Koronavirus

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja roosa » 14. Maalis 2020 10:35

Vaisuliinille: Tarkoitinkin sillä 'muille' kaikkia maailman ihmisiä! Minä ainakin rukoilen lähiomaisten, perheen, sukulaisten, ystävien, naapurien, oman paikkakunnan, koko Suomen ja koko maailman kaikkien ihmisten puolesta (myös palstalaisten puolesta). Sekä uskovien että uskosta osattomien puolesta. Tämä tauti koskettaa kaikkia maailman ihmisiä. Sydäntä lähellä ovat tottakai lapset, vanhukset ja ei perusterveet henkilöt, näitä varmasti löytyy kaikilla lähipiirissä, itsekin voi kuulua sellaiseen ryhmään. Ketään ei myöskään saa jättää yksin. Lähimmäisenrakkautta nyt kysytään, ja nyt jos koskaan on aika julistaa myös Evankeliumia uskosta osattomille. Jeesus on lähellä kärsiviä ja jos vaikka kuolokin korjaisi, niin Taivaan ilo odottaa uskovaa.

Myös eläinten puolesta rukoilen, koska esim. Kiinassahan lopetettiin paljon koiria ja kissoja taudin takia kun ihmiset joutuivat karanteeniin. Valtava tragedia tämä on ollut ja varmasti tulee vielä olemaan kaikin tavoin.
roosa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 14. Maalis 2020 11:06

roosa kirjoitti:Vaisuliinille: Tarkoitinkin sillä 'muille' kaikkia maailman ihmisiä! Minä ainakin rukoilen lähiomaisten, perheen, sukulaisten, ystävien, naapurien, oman paikkakunnan, koko Suomen ja koko maailman kaikkien ihmisten puolesta (myös palstalaisten puolesta). Sekä uskovien että uskosta osattomien puolesta. Tämä tauti koskettaa kaikkia maailman ihmisiä. Sydäntä lähellä ovat tottakai lapset, vanhukset ja ei perusterveet henkilöt, näitä varmasti löytyy kaikilla lähipiirissä, itsekin voi kuulua sellaiseen ryhmään. Ketään ei myöskään saa jättää yksin. Lähimmäisenrakkautta nyt kysytään, ja nyt jos koskaan on aika julistaa myös Evankeliumia uskosta osattomille. Jeesus on lähellä kärsiviä ja jos vaikka kuolokin korjaisi, niin Taivaan ilo odottaa uskovaa.

Myös eläinten puolesta rukoilen, koska esim. Kiinassahan lopetettiin paljon koiria ja kissoja taudin takia kun ihmiset joutuivat karanteeniin. Valtava tragedia tämä on ollut ja varmasti tulee vielä olemaan kaikin tavoin.

Ok, rukoillaan. :prayer4:

Muuten minua hirvittää ajatus että uskonnollisissa maissa ihmiset kuolevat turhaan koronaan ettei saa toisen tilaisuuden tuntemaan totuuden ja oikean tien Jeesuksen luokse.

Kysyn auttaisiko 'detox' elimistöä puhdistava tee? Clipperin merkki on hyvä ja luomu ja kofeiiniton yrttitee. Se voisi puhdistaa viruksen pois jos juo sitä.

:think2:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Mariini » 14. Maalis 2020 14:43

roosa kirjoitti:Vaisuliinille: Apteekissa taidettiin myydä ne hengityssuojat loppuun jo heti taudin alkuvaiheessa, mutta Rautakaupoista ja ns. 'sekatavarakaupoista' sellaisia voi vielä löytyä. Verkkokaupoissakin saattaa olla, tosin aika heikosti mitä äsken kurkkasin muutamasta paikasta.

Siitä huivista ei juuri taida olla hyötyä, ja onko hengityssuojastakaan paljon apua?!? Ainakin joka kerta pitäisi laittaa uusi maski kun menee ulos ja puhtailla käsillä se laittaa paikalleen kunnolla tiiviisti ihoa vasten, eikä näplätä sitä ulkona likaisin käsin. Ja taas kun tulee kotiin heittää se vanha heti roskiin ja huolellinen käsienpesu ja desinfiointikin vielä.

Ja Jumalalta rukoilla suojelua ja varjelua itselle ja muille joka päivä tämän taudin keskellä.

j.k. Noista hengityssuojuojista vielä, että ne ovat aika kalliita, joten harvalla varmaan on mahdollisuutta heittää pois niitä joka käytön jälkeen. Parhaimmat maskit taitavat olla n95 maskit. Youtubessa oli yksi video jossa oli vinkkejä tähän pandemia aiheeseen liittyen, ja joku oli hetki sitten kommentoinut kokemuksiaan, että hän vaihtaa maskia 3-5 päivän välein, riippuen ilmankosteudesta. Kun se maskin sisäpuoli on märkä, se kannattaa vaihtaa. Oli myös kommentoinut, että maskin pitäminen on hankalaa jos siihen ei ole tottunut. Oletteko muuten nähneet täällä Suomessa jonkun pitävän maskia?

Minä näin videon, jonka joku oli kuvannut täkäläisessä kaupassa, jossa joku mummu kipitti kaasunaamarin näköinen maski naamassa. Se peitti koko kasvot tietenkin.
Alkaa olla näitä kaikenlaisia vinkkejä ja vippaskonsteja liikkeellä, mitkä voisivat tähän koronaan auttaa tai ehkäistä. En kuitenkaan oikein usko mihinkään yrtteihin, valkosipuleihin, paastoihin, hiustenkuivaajiin enkä muihinkaan ennenkuin on jotakin oikeata faktaa. C-vitamiiniakin hamstrataan. Luonnonhoidot voivat toki vahvistaa immuniteettia, mutta skeptinen olen kaikkiin hullutuksiin.

Mietin, milloin joku keksii keskiaikaisen ruttonaamion, jota ns. ruttolääkärit pitivät. Toisaalta ei ihmetytytä, että ihmiset etsivät kotikonsteja suojautua.
Ei tiedä, miten saa hoitoa, jos sairaalat ruuhkautuva. Neuvonta ja asioiden hoito on kehnoa. Nytkin muihin sairauksiin hoidon saaminen tökkii pahasti.
Mitä jos virus mutatoituu ja muuttuu pahemmaksi.

Kyllä vähän itseäkin pelottaa. Täällä ajetaan "hallitusti" alas terveyskeskusten kiireetöntä hoitoa.
Kohta ei saa hoitoa muihin sairauksiin.
Kammottaa rokotekin, jota tähän yritetään tehdä. Ainakin sen jälkeen, mitä sikapiikki aiheutti. Mitähän siitäkin vielä tulee.
Täysin kaaottinen tilanne, hallituksesta ja THL:stä en viitsi edes sanoa mitään.
Mariini

ViestiKirjoittaja Mariini » 14. Maalis 2020 20:21

Nyt oli iltasanomissa uutinen juuri noista neuvoista, jotka PP on julkistanut.
Ne ilmeisesti leviävät netissä.
HUS:n infektiolääkäri kumoaa kyseiset ohjeet humpuukina.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006439748.html
Mariini

ViestiKirjoittaja Tapani » 15. Maalis 2020 12:33

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006439967.html

Nyt on viitteitä, että koronavirus voi aiheuttaa parantuneillekin keuhkovaurioita. Samoin mahdollista, että voi tehdä miehistä lisääntymiskyvyttömiä, kuten sars. Mutta nämä ovat pienen aineiston alkuspekulaatioita. Tuo lisääntymiskyvyttömyys viittaisi väestönvähennysmotivaatioon, toki talouteen vaikuttaisi tällä hetkellä olevan suurempi vaikutus. En usko, että tämä on vielä ilmestyskirjan rutto, pahempaakin on siis tulossa, mutta vakava tauti tämä on ja sen haluaisi välttää. Toki usko on paras suoja, mitäänhän ei tapahdu, ellei Jumala salli.

Tuossa iltasanomien jutussakin mainitaan, että tällä koronviruksella on paljon yhteistä sarsin kanssa. Sarsiin ei ole kuitenkaan saatu kehitettyä rokotetta lähes pariinkymmeneen vuoteen, aidsiin ei kymmeniin vuosiin. Tämäkin viittaa, että nämä virukset ovat ihmisen valmistamia. Tai rokote varmaan on jo levitettäessä, mutta sitä ei kerrota.
Tapani

ViestiKirjoittaja Juha » 15. Maalis 2020 16:28

vaisuliini kirjoitti:*
Jumala on ensisijaisesti uskovan ihmisen paras turva. Luottakaamme Jumalan armoon ja hyvyyteen eikä tarvitse olla paniikissa koronaviruksen takia.

Tässä hiukan ohjeita koronavirukseen liittyen, jotka sain erään facebook ystävän kautta:

Wuhanissa olleiden lääkäreiden huomioita ja neuvoja viruksesta.

Jos on nuha ja yskä, ja sinulla on kylmä, et voi olla koronavirustartunnan kantaja. Coronavirus-keuhkokuume on kuiva yskä ilman nuhaa. Tämä on helpoin tapa määrittää onko sinulla korona.

Wuhan-virus ei ole lämmönkestävä ja se kuolee 26–27 asteen lämpötilassa. Siksi juo enemmän kuumaa vettä. Jos mahdolista ole lämpimässä - esim sauna ym. Kuuma vesi ei ole parannuskeino, mutta hyvä terveydelle ja tehokas estämäön kaikkia viruksia.

Lääkärin suositukset koronaviruksesta:

1. Viruksen koko on melko suuri (solun halkaisija on noin ‪400-500‬ nm), joten tavallinen maski voi sen periaatteessa suodattaa. Jos tartunnan saanut aivastaa edessäsi tai kulkee yli 3 metrin etäisyydellä sinusta virus(sylki ym) putoaa maahan, se ei voi lentää niin pitkälle.

2. Jos virus pääsee metallin tai muulle viileälle pinnalle, se säilyy vähintään 12 tuntia. Siksi, jos joudut kosketuksiin metallipintojen ym kanssa, pese kädet huolellisesti saippualla.

3. Virus voi pysyä aktiivisena kankaassa 6-12 tunnin ajan. Tavanomaisen pyykinpesuaineen tulisi tappaa virus. vaatteet kannattaa kuivata riittävän kuivassa, esim auringossa tai saunassa, hiustenkuivaaja ym koska lämpö tappaaa viruksen.

Tietoja itse sairauden oireista - koronaviruksen aiheuttama keuhkokuume:

1. Jos virus tulee kurkkuun, kurkku saattaa tulla kuivaksi kuten angiinassa. Tämä kestää noin 3-4 päivää.

2. Sitten virus sulautuu nenänesteeseen, pääsee henkitorveen ja sitten keuhkoihin aiheuttaen keuhkokuumeen. Tämä prosessi kestää 5–6 päivää.

3. Koronoviruskeuhkokuumeessa ilmaantuu kuume ja hengenahdistus. Nenän tukkoisuus ei ole kuin normaali nenän tukkoisuus, on tunne, että olet hukkumassa veteen. Ota tällöin välittömästi yhteyttä lääkäriin.

Tietoja ennaltaehkäisystä:

1. Yleisin tapa saada tartunta on koskettaa ihmisiä, joten sinun on pestävä kädet usein. Virus voi elää käsissäsi vain 5-10 minuuttia ( koska kädet lämpimät). Mutta mitä voi tapahtua näissä 5-10 minuutissa (voit hieroa silmiäsi käsillä tai koskettaa nenääsi).

2. Usein käsinpesujen lisäksi voit huuhdella/kurlata suuta ja kurkkua Betadine-aineella poistaaksesi tai minimoidakseen mikrobien vaikutuksen, kun ne ovat vielä kurkussa (ennen kuin ne pääsevät keuhkoihin ..).

Ole erityisen varovainen ja juo enemmän ja usein ( 15-30min välein) lämmitettyä vettä.

[26.02, 18:36] Klimov Jura: Uusi NCP-koronavirus ei ehkä osoita tartunnan merkkejä ennen kuin monien päivien päästä. Kuinka voit selvittää, onko henkilö saanut tartunnan?
Viimeisimpien tietojen mukaan inkubaatioaika voi kestää jopa 28 päivää ennen kuin COVID 19: n oireet ilmenevät.
Siihen mennessä, kun henkilöllä on kuume ja / tai yskä ja hän saapuu sairaalaan, fibroosia ( keuhkojen arpeutumista) on yleensä havaittu jo 50% keuhkoissa, ja on liian myöhäistä!
Taiwanilaiset asiantuntijat tarjoavat yksinkertaisen itsetestin, jonka voimme tehdä joka aamu;
Hengitä syvään ja pidä hengitystäsi yli 10 sekuntia.
Jos suoritat sen onnistuneesti ilman yskää, ilman epämukavuutta, nenän tukkoisuutta jne., Tämä osoittaa, että keuhkoissa ei ole fibroosia, mikä tarkoittaa pohjimmiltaan infektion puuttumista.
Tee tämä testi joka aamu!

COVID-19: tä hoitavien japanilaisten lääkäreiden mukaan kaikkien tulee varmistaa, että suu ja kurkku ovat kosteita, eivät kuivia koko ajan.
Ota muutama kulaus vettä 15 minuutin välein.
MIKSI?
Vaikka virus pääsisi suuhusi ... juomavesi tai muut nesteet pesevät ne ruokatorven läpi ja vatsaan.
Siellä ollessaan mahassa olevat hapot tappavat koko viruksen.
Jos et juo tarpeeksi vettä säännöllisemmin ... virus voi päästä hengitysteihin ja keuhkoihin.
Tämä on erittäin vaarallista.
Ole hyvä ja lähetä ja jaa nämä ohjeet perheen, ystävien ja kaikkien kanssa!

-PP-

Rauhaa uskon ystävä,

Pahoittelen ja pyydän anteeksi kun jaoin facebook sivulleni ja sähköpostin kautta sen koronavirus viestin, joka on kiertänyt facebookissa ja jota monet muutkin ovat jakaneet eteenpäin, koska sitä on levitetty paljon yksityisviesteillä, josta minäkibn olen saanut monen kautta ennen kuin itse jaoin sitä eteenpäin.

Kenenkään ei tarvitse nyt alkaa syyttämään itseään tai toisiaan, jotka ovat tätä viestiä vieneet eteenpäin. Olkaamme vain nyt entistä enemmän tarkkana. Se kuitenkin tulee muistaa, että kun yhteiskunta koko ajan enemmän ajautuu antikristilliseen uuteen maailmanjärjestykseen, niin sen viranomaiset ja tiedotukset tähtäävät lopulta pahaan ja itse antikristuksen ilmestymiseen. Ei kannata kaikkea sokeasti uskoa mitä viranomaiset sanovat ja varmasti totuudenpuhujat yritetään vaientaa.

Olen tutkinut tätä asiaa ja itse uskon, että koronavirus on jollakin tavalla päässyt ihmisten ilmoille mikrobiologian laboratoriosta Kiinan Wuhanin kaupungista, joka on kehittänyt koronaviruksen. Wuhanin mikrobiologian laboratoriossa kehitetään bioaseita, sekä testataan ja kehitetään viruksia mm. tätä koronavirusta. Ulkomaisista lähteistä olen aikaisemmin lukenut kuinka, jotkut kiinalaiset olisivat sanoneet, että koronavirus on ärhäkkä virus, mutta ettei se ole kovin kestävä virus ja sen teho alkaisi heiketä 26 asteen lämmössä ja siksi se ei kestä monillakaan pitkään, koska oma ruumiinlämpö on jo n. 36 astetta. Sitten netistä samoista lähteistä luin, että kuumuus ja lämpö sitä heikentäisi. Luotin näihin tietoihin ja teen asiassa nöyrästi parannusta kun ja jos olen levittänyt tästä väärää tietoa.

Sitten täytyy todeta eräs asia, että kiinalaiset, jotka ovat itse viruksen kehittäneet ovat varmasti viruksen suhteen eniten tietoisia siitä miten se käyttäytyy ja miten se eliminoidaan.

THL ei ole minusta täysin luotettava taho, jonka olemme saaneet nähdä sikainfluenssa tapauksessa ja muissakin asioissa. Toki varmasti THL:llä on enemmän asiantuntemusta näissä asioissa kuin minulla. Itse luotan enemmän muihin tahoihin kuin THL:ään. Toki suurin luottamus tulee olla Jumalassa ja tietenkin tietyllä tavalla tulee luottaa myös Suomen lääkintäviranomaisiin, mutta ei kuitenkaan sokeasti. Elämme ajassa, jossa myös lääkintäviranomaisia ohjataan antikristillisiin arvoihin ja toimintaan, joten näiden asioiden kanssa tulee olla tarkkana.

Olin eilen Haminassa puhumassa ja aiheeni oli koronavirus ja lopunaika. Kun saan puheeni ladattua nettiin Saulusmedian Youtube-kanavalle, niin siitä voi kuunnella sitä mitä olen saanut sydämelleni tästä asiasta ja sen voi sitten jokainen itse tutkia ja koetella sekä olla eri mieltäkin jos niin kokee. Jumalan siunausta t:pp
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Juha
Site Admin

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 15. Maalis 2020 19:48

*
Olin tänään seurakunnankokouksessa mutta ennen saarnaa yksi nainen kertoi lukeneensa että Kiinasta löytyi maailman vanhin vaarallinen virus nimeltä 'musta surma' eli 'musta rutto' (keuhkorutto). Se pani miettimään. :shock: :wtf: Myöhemmin saarna alkoi niin olin kuuntelemassa sitä. Mies saarnaten sanoi että kauan ajat sitten oli 'musta rutto'. Se heräsi taas miettimään. :shock: Minusta tuntui, että se olisi Jumalan johdatus ja kehotus ottamaan selvää siitä rutosta.

Kotiintultuani päätin tutkia googleella. Tässä olisi pari linkkiä. Minusta se musta surma eli musta rutto viittaa samaan koronaan.

------------------

Musta surma on tekemässä paluuta - nyt Kiinassa todettiin kahdella ihmisellä keuhkorutto 13.11.2019 klo 22:52
Tauti tappoi 1300-luvulla 30-60 prosenttia Euroopan väestöstä. Keuhkoruton aiheuttaa Yersinia Pestis -bakteeri. Tautiin ei ole olemassa rokotusta.

Kiinassa Sisä-Mongoliassa kaksi ihmistä on sairastunut keuhkoruttoon. Heitä hoidetaan parhaillaan sairaalassa Pekingissä. Keuhkorutto on sairauden kolmesta lajista tarttuvin, se leviää myös pisaratartuntana. Hoitamattomana se johtaa yleensä kuolemaan.

Kaksi muuta sairauden muotoa ovat paiserutto ja verirutto.

Rutto on tarttuva kuumetauti, jonka aiheuttaa Yersinia pestis -bakteeri. Tauti on yleinen jyrsijöillä ja leviää niistä kirppujen välityksellä ihmiseen.

Musta surma -nimen saanut ruttoepidemia tappoi vuosina 1346-1353 Euroopassa ja lähiseuduilla arviolta 50 miljoonaa ihmistä.

Image
Keskiajalla ruttoa kuvattiin luunrangoilla.

Tauti leviämässä huolestuttavasti

Kiinassa tavattiin edelliset kaksi ruttotapausta toukokuussa. Sairastuneet olivat saaneet ruton syötyään raakoja murmelin munuaisia, joita käytetään paikallisesti luontaislääkkeenä, kirjoittaa CNN.

Ruttotapausten määrä on ollut huolestuttavassa kasvussa eri puolilla maailmaa. Vuosien 2010 ja 2015 raportoitiin 3 248 tautitapausta, kertoo maailman terveysjärjestö WHO. Sairastuneista 584 kuoli.

Ruttoa levittävät jyrsijöiden mukaan kulkevat kirput.

Jos katsotaan viimeiseksi kulunutta 20 vuotta, ruttotapauksia on ollut maailmanlaajuisesti yli 50 000. WHO onkin julistanut ruton uudelleen palanneeksi taudiksi.

Kaikkein eniten tautitapauksia on havaittu Kongossa, Madagaskarilla ja Perussa.

Ruttoon ei ole olemassa rokotusta, mutta se on bakteeritautina hoidettavissa antibiooteilla, jos hoito pystytään aloittamaan ajoissa. Madagaskarilla on tavattu myös antibiooteille vastustuskykyistä kantaa keuhkorutosta.

WHO:n alueellinen johtaja Ibrahima Soce Fall puhumassa tiedotustilaisuudessa Madagaskarilla puhjeneesta ruttoepidemiasta vuonna 2017. :shock:

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f0514e54-de28-492c-967a-44a058f2e9e0

Eli siitä ei ole medioitunut eli uutisoitunut ympäri maailmaa vielä. :wtf: Liian myöhäistä uutisoida se. :cry: Tässä olisi vielä wikipedia jonka mukaan se on "musta rutto" eli Psalmin mukainen tuttu sana "kulkutauti", paiserutto ja mustarotta kirppujen puremista. :shock: :wtf:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Musta_surma
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 16. Maalis 2020 14:39

*
Palataan vielä siihen... Kun olin sunnuntaina kokouksessa niin olin kuuntelemassa saarnaa. Mies nosti esille Psalmin 91 luvun ja sanoi; 'vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi,......'. Juuri se lause pysähdytti minua. Minä tajusin niinkuin kirkkaalta taivaalta. Niin juuri haluaisin kirjoittaa. Kuolleisuuden määrä nousi ja nousee vielä koronan takia.

Niin nyt olisi tärkeintä kertoa Jeesuksesta vaikka netitse että livessä sekä puhelimitse. Mitä Raamattu sanoo?

1Kor. 1:22 Juutalaiset vaativat ihmetekoja, ja kreikkalaiset etsivät viisautta,

23 mutta me saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta. Hän on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus,

24 mutta kutsutuille, niin juutalaisille kuin kreikkalaisillekin, Kristus on Jumalan voima ja Jumalan viisaus.

25 Jumalan hullutus on ihmisiä viisaampi ja Jumalan heikkous ihmisiä voimakkaampi.

26 Katsokaa omaa kutsumistanne, veljet. Ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa eikä monta jalosukuista.

27 Mikä maailman mielestä on hullutusta, sen Jumala valitsi saattaakseen viisaat häpeään. Mikä maailman mielestä on heikkoa, sen Jumala valitsi saataakseen voimakkaat häpeään.

28 Mikä maailmassa on syntyperältään alhaista ja halveksittua, mikä ei ole mitään, sen Jumala valitsi tehdäkseen mitättömäksi sen, mikä on jotakin,

29 ettei mikään liha voisi kerskailla Jumalan edessä.

30 Hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa. Hänet Jumala on antanut meille viisaudeksi, vanhurskaudeksi, pyhitykseksi ja lunastukseksi,

31 jotta tapahtuisi, niin kuin on kirjoitettu: "Joka kerskaa, kerskatkon Herrasta." RK

Image

Juuri nämä kohdat ravisutti minua ja tajusin, että Jeesuksesta kertomiseen riittää yksin Hän eli ristiinaulittu Kristus joka on viisaudeksi, vanhurskaudeksi, pyhitykseksi ja lunastukseksi. Meillä on Hänet koko olemisellamme ja Hän on kertomisemme kohteena kaikille ihmisille. Hän on kanssamme kun kerromme Hänestä heille. Hän auttaa meitä siinä, kun meillä ei ole mitään itsessämme inhimillisesti jotain viisautta, mahtavuutta ja jotain jalosukuisuutta. Hän on se Jumalan voima ja Jumalan viisaus. Niin, ja amen!

:hearts: :bible:
vaisuliini

ViestiKirjoittaja tanu » 16. Maalis 2020 17:56

Melkoinen yhteensattuma:

https://jouninkootut.blogspot.com/2020/ ... uksen.html

Sain kuulla, että lapsille oli luettu vuoden 2017 Asterix-lehteä ja samalla on tehty merkillinen havainto. Lehden päähenkilö on nimeltään Koronavirus, joka ajaa mustien hevosten vetämällä vankkurilla läpi Italian niemimaan.

Olihan Simpsonit piirrossarjassakin ennustettu Trumpin nousu presidentiksi ja kaksoistornien iskut.

Onko Italia se Välimeren maa, joka menee David Wilkersonin profetian mukaan konkurssiin ja josta alkaa maailmanlaajuinen lama ja
ruoan puute jne. Aika näyttää. Kaikki on kuitenkin aina Jumalan kädessä.

Maailma pauhaa ja ihmis-raukat pelkäävät. Jeesuksessa meillä on kuitenkin rauha kaiken pauhun keskellä. Kiitos Herralle!
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 16. Maalis 2020 21:16

tanu kirjoitti:Melkoinen yhteensattuma:

https://jouninkootut.blogspot.com/2020/ ... uksen.html

Sain kuulla, että lapsille oli luettu vuoden 2017 Asterix-lehteä ja samalla on tehty merkillinen havainto. Lehden päähenkilö on nimeltään Koronavirus, joka ajaa mustien hevosten vetämällä vankkurilla läpi Italian niemimaan.

Olihan Simpsonit piirrossarjassakin ennustettu Trumpin nousu presidentiksi ja kaksoistornien iskut.

Onko Italia se Välimeren maa, joka menee David Wilkersonin profetian mukaan konkurssiin ja josta alkaa maailmanlaajuinen lama ja
ruoan puute jne. Aika näyttää. Kaikki on kuitenkin aina Jumalan kädessä.

Maailma pauhaa ja ihmis-raukat pelkäävät. Jeesuksessa meillä on kuitenkin rauha kaiken pauhun keskellä. Kiitos Herralle!

Juuri tätä aiemmin minä yritin kysyä koska olen nähnyt miten asiasta sanottua se toteutui ja ihan joka kerta ikäänkuin ihmisen kielellä olisi joku voima tappioksi toisille. En usko että se olisi ihan yhteensattumaksi tai ennustukseksi. Vaan kielellä olisi joku voima jota tulee varoa mitä sanoa.

Matt. 12:36 Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.
37 Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi, ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi."

Kerron yhden jutun. Kun yhtenä päivänä oli TV:ssa MM-hiihtokisat, jota me naiset katsoimme. Yksi nainen sanoi toivovansa, että hiihtosauva menisi poikki ettei voittaisi. Niin muutaman sekunnin kuluttua sauva yllättäen meni poikki. Minä olin ihan ihmeissäni kuinka mahdollista... :o :wtf: :? Sillä naisella oli joku voima kielessä. Tässä olisi linkki, jossa keskusteltiin siitä asiasta.

https://uskonaskel.foorumi.eu/viewtopic.php?f=2&t=3069&hilit=turhasta&start=0
vaisuliini

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu