Jumala vastaa rukoukseen

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Jumala ei ole vastannut rukoukseen

ViestiKirjoittaja eetu » 27. Elo 2017 15:25

Mikko Murpatti kirjoitti:Koko yhteiskunta on yliseksualinen niin että joka-asiassa tungetaan puolialastomia naisenkuvia verkkokalvolle, halusit tai et.

Netissä, työelämässä, tienvarsilla,lehdissä,televisiossa jokapuolella vain tyrkytetään alastomuutta jopa niin että autostakin sanotaan että auto on seksikäs, mitä hulluutta!.

Tämä saatanan juoni myös asettaa katalasti normi naiselle valtavat ulkonäköpaineet ja miehelle se vääristää täysin sen miltä naisen pitäisi näyttää ja minkälainen olla.

Todella kiero veto saatanalta, joka nauttii kun naisilla on huono itsetunto ja he surevat kun eivät voi täyttää kuvanmuokkauksella, ammattimeikkaajalla ja personaltrainerin avulla saatuja tuloksia kun käyvät omat päivänsä töissä ja ovat vielä äitejä joka vie heidän aikansa.

Ei heillä ole samalla lailla mahdollisuuksia panostaa jatkuvasti ulkonäköön kuin jollain 19-vuotiaalla mallilla, jolla on personaltrainer, kuvankäsitteliä, mittatilausvaatteet, meikkaaja jne. Hänen työnsä on keikistellä kauniina, kotiäidin työ on kasvattaa elämää ja usein joutuu hoitamaan vielä päälle monenmoista askaretta niin että hikipäästä lentää ja huokaukset kuuluvat! :o

Joillekin miehille ei tämän saatanan kiusan vuoksi kelpaa naiset jotka eivät ole supermallin mitoissa ja vaatteissa ja ammatti meikkaajan meikkaamia ja lopuksi vielä kuvakäsiteltyjä, tuollaisen epänormaalin muuttamisen jälkeen lätkästään bikini pimu H&M / Lindex mainokseen sitten viettelemään miehiä ja alistamaan naisia. En nyt sano että sinä olisit tämmöinen, mutta joillekkin näin käy.

Vihaa vain katkerasti saatanan temppuja ja ole valppaana niille saat myös olla suuttunut niihin! Ja muista että tämä haureuden saasta ja siveettömyys ei todellakaan ole Jumalan tahto tai halu, vaan oikea sosoite asiakaspalautteelle on tuo iänikuinen vastustaja.

Totisinta totta!

Internettiä kannattaa selata harkiten. Selaimeen saa Adblock-sovelluksen joka käsittääkseni estää google-mainokset joissa saattaa olla ties mitä sisältöä. Ja nettiähän voi selata myös niin että valitsee asetuksen "ei kuvia" eli kuvat ei näy ollenkaan. Parasta käydä vain hyväksi havaituilla, turvallisilla sivuilla. Jos omistaa telkkarin, voi olla hyvä idea heivata sekin mäkeen koska jatkuvassa ohjelmavirrassa tulee mainoksia, ja mainostajien vanhoja kikkojahan on laittaa niihin paljasta pintaa jotta miehet menevät ansaan ja haluavat ostaa tuotteen. Samaa kikkailua on myös ansaksi naisille eli joku adonis gigolo mainokseen, jotta naiset ostaisivat tuotteen.

Radiota en kuuntele oikeastaan koskaan koska sielläkin on ties mitä saastaa. Jos omistaa auton ja siinä on CD-soitin, niin ääni-Raamattu CD voi olla hyvä idea.
Viimeksi muokannut eetu päivämäärä 31. Elo 2017 17:26, muokattu yhteensä 1 kerran
eetu

ViestiKirjoittaja Joonas » 27. Elo 2017 17:11

Joku kysyi, että asunko maassa jossa suurin on katolisia. Ei en asu. Suurin osa ei ole uskovia ollenkaan ja se onkin juuri se syy miksi en voi etsiä vaimoa. Uskon kuitenkin että Herra rakastaa kaikkia kansoja ja voi vastata rukoukseeni myös täällä.

Joku kysyi, että miksi vaimon pitäisi olla 20v. No ensinäkin siksi, että en ole koskaan vielä tavannut naista joka olisi paljon vamhempi ja johon olisin tuntenut mitään ihastusta. 20 vuotisia taas on paljonkin. Toiseksi on totta, ettei hän kauaa pysyisi 20 vuotiaana. 10 vuotta menee suhteellisen nopeaa ja sitten hän olisi jo 30. Mutta jos naisin esim jonkun 26 vuotiaan niin sitten hän olisi 10 vuoden päästä jo 36 ja lapsienkin tekeminen olisi jo hankalampaa siinä vaiheessa. 20vuotiaana on myös vielä paljon avoimempi muutoksiin ja olisi helpompi naida nuorempi kuin jokin vanhempi joka olisi jo oppinut tietyn elämän rutiinin. Ja yleensä 20vuotiaana naiset ovat vielä vapaita mutta vanhempina naimisissa.

Sekin on totta, että asia saattaa olla epäjumala, jos tulee katkeraksi ä, että sitä ei saa. Mutta olisi varmaan aabraham ja daavid ja muutkin uskon miehet tulleet katkeriksi jos Jumala ei olisi heille vaimoja antanut...puhumattakaan useimmista nykypäivän uskovista. Ja kuitenkin Herra antaa heille puolisonsa. En minä todellakaan ole heitä parempi. Kyllä minä pyrin siihen, että Herra on minulle ykkönen. Mutta Jumala itse sanoi, ettei Aadamin ole hyvä olla yksin. Olihan Jumala hänen kanssaan, miksi hän siis tarvitsi naisen? Minunkin kanssani on Jumala, mutta silti koen, että elämäni on tyhjää.

Olisi hienia pystyä sanomaan, että Herra on kaikki mitä tarvitsen. Ja kyllä välillä pystynkin ajattelemaan näin. Kun näen ihmisten eläväm elämäänsä ja näen ihmisten olevan naimisissa ja näen perheitä niin ajattelen että tuo kaikki on turhuutya ja he elävät vain tälle maailmalle. Mutta sitten muutaman päivän päästä jälleen itsekin kaipaamaan vaimoa. Olen vain tavallinen ihminen vaikka yrittäisinkin olla kuten pyhimykset.

Kyllä se totta on, että Herra tulisi olla kaikkemme. Ja meidän tulisi kieltää itsemme ja vihata elämäämme. Kai se on vanha liha joka tahtoisi elää normaalia elämää.

Mutta kyllä Raamatun mukaan Jumala antaa uskoville kaikkea hyvää nautittavaksi. Eikä avioliitto ole kielletty asia. Mutta minulle se on kielletty. Rukoilen että Herra armahtaisi minuakin niinkuin muitakin ja antaisi sopivan vaimon.

Onhan sekin totta, että pitäisi vain olla kiitollinen Herrasta itsestään, eikä tavoitella mitään muuta. Kumpa pystyisinkin siihen. Minusta tuntuu, että en vain pysty hyväksyä ajatusta että minun osani on elää naimattomana. Mutta varmaan pitäisi luopua koko ajatuksesta, mutta siihen tarvin yliluonnollisen ihmeen.
Joonas

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 27. Elo 2017 18:17

Sinä saat Joonas Jumalankin edessä olla juuri sellainen kuin olet kaikkine toiveinesi ja haluinesi. Ihan oikea asenne sinulla on. Haluat, että Herra olisi sinulle kaikki kaikessa, mutta et ole langennut ulkokultaisuuteen sanomalla, että Hän aina on sinulle kaikki kaikessa. Kaikilla on aikoja ja hetkiä, jolloin muut asiat vyöryvät yli eikä voi kuin toivoa, että Herra olisi elämässä tärkeintä. Jokainen ihminen kaipaa myös toisen ihmisen läheisyyttä. Avioliitto on parhaimmillaan kaunista yhteyttä toiseen, mutta koskaan se ei ole aina vain sitä. Avioliittoon astuessaan ahdistusten luonne vain muuttuu. Minulla oli ystäväpariskunta, jotka eivät olleet fyysisesti lähestyneet toisiaan seitsemään vuoteen. Vaimo kärsi tilanteesta ja otti lopulta eron.
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 27. Elo 2017 18:34

*
Ok kiitos vastauksestasi Joonas mutta kun sinä mainitsit "käsityksen" jonka mukaan näet naisen iän siinä lapsenteossa ja että olet tuntenut ihastusta 20-vuotiasta naista kohtaan. Niin minusta alkaa tuntua että sinulla on se käsitys joka voi olla esteeksi rukousvastaukseen. Tuntuu ettet luottaisi Herraan joka tietää sinua paremmin ja tietää mikä on sinulle parhaaksi. Minusta tuntuu että kun esität toiveesi sinun käsityksen mukaan johon Herra ei voi vastata.

Olisi viisasta luovuttaa sinun käsityksestäsi ja pyytää Herralta apua tulevan vaimon löytämiseen niin saat hänet ja tulet huomaamaan että kiinnostus on kans molemminpuolista. Tulet huomaamaan että tunnet ihastusta sitä naista kohtaan. Raamattu sanoo että teidän Isänne kyllä tietää, mitä te tarvitsette, ennenkuin häneltä anottekaan.

Ja tulet saamaan naisen jota tunnet ihastusta ja lapsenteon kanssa ikä ei olisi enää ongelma, sen tulet kans huomaamaan. Rakkaus ei näe ikää eikä rakkaus vaadi naisen ulkonäön suht kanssa kauneutta. Minun mies jonka Herra antoi minulle ja hän oli rukousvastaukseksi niin hän sanoi minulle että rakastaa minua vikoineen ja puutteineen. Tämä on oikea rakkaus. Ymmärrätkö mitä minä tarkoitan?

:hearts:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Joonas » 27. Elo 2017 19:10

Kiitos rohkaisevasta vastauksestasi Aamu-usva.
Joonas

ViestiKirjoittaja Joonas » 27. Elo 2017 19:21

Vaisuliini: ymmärrän kyllä mitä tarkoitat. Ja kyllä itsekin välillä ajattelen, että pitäisi varmaan ruveta vain miettimään jotain hieman vanhempaa naista. Mutta ongelma on siinä, että he eivät vain kiinnosta minua. On miehiä joille ikä ei ole lainkaan ongelma. Moni ystäväni on nainut itseään vamhemman naisen. Ovat ehkä vähän ihmetelleet mutta he ovat rakastuneet niin ei siinä muiden mielipiteet merkkaa. Mutta minulla on toisin päin. Minä aina ihastun vain paljon nuorempiin tyttöihin. Joka päivä näen naisia noin 20v. joihin ulkonäön puolesta kyllä ihastun, mutta tiedän heidät ei uskoviksi niin en edes yritä lähestyä. En ole koskaan tavannut ketään vanhempaa johon olisin kokenut mitään ihastusta. Jos Herra tekee ihmeen, että ihastun johonkin vanhempaan niin ei siinä sitten mitään. Mutta en halua yrittää lähestyä ketään naista, ennenkuin olen varma, että edes itse tykkään hänestä. Jotkut sanovat, että on hyvä tutustua johonkin pikkuhiljaa ja tunteet tulevat perässä. Minä en usko tähän. Olen kyllä yrittänytkin ja siitä on tullut vain sydänsuruja toidelle kun en vain ole pystynyt ihastumaan. Ei minusta ole hyvä osoittaa toista kohtaan hirveästi kiinnostusta ja herättää hänessä tunteita ellei tosissaan ole kiinnostunut. Eli tästä syystä minusta on ensin ihastuttava ja sitten lähestyttävä. Ja niitä on kyllä todella monia joihin olen ihastunut, mutta en vain tunne ketään uskovaista tyttöä joka olisi sopiva.

No eihän se lasten saaminen ole Herralle ongelma, Saarakin oli melko iäkäs kun synnytti Iisakin. Mutta en todellakaan vielä tällä hetkellä edes haluasi lapsia. Ensin haluaisin viettää muutaman vuoden vain vaimon kanssa. Eli kunhan nyt ensin Herra antaa edes vaimon.
Joonas

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 27. Elo 2017 19:31

*
Älä unohda että Aabraham on niinä vuosina rakastanut vain Saaraa eli hän on saanut enemmän aikaa vain Saaran kanssaan. :) Rukoillaan näin että tapahtukoon Herran tahto tässä tulevan vaimon löytämisessä, Joonas! Lopeta huolestuminen siitä että olet tuntenut ihastusta vain 20-vuotista kohtaan vaan usko että Herra saa sinua tuntemaan Herran varaamansa naista kohtaan. Herralle kaikki ei ole mikään mahdotonta! :)

No kerron yhden tapauksen minkä olen kuullut. Se on tosiasia. Tapasin virolaisen punapäisen miehen yhden kamun luona kun olin siellä yötä. Niin jututin sitä miestä ja hän kertoi mielenkiintoista juttua minulle. Hän ei ole rakastunut vielä erääseen tuttuun naiseen. Siten hän näki unta jossa hän menee naimisiin sen tutun naisen kanssa. Samoin se tuttu nainen näki samaa unta. Vielä se kolmas mies joka on pappi, näki samaa unta jossa hän vihkii heidät aviolliseksi pariskunnaksi.

Punapäinen mies ajatteli että se on varmaan Herralta niin meni naimisiin sen tutun naisen kanssa ja siten rakastui häneen ja on onnellisesti avioliitossa hänen kanssa. Älä aseta sinun tahtoasi ensisijaisesti. Herra tietää mikä tekee sinut onnelliseksi. Rukoillaan että Herra auttaa sinua tulevan vaimon löytämisessä.

Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Joonas » 27. Elo 2017 20:11

Kiitos rohkaisusta ja rukouksesta. Siitä on taatusti apua. Onhan se noin, että Herralle on kaikki mahdollista. Tapahtukoon niinkuin Herra tahtoo, mutta toivon todella, että hän olisi noin 20v. Onhan niitä monia muitakin, joilla on ikäeroa 10 tai 15 vuotta. Muuten tuntuisi että on mennyt vuosikausia hukkaan. No tapahtukoon niinkuin Herra tahtoo. Jos n voi saada minut tykästymään johonkin vanhempaan, niin voi varmasti myös saada jonkun nuoremman tykästymään minuun. Ei hänelle ole mikään mahdotonta.
Joonas

ViestiKirjoittaja Peace In Rest » 27. Elo 2017 20:21

Toivottavasti kukaan ei loukkaannu tästä, tahdon vain sanoa omana mielipiteenäni, että tuntemani 20-vuotiaat naiset/tytöt ovat mielestäni henkisesti niin sanoisinko eri aaltopituudella, että en voisi kuvitella kovin toimivaa yhteiselämää heidän kanssa. Samoin ajattelen nyt jälkeenpäin itsestäni tuossa iässä, sekä puolisostani. Jos nyt tässä elämänvaiheessa tapaisin hänet sellaisena kuin hän oli silloin, en varmaan ajattelisi naimisiinmenoa ensimmäisenä vaihtoehtona.

Mielikuvissa tietysti nuori ja kaunis vaimo saattaa tuntua kivalta kainalonkoristeelta, mutta arkielämän todellisuus saattaisi iskeä päin näköä aika pian. Muuten kyllä pidän nuorista ja olen mielelläni tekemisissä heidän kanssa erilaisten ajanvietteiden yms parissa. Tiedostan kyllä että ihmiset ovat erilaisia ja joillakin saattaa toimia avioliitto isommalla ikäerolla. Mutta yleisesti ottaen en usko että se on hyvä idea. Siihen nähden ihan liian moni (mies) haaveilee itseään huomattavasti nuoremman puolison löytämisestä.
Peace In Rest

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 27. Elo 2017 20:27

*
Mutta Joonas, ei voi tietää että Herran varaamansa nainen voi olla sinua nuorempi tai vähän vanhempi mutta tehdään näin kun me rukoillaan kanssasi että Herran varaamansa nainen sinua varten tuntee ihastusta sinua kohtaan ja sinäkin häntä kohtaan niin tämä on se rukousvastaus Herralta.

vaisuliini

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu