Huomenta, uskonveljet Jukka ja Juhani!
Kun Jeesus ilmaantui minulle ja samalla minä huomasin hämmästyen ja ihmetellen, että Hän oli juuri täsmällinen, mitä Raamattu ilmoittaa Hänestä. Ajattele, sinä aikana olin aika huono lukemaan Raamattua ja itselläni oli lukihäiriöongelma ADHD-tyypillisen keskittymishäiriön kanssa, niin siitä huolimatta Raamatun ilmoittama täsmällisyys Hänestä ilmoitti minulle Hänen ilmaantuessaan ja jaksoin ihmetellä, miten mahdollista se on, vaikken lukenut kunnolla kaiken, mikä koskee Häntä.
Juhani, haluaisin kertoa yhdestä hauskasta jutusta. Kun tein taulun kokeilumielessäni ja tein pienemmät tekstit tauluun, koska oli tarkoitus saada ihmisen lähelle sitä taulua, eikä tarvitse lukea ne tekstit kauemmalta, siksi tein pienemmät tekstit ja laitoin taulun seinälle. Se veti ihmisen lähelle lukemaan, mitä siinä lukee ja taulussa oli Joh. 3:16 pikkuevankeliumi. Samalla se kylvi Jumalan Sanan siemenen lukijan sydämelle. Toivottavasti Sanan siemen meni perille hyvälle maaperälle siinä hänen sydämessä.
Tauluun voi laittaa mitä hengellinen lause tahansa vaikka 'Oletko koskaan ajatellut, missä vietät iäisyytesi?' Tai näin: 'Jumalan luona on paljon anteeksiantamusta. Jeesus Kristus, Messias maailman Vapahtaja tahtoo antaa sinulle synnit anteeksi, sillä Hänellä ei ole turmion ajatuksia sinua kohtaan, vaan hän tahtoo antaa sinulle tulevaisuuden ja toivon, siksi Hän rakastaa sinua. Käänny Hänen puoleen ja vastaanota Hänet elämäsi Herraksi ja Vapahtajaksi, niin Hän sinua armahtaa ja on Sinun Auttaja, myös sinun tulevaisuudessasi.
Jer. 29:11 Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.'

----------
No haluaisin vielä kirjoittaa siitä, että jotkut nousevat puolustuskannalle puolustamaan kuvia omien kokemusten perusteella ikäänkuin ne heidän saamat kokemukset olisivat enemmän auktoriteetti, kuin Raamattu, niin se paljastuu, että he eivät ymmärrä Raamatun asemaa, sillä Raamattu on ainoastaan auktoriteetti tässä maailmassa ja yli kaikkea. He eivät ole Sanan keskeisiä uskovia, vaan kokemuskeskeisiä uskovia. Se surettaa, sillä he eksyvät kokemusten mukaan pois totuudesta. He eivät ota vastaan rakkautta Raamattuun voidakseen pelastua.
Yksi vaarallinen asia on mahdollisuus eksyttää heidät pois kokemuksen perusteella, kun saatana tietää heidän olevan kokemuskeskeisiä, koska kokemus on heille auktoriteetimpi, kuin Raamattu ja koska Jumalan Sana ei ole heille ensisijainen kohde, vaan kokemus. Kun he tukevat kuvien tekoa, niin siinä tapauksessa he saattavat muita Jumalan Sanassa kokemattomia uskovia eksytykseen kokemuksen perusteella eli eksymään totuudesta pois. Heidän täytyy tajuta se.
Sillä Raamatun mukaan saatana on mestari naamioitumaan Häneksi ja myös valkeuden enkeliksi.
2Kor. 11:14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.