetriFB » 08. Huhti 2020 11:19

Leea:

Kannattaisi ensin kuunnella koko puhe loppuun asti, niin silloin tulisi koko kokonaisuus selville siitä mitä olen sanonut.

En rinnasta rokotetta pedonmerkkiin, enkä ole sanonut rokotetta pedonmerkiksi. Pedonmerkki järjestelmä tulee maailmanlaajuisesti käyttöön vasta sen jälkeen kun antikristus alkaa toimimaan maan päällä antikristuksena (valhejeesuksena ollen kaikille kaikkea pahuuden lähettiläänä).

Sanoin, että jokaisen tulee ottaa itse selvää miten toimii tulevan rokotteen kanssa, että ottaako vai ei ja kokeeko onko se oikein vai väärin. Jokainen on vastuussa toimistaan ensin Jumalalle ja vasta sitten ihmisille.

Itse en aio ottaa tätä tulevaa rokotetta koronavirusta vastaan, vaikka tiedän sen, että moni uskovakin hyökkää minua vastaan tässä asiassa.

Se mikä on ikävää on se, että monet uskovat eivät näe sitä, että koronavirus ja siitä aiheutuvat seuraamukset - karanteeni, pakkolait, rokotukset jne. ovat esivalmistelua ja harjoitusta uuden maailmanjärjestyksen asettamiseksi maan päälle. YK, WHO (Maailman terveysjärjestö) jne. ovat antikristillisten voimien vallassa ja he ovat kovasti mukana tässä rokote asiassa ja muussa ja heidän päämääränsä on uuden maailmanjärjestyksen asettaminen maan päälle.

Olen kokenut nämä asiat Herralta tulleena ja näitä saa tutkia ja koetella sekä olla eri mieltä, mutta itse en aio olla hiljaa siitä mitä on tapahtumassa. Meillä tulee olla lepo Herrassa, mutta samalla meidän tulee ymmärtää ajan merkit, sillä Herra Jeesus kehotti meitä seuraamaan ajan merkkejä liittyen Hänen tulemukseensa.

En ole salaliittoteoria friikki, mutta se ei ole salaliitto hörhöilyä kun tuo esille sen miten maailmaa valmistellaan ottamaan vastaan uuden maailmanjärjestystä ja siihen liittyvää pedon merkkiä, josta Raamattu profetoi. Minä toimin Raamatun sanan profetian pohjalta en salaliitto hörhöilyn pohjalta.

Koin kuinka Herra sanoi minulle jo muutamia viikkoja sitten kuinka tämä koronavirus ja siihen liittyvät toimenpiteet ja sen jälkeinen aika tulee jakamaan uskovia, toiset luottavat Herraan ja toiset luottavat Herraan sekä samaa aikaan jo nyt antikristilliseen viranomaistoimintaan, joka on kovaa vauhtia asettamassa uutta maailmanjärjestystä maan päälle. Jokaisen uskovan ihmisen tulisi ymmärtää kumman vaihtoehdon hän valitsee. Koko ajan Suomenkin yhteiskunta (viranomaiset, lait, terveydenhuolto jne. on yhä enemmän antikristillisyyden vallassa. WHO on antikristillinen järjestö, josta tulen joko kirjoittamaan tai tekemään videon lähipäivinä. WHO on auktoriteetti Suomen terveydenhuollolle.

Image

Kuvan rintamerkki on YK:n agenda 2030 merkki ja tunnus. WHO on YK:n kanssa tässä kimpassa. Lukekaa ja tutkikaa mitä YK 2030 agenda pitää sisällään. Se on uuden maailmanjärjestyksen koodisto. THL:n johtaja Mika Salmisen ja STM:n Hyvinvointi- ja palveluosaston osastopäällikkö Päivi Sillanaukeen rintamusta koristaa tämä merkki ja he ovat mukana tässä uuden maailmanjärjestyksen touhussa, mutta varmaankin tietämättömiä siitä, että YK ja WHO ovat uuden tulevan maailmanjärjestyksen pahuuden pesiä, jotka ovat pukeutuneet hyvyyden lähettiläiksi.

Jumalan siunausta sinulle Leea.
Viimeksi muokannut PetriFB päivämäärä 08. Huhti 2020 11:28, muokattu yhteensä 1 kerran
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
PetriFB

Re: Petri Paavolalle

ViestiKirjoittaja Anton » 08. Huhti 2020 11:27

Mä olen vahvasti sitä mieltä, että koronahysteriaan liittyy paljon pimeää. Mutta saisko tähän tarkennuksen:

"Koin kuinka Herra sanoi minulle jo muutamia viikkoja sitten kuinka tämä koronavirus ja siihen liittyvät toimenpiteet ja sen jälkeinen aika tulee jakamaan uskovia, toiset luottavat Herraan ja toiset luottavat Herraan sekä samaa aikaan jo nyt antikristilliseen viranomaistoimintaan, joka on kovaa vauhtia asettamassa uutta maailmanjärjestystä maan päälle."

Mitä tarkoittaa tämä lihavoimani kohta?
Anton

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu