No tuossa minä selailin ja siten nenäni eteen tuli se rauhoittava tekstikuva jossa on Jeesus ja Raamatun kohta. Niin huomasin itse miten silmäni lepäsi heti siinä kuvassa ja ymmärsin tehneeni syntiä Jumalan asetusta vastaan koska se kuva vetäsi minut katsomaan sitä kuvaa. Ymmärrän itse miksi Jumala asetti kuvankiellon. Jumalan tahdon mukaan meidän tulee asettaa katseemme ensisijaisesti Jumalan Sanaan joka on tyypiltään itse ilmielävä Jumala. Yksinkertaista ja yksinkertaiset sen käsittävät sillä Jumalan tie on aika selkeä, tasainen ja suora niin lapsi sen käsittää eikä Jumala vaadi meiltä aivoviisautta käsittääksemme Jumalan asetusta.
Sillä ihmissuvun lankeemuksesta lähtien ihmisen aivoitus on loitoontunut Jumalan aivoituksesta niin ihmisen aivoitus ei voi ulottaa Jumalan aivoitukseen asti niin Jumala näki hyväksi säätäneensä että pelastus tapahtuu uskon kautta Jumalan armosta ettei yksikään kerskaisi oman aivoituksen ansiosta ja siksi Jumala on viisaasti säätänyt että Jumalan uskon lahja ja työ ihmisessä ei ole ihmisen ansio vaan Jumalan ansio Jumalan armosta.
Niin silloin Jumalan tie on yksinkertaisille helposti ymmärrettävä tie ja tasainen ja suora niin sillä tiellä yksikään ei kompastu mutta ne jotka nojautuvat omaan ymmärrykseen, kompastuvat suoralla ja tasaisella tiellä koska heidän oma ymmärrys saa heidät kompastumaan sillä Jumalan tiellä.