vaisuliini kirjoitti:*
Ok. Itse huomasin yhden jutun joka oli tavallaan läksyksi minulle. Jos minä omasta tahdosta haen lisää aihetta Raamatusta mutta en hae sen mitä Jumala opettaa Pyhien Kirjoituksien kautta mitä Hän tahtoo opettaa. Tarkoitan että en etsinyt Jumalan tahtoaan niiden Kirjoituksien kautta vaan etsin sen joka tulee omasta tahdostani ja se saattaa oikeassa olemisen tarpeeseen. Niin on parempi luopua ensin omasta tahdosta joka saattaa oikeassa olemisen tarpeeseen ja siten voi etsiä Jumalan tahtoaan mitä Hänen opetus tarkoittaa ja mitä Hän tahtoo opettaa siinä opetuksessa niin Hän avaa ymmärrystä siihen.
En tarkoita sinua tässä jutussa vaan tämä on vain yleinen juttu mitä haluaisin kertoa minkä läksyn minä sain. Hyvää yötä, Systeri!
Huomenta vaisuliini
Joo, ihan hyvä läksy tuo. Vaikkakaan en mielestäni omasta tahdostani olekkaan etsimällä etsinyt tätä aihetta, vaan se on tuotu eteen asiana johon ei ensin ollut edes intoa paneutua. Ja sitten kun vähän tajusin, että mitä tässä haetaan, niin se yllättäin tulikin aiheeksi joka alkas kiinnostaa
vai onko tähän joku yksinkertainen selitys jota molemmat "päät" tukee???