Pidin Kiteellä 26.12.2019 kaksi Raamattutuntia aiheesta: Vanhan liiton juhlien esikuvallisuus Jeesuksesta. Näissä Raamattutunneissa pääsin ikään kuin vain pintakerrokseen asti suppeasti opettamaan aiheesta. Olen kokenut sydämessäni, että minun tulee kirjoittaa tästä aiheesta perusteellisemmin. Olen juuri parhaillaan kirjoittamassa ilmaista nettikirjaa: Jeesus on vanhan liiton juhlien täyttymys.
Tässä nettikirjassa kirjoitan laajasti juhlien esikuvallisuudesta Jeesuksesta, jonka Jumala on asettanut todella ihmeellisellä tavalla VL:n juhliin ja joka saa ihmeellisellä tavalla täyttymyksensä Messias Jeesuksessa.
Kirjoitustyö on aikaa vievää ja voi olla etten kirjan kirjoittamisen välillä kirjoita sivulleni mitään, ellei sitten jotakin lyhyttä kirjoitusta, jos saan sellaisen sydämelleni.
Tuleva nettikirja on tarkoitus julkaista sivullani kahdessa muodossa perus html-muodossa ja pdf-muodossa. Pdf-kirjaan on tulossa kansikuva, jonka vaimoni tai tyttäreni piirtää sen mukaan kuin sain kansikuvasta kuvan sydämelleni. Pdf-kirjan pystyy helposti tulostamaan paperille tulostimen kautta ja sen voi rei'ittää vaikka kansioon tai pitkillä nitojan niitillä nitomaan kirjan muotoon.
Tämä kirjoitustyö on varmaankin eräs tärkeimmistä mitä olen saanut tehdä elämässäni. VL:n juhlien keskipiste on Messias Jeesus ja UL:n uskon keskipiste on Messias Jeesus. Olen todella innoissani kirjoittaessani ja tutkiessani tätä aihetta, joka on täynnä Herran Jeesuksen kunniaa pelastuksen armoksi.