Jumala vastaa rukoukseen

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Jumala ei ole vastannut rukoukseen

ViestiKirjoittaja Jukka » 31. Elo 2017 23:41

Minua on jäänyt askarruttamaan
kuinka näet niiden naisten kauneuden
kun ulkona kävelevät sinua vastaan

Image Tämä on hyvin kaunis! Wau!
Jukka

ViestiKirjoittaja Joonas » 01. Syys 2017 00:41

No nyt minua alkoi huvittamaan. Enhän ole missään sanonut, että eläisin ympäristössö jossa naiset pukeutuisivat noin. Sanoin että olen ulkomailla. Maailmassa on monta maata. Eikä se ole pääasia missä olen, mutta olosuhteet täällä toki vaikeuttaa tuota vaimon löytämistö, mutta uskon kyllä siihen, että Jumala on voimallinen, vaikka välillä vaivaakin epäusko.
Joonas

ViestiKirjoittaja Jukka » 02. Syys 2017 00:26

Joonas kirjoitti:No nyt minua alkoi huvittamaan. Enhän ole missään sanonut, että eläisin ympäristössö jossa naiset pukeutuisivat noin. Sanoin että olen ulkomailla. Maailmassa on monta maata. Eikä se ole pääasia missä olen, mutta olosuhteet täällä toki vaikeuttaa tuota vaimon löytämistö, mutta uskon kyllä siihen, että Jumala on voimallinen, vaikka välillä vaivaakin epäusko.

:lol:
Kuva täytti ilmeisesti tehtävänsä, koska kirjoitit, että "nyt minua alkoi huvittamaan". Minuakin on huvittanut tämä juttusi.
Noh, siitä huolimatta toivon, että löydät itsellesi sellaisen akan, joka täyttää nuo asettamasi vaatimukset.
Jukka

ViestiKirjoittaja Joonas » 02. Syys 2017 01:39

Joo kyllähän nuo mun kirjotukset mua itteeki vähä huvittaa, ku niitä lukee jälkeen päin, mutta kirjotin ne kuitenki ihan tosissani ja niin tosissani ajattelen. En tiä herättääkö ne hilpeyttä vai vihastusta Herrassa, mutta toivon, että voisi, silti vastata ja antaa sopivan, edes jonkin verran toveeni mukaisen"akan".
Joonas

ViestiKirjoittaja Joonas » 05. Syys 2017 21:38

Toisaalta voisi olla hyvä, jos kaikki maailman naiset pukeutuisivat noin. Silloin olisi helpompi elää ilman kiusauksia. Tai sitten pitäisi olla oma yhteiskunta miehille ja oma naisille. Mutta ei tämä homma ainakaan näin toimi, että naisia näkee joka puolella mutta ei saa koskea, eikä katsoa. En tiä jos vain naisi jonkun uskosta osattoman. Mutta silloin kyllä käytännössä pitäisi luopua uskosta. Joten sekään vaihtoehto ei ole hyvä. Ainoa hyvä vaihtoehto on jatkaa Jumalan odottamista. Eikai hän voi ikuisesti pysyä vastaamatta rukoukseen.
Joonas

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 06. Syys 2017 01:00

Voihan änkeröinen. Harvemmin puhutaan naisten himoista. Kyllä ne naisetkin tuijottaa!
Mitenkäs miehet peitellään, ettei naisten himot heräjä? Etumukset piiloon, ei saa ponkottaa.
Lannevaate tai pussihousut olisivat hyvä vaihtoehto, vaikkapa tällaiset pöksyt.

Image

Tässä olisi hyvin peittävää muotia sekä naisille että miehille, eikös juu.

Image
Tirlittan

ViestiKirjoittaja Joonas » 06. Syys 2017 05:33

Niin kai naisillakin voi joskus olla haluja. No pitäisi tehdä oma yhteiskunta naisille ja oma miehille. Omat kaupungit naisille ja omat miehille. Vaikka naiset peittäisivät itsensä muuten täysin mutta kasvot näkyisivät niin sekin on liika. Naisten kasvotkin ovat kauniit joten kasvotkon pitäisi peittää.
Joonas

ViestiKirjoittaja Joonas » 06. Syys 2017 06:10

Todellisuudessa kyllä tiedän, että pitäisi vain osata luottaa Jumalaan, siihen, että hän vastaa ajallaan ja tavallaan. Mutta käytännössä se on hyvin vaikeaa. Ja miten minun tulisi käyttää tämä odotus aika? Nyt olen odottanut yli 10 vuotta ja jatkuvasti vain tämä asia on mielessä. Mikään asia ei kiinnosta lainkaan ja kaikki on pelkkää turhuutta. Aika kuluu vain miettiessä, että mitä jos Jumalaa ei olekaan tai mitä jos minulla ei olekaan häneen yhteyttä, tai mitä jos hän ei ollenkaan anna vaimoa, tai mitä jos antaa iäkkäämmän vaimon jota en halua naida.. Pitäisi olla uskova, mutta alkaa olla vaikea uskoa. Mutta pakko se toki on. Mutta hän on kohdallani pitkittänyt enemmän kuin Joosefin kohdalla. No pitää yrittää uskoa ja luottaa Jumalaan, että hän voi tehdä mahdottomia. Kumpa olisi edes sinapinsiemenen verran uskoa.
Joonas

ViestiKirjoittaja Jukka » 06. Syys 2017 08:11

(Joonaksen tekstissä tummennukset minun tekemiä)
Joonas kirjoitti:Todellisuudessa kyllä tiedän, että pitäisi vain osata luottaa Jumalaan, siihen, että hän vastaa ajallaan ja tavallaan. Mutta käytännössä se on hyvin vaikeaa. Ja miten minun tulisi käyttää tämä odotus aika? Nyt olen odottanut yli 10 vuotta ja jatkuvasti vain tämä asia on mielessä. Mikään asia ei kiinnosta lainkaan ja kaikki on pelkkää turhuutta. Aika kuluu vain miettiessä, että mitä jos Jumalaa ei olekaan tai mitä jos minulla ei olekaan häneen yhteyttä, tai mitä jos hän ei ollenkaan anna vaimoa, tai mitä jos antaa iäkkäämmän vaimon jota en halua naida.. Pitäisi olla uskova, mutta alkaa olla vaikea uskoa. Mutta pakko se toki on. Mutta hän on kohdallani pitkittänyt enemmän kuin Joosefin kohdalla. No pitää yrittää uskoa ja luottaa Jumalaan, että hän voi tehdä mahdottomia. Kumpa olisi edes sinapinsiemenen verran uskoa.

Koen kyllä sisimmässäni, että olet Joonas Jumalan työpöydällä ja Hänen kätensä muokkaavat Sinua. Voimme kokea, että Jumala on kaukana, ei kuule, ei vastaa tai onko edes Häntä, mutta muokatessaan tätä saviastiaamme Hän on kuitenkin aivan lähellä, kosketusetäisyydellä, pimeyteen kätkeytyneenä (Psalmi 97:2).

Itse asiassa tuo teksti siunasi minua, kuten pari muutakin aikaisemmin kirjoittamaasi.
Jukka

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 06. Syys 2017 10:42

Minä olen ajatellut, että naisen seksuaalisuus ei ole yhtä visuaalista kuin miehen. Jos minä näen alastomia tai vähäpukeisia miehiä, niin maksimissaan saatan ajatella, että toivottavasti heille ei tule kylmä :lol:
Aamu-Usva

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu