Kirjoittaja Irka » 26. Syys 2017 09:53
Tässä kuva-asiassa ei ole mitään harmaata aluetta. Kuvat Jeesuksesta ovat epäjumalia. Ne eivät ole Jeesus. Ne esittävät saatanaa, joka imitoi Jeesusta. Jos suosittelee paikkaa, joka jakaa Jeesuksen kuvia, lähettää ihmisen suoraan epäjumalien käsiin. Jos pitää itsellään kuvaa Jeeesuksesta, pitää käsissään epäjumalaa.
Jeesus on Jumala ja Jumala Sanassaan kieltää kuvat Jumalasta. Me emme voi palvella Herraa ja saatanaa. Kuvat ovat eksyttäviä niin monella tapaa. Minulla on omakohtaista kokemusta ihan viime päiviltä, jossa saatana yrittää tuhota koko uskoni Jumalan kuvien kautta. Ihmiset, jotka eivät halua tehdä parannusta epäjumalista, kävelevät väärää tietä. Läpi Raamatun voimme nähdä kuinka Jumala vihaa sitä kuinka ihmiset yrittävät kuvata Jumalaa omien käsiensä töitten kautta. Vielä Apostolien teoissakin Jumala sanoo:
Ap.t.17:29 Koska me siis olemme Jumalan sukua, emme saa luulla, että jumaluus on samankaltainen kuin kulta tai hopea tai kivi, sellainen kuin inhimillisen taiteen ja ajatuksen kuvailema. 30 Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus.
Lisää Raamatun Sanaa:
Jes. 45:16 16 Häpeän ja pilkan he saavat kaikki, pilkan alaisina he kulkevat kaikki, nuo kuvien tekijät.
Hab. 2: 18 Mitä hyötyä on veistetystä kuvasta, että sen valmistaja veistää sen, ja valetusta kuvasta ja valheen opettajasta, että sen valmistaja siihen luottaa ja tekee mykkiä epäjumalia? 19 Voi sitä, joka sanoo puulle: 'Heräjä!' ja mykälle kivelle: 'Nouse!' Sekö voisi opettaa? Katso, se on silattu kullalla ja hopealla, ja henkeä siinä ei ole, ei ensinkään.
2. Moos. 20:3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani. 4 Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla. 5 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat; 6 mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.
1. Kor. 10:14 14 Sentähden, rakkaani, paetkaa epäjumalanpalvelusta.
Ilm. 22:15 Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.
2. Kor. 11:4 Sillä jos joku tulee ja saarnaa jotakin toista Jeesusta kuin sitä, jota me olemme saarnanneet, tai jos te saatte toisen hengen, kuin minkä olette saaneet, tai toisen evankeliumin, kuin minkä olette vastaanottaneet, niin sen te hyvin kärsitte. ... 13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. 14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Jes. 14:12 Kuinka olet taivaalta pudonnut, sinä kointähti, aamuruskon poika! Kuinka olet maahan syösty, sinä kansojen kukistaja! 13 Sinä sanoit sydämessäsi: 'Minä nousen taivaaseen, korkeammalle Jumalan tähtiä minä istuimeni korotan ja istun ilmestysvuorelle, pohjimmaiseen Pohjolaan. 14 Minä nousen pilvien kukkuloille, teen itseni Korkeimman vertaiseksi.'
Se on siis saatana, joka haluaa ihmisten palvonnan Jeesus - kuvien kautta. Jos joku ei tätä näe, on sokea.