Juttutupa on sulkeutunut niin tänne voi poiketa ja rupatella jotain mukavia asioita, keskinäisen rakkauden ja keskinäisen rauhan kera niin me tavoittelemme siunaavia hengen hedelmiä kantamalla noita elämämme alueilla ja myös tässä osiossa.
No haluaisin kertoa mitä Herra jätti vastaamatta rukouspyyntööni. Kun ensin pyysin Herralta sitä merkkiä joka olisi johdatukseksi ja vastaukseksi minun rukoukseeni joka liittyy kotipuoleni helluntaiseurakuntaan mutta en saanut sen mitään niin ymmärsin että helluntaiseurakunta ei ole Herran tahdonmukaista ja siten pyysin Jumalalta Raamatun mukaista seurakuntaa itselleni.
Koska haluan pysyä Herran johdatuksessa ja kehittyä siinä kun tulee antikristuksellinen aika jolloin Herra uloskutsuu ja johdattaa omiaan. Kristuksen armorikasta siunausta teille kaikille! Muistetaan Irkaa rukouksin edelleen.

Minulla usko on jo ojentautunut kohti Kristusta ja Hänen tahtoaan nähden raamatullista seurakuntaa. Koin uskoni kanssa törmäykseksi ja ristiriidaksi helluntaiseurakunnasta joka ei ole raamatullisen seurakunnan mukainen. Se aiheutti törmäystä ja ristiriitaa uskoni vuoksi niin siksi esitin kysymystä etsien Herran tahtoaan tahtooko Herra siitä että menen helluntaiseurakuntaan. Jätin jo pyynnön merkistä jolla Hän olisi vastannut minulle koska se merkki on helppo johdatettavaksi. Se merkki ei tullut niin ymmärsin että Jumala uloskutsuu minut pois helluntaiseurakunnasta.