Aamu-Usva kirjoitti:"Huolet ovat korkoa, jota maksamme ongelmista, ennen kuin ongelmat ovat edes edessämme." -Dean Eng-
Viisaasti lausui tämä Dean Eng. Tässä hänestä vähän tiedonjyväsiä
https://en.wikipedia.org/wiki/Dean_Ing. Itse tunnen paremmin tuon veljeni Pietarin teokset ja hän lausui samaan asiaan viitaten näin: "Heittäkää kaikki murheenne hänen päällensä, sillä hän pitää teistä huolen". Tässä murheet ovat ongelmia. Ero Eng'in ja Pietarin neuvoissa on se, että jälkimmäinen neuvoi ongelmiin myös lääkkeen, jotta ei huolet rupeaisi painamaan. Jumalan vastaus niihin on Jeesus. Toivottavasti Eng kertoi myös tämän vaikkapa jossain sci-fi- tai tekno-trilleri-kirjassaan. Ellei niin hänen "hyvästä on tullut parhaan vihollinen", ainakin minulle. Tätä yritän itselleni ja muille opettaa, että hyvä voi koitua parhaan tuhoksi, suurimman aarteen löytämisen esteeksi, ja silloin se hyvä on karkotettava kauas elämän tanhuvilta.
Olen muuten tykästynyt tuohon Chambergin kirjaan
My utmost for His highest [Minun äärimmäiseni (kaikkeni) Hänen korkeimpaansa]. Suomalainen alkuperäispainos on hyvä, nimeltään
Parhaani Hänelle. Uudemmat laitokset on vesitettyä tekstiä, joista puuttuu sen alkuperäisen räjäyttävä voima. Suosittelen lämpimästi alkuperäistä. Aarteen voi löytää jostain divarista tai nettikaupasta.