Immanuel

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Immanuel

ViestiKirjoittaja systeri » 05. Marras 2017 18:43

Eikö juuri se oo helppotajuinen käsitys, että uskoo vain sen mikä on kirjoitettu :thumbup:
systeri

ViestiKirjoittaja systeri » 05. Marras 2017 18:48

Tärkeintä on kuitenkin tämä

1 joh 4:

1. Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
2. Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;

ja tästähän se nyt lähti ,että en kuitenkaan ihmettele miksi siitä syntyi kiistelyä :think2:
systeri

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 05. Marras 2017 19:54

*
Ok. ;gladly: Jumalan Sana on turvallisinta koska se vie perille turvallisesti Isän Taivaallisen luo kunhan päätetään pysyä Sanassa Jeesuksen tulemukseen asti. Sanassa pysyminen on pelastukseksi ja näin Jumala kuljettaa omiaan perille kun niiden päätös on pysyä Sanassa.

Minua puhuteltiin tänään se Jumalan Sana joka tulee toteen aikanaan kuten Gabriel Enkeli sanoi Sakariaalle sen. Jumalan Sana ei koskaan palaja tyhjänä. :roll:

Jes. 55:11 niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.

No en tiedä mitä tarkoitat kiistelyllä. Mutta Raamattu kehottaa ottamaan hiljaisuudella vastaan Jumalan Sanan ja tekemään sen mukaan - eläen Sanan varassa joka on omaksi pelastukseksi ja siksi siinä on meidän oma elämä. Sana on itse Jeesus lihaan tulleena joka on täynnä armoa ja totuutta.

Jaak. 1:21 Sentähden pankaa pois kaikki saastaisuus ja kaikkinainen pahuus ja ottakaa hiljaisuudella vastaan sana, joka on teihin istutettu ja joka voi teidän sielunne pelastaa.

No olisi esirukouspyyntö. Voi muistaa yhtä pastoria rukouksin koska tein tänään oikaisun lähimmäisenrakkaudesta hänelle. Menin ehtoolliskokoukseen Kristuksen rakkausaterian vuoksi ja siellä kuuntelin saarnaa. Niin siitä minä oikaisin s-postilla lähimmäisenrakkaudesta. :bible:

Minä oikaisen lähimmäisenrakkaudesta ja teen edelleen. Minä valvon sitä mitä kirjoitin, rukoillen Jumalan apua nöyrästi niin lukija pelastuu, samoin minä joka on vajavainen.

:hearts:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja systeri » 05. Marras 2017 20:11

Koetelkaa opetukset :bible: ...joo, no täs ketjus tuli kahdenlaista opetusta, mielestäni aika vakavasta Sananpaikasta, joten miksi emme koettelisi sitä Sanalla niinkuin Sana kehoittaa?? Eikö se oo Jumalan ja lähimmäisen rakkautta ihan yhtälailla kuin se lähimmäisen rakkaus, josta oot tänään oikaissut pastoria :think2:
systeri

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 05. Marras 2017 20:40

*
En tiedä ymmärränkö oikein. Sanalla koetteleminen on suojaverkoksi ja pelastukseksi kunhan ei katsota henkilöön vaan hengen sävyssä ottamalla rakkautta totuuteen voidakseen pelastua. :bible:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja systeri » 05. Marras 2017 20:51

Taidat opettaa nyt vastoin sitä mitä itse teet :) mutta olkoot...ei tätä jaksa enempää, :wave:
systeri

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 05. Marras 2017 20:54

*
Systeri, en tiedä mitä sinä ajat. Ole siunattu Kristuksessa! :pc: :hearts:
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 05. Marras 2017 22:00

Niin täällähän joku alkoi alun perin selittää selvää asiaa raamatusta kieroon. Siksi sitä lähdettiin pohtimaan ja keskustelemaan asiasta. Itse ainakin uskon ja olen aina uskonut tuon yksinkertaisesti niin kuin raamattu asian ilmoittaa. Mutta kun joku selitti sen toisin täällä niin en koe siinä mitään väärää, että asia alkoi kiinnostaa myös minua ja että hänelle myös vastataan ja tehdään tyhjäksi väärät väitteet. Koen sen pikemminkin oikeaksi toiminnaksi.

Ihan samoin Vaisuliini kuin sinäkin olet toiminut sen saarnaajan suhteen.

Ja tämähän on keskustelufoorumi juuri raamatun asioista ja näkemyksistä. Vai olenko käsittänyt jotain väärin?

Samalla haluan, että jos minulla on väärää pohdintaa tai ymmärrystä asioista, niin ne sitten täällä oikaistaisiin raamattuun perustaen.
Isoäiti

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 05. Marras 2017 22:32

*
On varmaan sattunut jokin väärinymmärrys. Olisi parempi kysyä ensin niin säästyisi väärinymmärrykseltä. Kerro mitä olen tehnyt väärin?
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 05. Marras 2017 23:25

vaisuliini kirjoitti:*
On varmaan sattunut jokin väärinymmärrys. Olisi parempi kysyä ensin niin säästyisi väärinymmärrykseltä. Kerro mitä olen tehnyt väärin?

No ehkä tämä on vaan väärinymmärrystä nyt kaikki. :D Kirjoituksistasi tuli vaan sellainen syyllistävä olo. Sellainen olo, että tuntui, että tästä aiheesta ei saisi keskustella ja kysellä ollenkaan. Anteeksi jos ymmärsin väärin.

Juhalla oli muuten hyviä paikkoja raamatusta. :thumb:
Isoäiti

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu