*
Huomenta, Jukka! Hyvä, että meidän välit ovat kunnossa ja kaikki anteeksiannettu. Kiitos kun rukoilet puolestani ja kiitos siunauksestasi! Mutta anteeksi, minulla on haava, joka liittyy sinuun. Vähän ajat sitten haava nousi pintaan keskustellessani kanssasi. Se sama haava nousi pintaan toissapäivänä FB:ssa. Kun FB-kamu, joka on itse hengellinen johtaja ja on vanhempi mies, ei uskonut minun todistukseeni. Hän sai minut kuulostamaan siltä, että olisin valehtelija, mutta tiedän itse puhuvani totta.
Hänen on tapana pommittaa hänen kaikki linkit minun luettavakseni ja hän aina yrittää ohjata minun pääni kääntämään ja koittaa ohjata, että minä alkaisin uskoa hänen uskon mukaiseen opetukseen, jonka minä koen ristiriitaiseksi Sanan valossa. Siten huomasin, että hänellä on ongelma nimeltä "olkinukke", jolla hän yritti todistaa minulle ja hän näyttää jumittuvan siihen "olkinukkeen" todistaakseen ja varoittaakseen minua, mutta koin sen ristiriitaiseksi, sillä tiedän itse, että se ei ole totta.
Niin toissapäivänä minä aloin ahdistua ja huomasin haavan nousevan pintaan. Siten minä ajattelin, että onpa siinä mies aika ristiriitainen, koska hän opettaa minua, ja vielä sama mies, joka on itse hengellinen johtaja, äänesti Herran tahtoaan vastaan ja vielä hän tykästyi Patrick Tiaisen kommenttiin. Siten minä sanoin tämän asian suoraan ja siten havaitsin olevani heti poistettu hänen kaverilistalta. Tuli minulle yhtäkkiä kevyt olo ja tuli sellainen tunne, että olen vapaa niinkuin lintu taivaalla.
Ajat sitten yksi sisko katui siitä, että syötti minun suuhuni perätöntä asiaa ja lähetti yksityisviestiä minulle ja pyysi anteeksi ja hän pyysi, että saisi olla minun FB-kamuna. Keskustelin hänen kanssa yksityisviestillä ja kerroin hänelle, että olen vielä ahdistunut. En vielä päässyt vapaaksi siitä ahdistuksesta. Minulla meni monta kuukausia ja kannoin tämän asian rukoillen. Minulla kesti niin kauan kasvaa ulos vapaaksi. Yhtenä päivänä minusta tuntui, että olen valmis ja siten lähetin kaverikutsun. Nyt ollaan yhteydessä. En vain tykkää, että suuhuni syötetään perätöntä asiaa. Kysymyksellä pääsee nopeammin yhteisymmärrykseen, se parempi ja ainoa tapa.
Anteeksi, Jukka, en ole valmis ottamaan vastaan kaverikutsusi. Olen hyvin pahoillani! Haava on vaikea asia, josta on vaikea ylittää ja kasvaa vapaaksi. Pyydän puolestani paljon anteeksi, Jukka.

Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.