Juha kirjoitti:https://www.viikonloppu.com/tv-evankelista-parantaa-ihmisia-koronaviruksesta-tallainen-tyyppi-pitaisi-laittaa-telkien-taakse/
Mennarit iskee heti.
Tiesin sen. Minulle tuli sisäinen tieto siitä.
No tartuntataudin kautta sydäntila paljastuu millainen itse ihminen on. Sellainen vahva uskova tulisi vahvistaa ja lohduttaa Jumalan omia myös. Se on meidän tehtävä. Saa tokihan seurata tartuntatautiin liittyvät seuraukset mutta vahvistaminen lohduttavin sanoin älä unohtua pois meiltä.
Uskon, että korona on Herran sallima tartuntatauti ja tällä tavalla Hän ravistaa omat hereille ja tutkimaan omaa sydäntilaa rukoillen ja saattamaan terveeseen uskoon jolla Hän yksin kantaa meitä ja siinä saa levätä ja luottaa Häneen sillä itsessämme ei ole mitään millä vahvistua ja kantaa itseämme, eikä itsessämme ole mitään mihin voisi luottaa. Heittäkäämme tiemme Hänen haltuun.
1Tess. 4:18 Niin lohduttakaa siis toisianne
näillä sanoilla.
Gal. 2:20 ja minä elän, en enää minä, vaan Kristus elää minussa; ja minkä nyt elän lihassa, sen
minä elän Jumalan Pojan uskossa, hänen, joka on rakastanut minua ja antanut itsensä minun edestäni.
Joh. 14:27 "Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille niin kuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko levoton älköönkä pelätkö. RK
Ps. 37:5 Anna tiesi Herran haltuun ja turvaa häneen, kyllä hän sen tekee.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.