Antti Tuisku Herjaa Jumalaa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Antti Tuisku Herjaa Jumalaa

ViestiKirjoittaja Totuuden puolesta » 10. Maalis 2020 20:04

Oletteko lukeneet Antti Tuiskun alkuvuodesta julkaiseman levyn sanoituksia mm. kappaleesta Valittu kansa. Antti herjaa Jeesusta erittäin vakavasti ja häpäisevästi kyseisillä sanoilla, eikä siinä vielä kaikki, kyseinen Antti heiluu ajalasti öljyttynä härän selässä Jeesuksen kanssa musiikkivideolla, jonka näkee kaikki lapset, nuoret, aikuiset sekä Jumala...

Pelottaa mitä tälle kansalle tapahtuu kun Jumalan pilkka vedetään yli rajojen!! Helsingin sanomat kehtaa väittää, ettei Antti herjaa muka kappaleillaan, vaikka faktana niin tekeekin ja että on muka 5 tähden hyvä levy koska pilkkaa Jumalaa. Ai niin, eikä unohdeta että me jotka olemme loukkaantuneita sanoitusten ja videoiden oksettavasta, irstaasta, häpäisevästä, alentavasta materiaalista, olemme vain kiihkouskovaisia..

Jaa a. Jos uskovainen tekisi vastaavaa materiaalia samansukupuolen liitoista tms. Niin häkki heiluis.. Uskon vapaus on uhattu pahemmin kuin aikanani koskaan.

Nyt pitäisi alkaa vasta iskuun!

Olen erittäin huolissani tästä asiasta..
Totuuden puolesta

Re: Antti Tuisku Herjaa Jumalaa

ViestiKirjoittaja Mariini » 11. Maalis 2020 16:17

Rauhan moikkahdus. :wave:

Minä luin kyllä uutisen Antti Tuiskun kappaleesta, mutta en ole lukenut sanoituksia enkä
katsonut kuvia, enkä haluakkaan. Alkoi oksettaa koko juttu. :sick:
Karmeeta saastaa.

En usko, että tämmöiset herjaamiset ja halventamiset tähän loppuu, kyllä tämä aika on sellasta, että
näitä tulee ja tulee lisää joka tuutista ja seuraava on aina kamalampi, kuin edellinen. :cry:
Mariini

Re: Antti Tuisku Herjaa Jumalaa

ViestiKirjoittaja tuulikki » 11. Maalis 2020 20:43

Rauhaa kaikille :)
Itse kuuntelin tämän videon, se kertoo tästä asiasta...Kuuntele ja koettele.
https://www.youtube.com/watch?v=UzUtn-4zKYY
"Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
tuulikki

Paluu Yleinen keskustelu