Onko kukaan katsonut sitä ohjelmaa, jossa kuulusteltiin ensimmäistä naisrobottia? Minulla iho nousi kananlihalle, kun katsoin sitä. Naisrobotti sanoi halveksivan humanismia, siis ihmisyyttä, jolle nauroi julkisesti.
vaisuliini kirjoitti:Onko kukaan katsonut sitä ohjelmaa, jossa kuulusteltiin ensimmäistä naisrobottia? Minulla iho nousi kananlihalle, kun katsoin sitä. Naisrobotti sanoi halveksivan humanismia, siis ihmisyyttä, jolle nauroi julkisesti.![]()
Mieleeni iskeytyi äkisti, että antikristuksellisessa ajassa valvotaan ja kontrolloidaan sirutettuja ihmisiä halveksivasti. Minulla alkoi kylmät väreet iholla kun katsoin sitä.

Aamu-Usva kirjoitti:Humanismista - tuosta keskustelujen lempilapsestani - jatkan ehkä myöhemmin ajan kanssa

Aamu-Usva kirjoitti:Onpa hieno kuva![]()
Ei mulla humanismista nyt mitään tärkeää sanottavaa taida olla. 12 tunnin aktiivisen työpäivän jälkeen ei jaksa ajatella ainakaan.

Aamu-Usva kirjoitti:Ei ne aina ole. Eilinen vain venähti. Rakastan työtäni ja jään välillä töihin vähän jumiin sen takia
”En pysty enää hoitotyöhön!”
https://www.kaleva.fi/juttutupa/terveys ... on/2653140
”Ainakin täällä Oulun alueella on mennyt terveydenhuolto siihen pisteeseen, että en pysty enää tekemään työtäni. Potilaiden käännyttäminen tuskaisena kotiin, vaippakiintiöt ja kaikki muu mitä tulosvastuuseen tällä alalla sisältyy on minulle liikaa. Ohjeen annan teille nuoret jotka pidätte hoitoalaa kutsumusammattina, älkää ryhtykö siihen. Siellä tarvitaan nyt kylmäkiskoista ja häikäilemätöntä porukkaa joka pystyy nukkumaan yönsä tietoisena siitä mitä teki päivän aikana.”
Aamu-Usva kirjoitti:Tuo robottien kehittämisvauhti tuntuu nykyään olevan huimaa. Hoito- ja hoivatyössä kehitetään erilaisia hoivarobotteja ja robottikuutit ovat jo arkipäivää.
Kuulin radiosta, että robottien inhimillistäminen etenee ja myös seksirobotteja on kehitteillä![]()
Humanismista - tuosta keskustelujen lempilapsestani - jatkan ehkä myöhemmin ajan kanssa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa