*
Tirlittan, ok. No voin kertoa puolestani kans. Minulla on muutamat Aku Ankka-taskukirjat joissa on Aku Taikaviitta ja muutamat Asterix ja Obelix -sarjalehdet. Niin kun illalla uni ei tullut vielä ja otin yöpöydän laatikosta sarjalehden ja luin sen.
Siten siinä kerrottiin epäjumalasta niin koin heti törmäykseksi uskoni takia ja se alkoi häiritä minua minun uskoni takia ja mieleeni juolahti heti Raamatun kohta joka puhuu riivaajien pöydästä, millä ruokin itseäni [1Kor. 10:21]. Se alkoi entistä enemmän häiritsemään minua. En ole varma, puhuiko Pyhä Henki minulle ajatukseni kautta mutta kuitenkin se 'riivaajien pöytä' -juttu nousi mieleeni selvästi.
En yleensä aseta uskoani satuihin ja ne on vain satuja joiden parissa on mukava rentoutua ja lueskella mutta on jossain aina joku satuinen epäjumala ja koin että se on riivaajien pöydästä jonka kautta saatana toimii satuisena epäjumalana ja minusta tuntui että olisin mukana samassa pöydässä riivaajien kanssa. Se minua häiritsi selvästi.
Yhtäkkiä minulta meni halu lukea ne sarjalehdet. Harmi ettei ole raitishenkistä sarjalehteä jonka kanssa voisin lueskella odottaen unia. Esimerkiksi tv:n leffat ja satukirjat joissa on joku epäjumala, tulee riivaajien pöydästä. Se alkaa häiritä uskon takia. Sillä Herra asuu meissä. Hän ei voi yhtyä johonkin riivaajien pöytään. Raamattu sanoo; 'Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani' [2Kor. 6:17].
Niin koin häirinnäksi ja siksi Herra asuu minussa. Minä ehkä etsin raitishenkisen sarjalehden jossa ei mainita epäjumaluudesta niin voisin lueskella rentoutuen ja odottaen unen saapumista. Jos se löytyy.

Kumpa meillä ei olisi tv mutta mieheni joka ei ole uskossa, haluaa katsoa tv:ta enkä voi väkisin heittää tv-taulu ulos.