Ilmestyskirja on toteutumassa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja roosa » 18. Touko 2017 17:36

MrKerimäki kirjoitti:Kun miettii tuota siru asiaa niin monelle se lienee mukavaa ihan halusta uuteen "tieteen nerouteen ,mutta elävässä uskossa oleville se on kauhistus.
Mutta onko kristityt oikeasti valmistuneet tuohon aikaan vaikka Jumala auttaisikin noina päivinä niitä ,jotka ovat ilman sirua käytönnössä lempattu yhteiskunnan ulkopuolelle.

RFID-Chippi kädessä voi kohta korvata junalipun Ruotsin Rautateillä

Ruotsin Rautatiet satsaa sisäänoperoituihin lippuihin.
Chippi kädessäsi näyttää matkalippuostoksesi.
1500-2000 ruotsalaista omistaa tällaisen chipin nyt, ja monet ovat kanta-asiakkaitamme. Minulla on itselläni yksi, sanoo Stephan Ray tiedotuspäällikkö SJ:llä.

Lisää täällä: https://www.expressen.se/dinapengar/tec ... er-hos-sj/
roosa

ViestiKirjoittaja pekka » 20. Touko 2017 09:32

roosa kirjoitti:
MrKerimäki kirjoitti:Kun miettii tuota siru asiaa niin monelle se lienee mukavaa ihan halusta uuteen "tieteen nerouteen ,mutta elävässä uskossa oleville se on kauhistus.
Mutta onko kristityt oikeasti valmistuneet tuohon aikaan vaikka Jumala auttaisikin noina päivinä niitä ,jotka ovat ilman sirua käytönnössä lempattu yhteiskunnan ulkopuolelle.

RFID-Chippi kädessä voi kohta korvata junalipun Ruotsin Rautateillä

Ruotsin Rautatiet satsaa sisäänoperoituihin lippuihin.
Chippi kädessäsi näyttää matkalippuostoksesi.
1500-2000 ruotsalaista omistaa tällaisen chipin nyt, ja monet ovat kanta-asiakkaitamme. Minulla on itselläni yksi, sanoo Stephan Ray tiedotuspäällikkö SJ:llä.

Lisää täällä: https://www.expressen.se/dinapengar/tec ... er-hos-sj/

Noin se varmaan tulee menemään eli pikku hiljaa ympätään kaikenlaisia yhteiskunnan palveluja ja toimintoja tuohon käteen laitettavaan merkkiin (=siruun) ja sitten aivan lopuksi, jossain vaiheessa, kun laittomuuden ihminen joukkoineen astuu maailman näyttämölle niin silloin myös maailman koko rahatalous (ostaminen ja myyminen) saatetaan palvelemaan ihmisiä tuon merkin kautta ja siinä vaiheessa tuota merkkiä voidaan kutsua pedonmerkiksi ja silloin on siis astuttu sisään viimeiseen koko maailman laajuiseen petovaltakuntaan ja tuo aikakausi eli suuren ahdistuksen aika tulee kestämään ilmestyskirjan mukaan kolme ja puoli vuotta.

Joh. Ilm. 13:

5. Ja sille annettiin suu puhua suuria sanoja ja pilkkapuheita, ja sille annettiin valta tehdä sitä neljäkymmentä kaksi kuukautta.

………………….

16. Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,

17. ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.

Eilinen on jo mennyt, huomisesta emme tiedä, TÄNÄÄN AUTTAA HERRA.

Isän Jumalan siunausta ja Herran Jeesuksen armoa kaikille tähän kauniiseen päivään.

Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 20. Touko 2017 16:22

*
Olin siellä tropicalissa Islandsissa ja sain "maistaa" miltä tuntuu olla pedonmerkin alainen kun minulla oli sellainen sininen rannekoru ja siinä on siru. Olisi pitänyt ottaa valokuvan siitä. Sillä pääsin omaan hotellihuoneeseen ilman sitä en voinut päästä. Samoin maksuksi se käy niin pääsin syömään ja ostoksille jne. Siellä on erilaisia epäjumalia patsaita ja uhreja. Olin surullinen kun kävelin katsellen.

Siellä oli myös nakuilua. Itselläni oli päälläni uimapuku. Olin siellä yötä. No laitan tänne blogin jossa on ottamani valokuvat. Löysin myös kasvin joka voi olla hamppu. Näet kuvan blogistani siitä hampusta. En ole varma onko se hamppu mutta se muistuttaa hamppua.

https://kuljetaan.blogspot.fi/2017/05/tropical-islands-9-1052017.html

Image

Image
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 20. Touko 2017 17:19

Ihanan näköinen paikka!
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja pekka » 30. Touko 2017 19:03

vaisuliini kirjoitti:Olin siellä tropicalissa Islandsissa ja sain "maistaa" miltä tuntuu olla pedonmerkin alainen kun minulla oli sellainen sininen rannekoru ja siinä on siru. Olisi pitänyt ottaa valokuvan siitä. Sillä pääsin omaan hotellihuoneeseen ilman sitä en voinut päästä. Samoin maksuksi se käy niin pääsin syömään ja ostoksille jne. Siellä on erilaisia epäjumalia patsaita ja uhreja. Olin surullinen kun kävelin katsellen.

Kiitos kirjoituksestasi vaisuliini.

Juttelin eilen puhelimessa erään pankissa töissä olevan henkilön kanssa raha-asioista ja kävi jälleen hyvin selväksi että pankit haluavat päästä eroon käteisestä rahasta. Mainitsin hänelle puhelun loppupuolella tuosta ilmestyskirjan kohdasta missä mainitaan: ”ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku” (ilm. 13:17) ja hän ei tykännyt kun tuon Raamatun kohdan hänelle halusin kertoa ja mitä se mielestäni tarkoittaa.

No, tykkäsi tai ei niin totuus on se, että Jumalan sana kertoo meille mitä tapahtuman pitää ja samoin ymmärrämme sen missä ajassa nyt elämme ja mihin tämä nykyinen kehitys tulee lopulta johtamaan kun käteisen rahan käytöstä on eräänä päivänä lopulta yhteiskunnassa eli täällä Suomessakin luovuttu niin sanotun digitalisaatio-vallankumouksen loppuhuipentumana.

Luulen, että tulevina vuosina vauhti vain kiihtyy ja entistä enemmän tullaan yhteiskunnassa, täällä Suomessakin, ikään kuin painostamaan (erilaisilla toimenpiteillä) kansalaisia luopumaan käteisen rahan (mitä siitä on enää jäljellä) käytöstä; sanoisinkin, että suurin osa suomalaisistakin tänä päivänä käyttää enää todella harvoin käteistä rahaa kun vaikkapa ruokaa käyvät marketeista ostamassa.

Siunausta kaikkien päivään.

Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 30. Touko 2017 21:06

Minä en ainakaan yleensä käytä käteistä kuin kerran viikossa, kun annan lapsilleni viikkorahat ja muutenkin välillä lasten tarvitessa. En ymmärrä hengellistä eroa oravannahkojen/ seteleiden/ pankkikorttien välillä.
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja pekka » 31. Touko 2017 20:10

Aamu-Usva kirjoitti:Minä en ainakaan yleensä käytä käteistä kuin kerran viikossa, kun annan lapsilleni viikkorahat ja muutenkin välillä lasten tarvitessa. En ymmärrä hengellistä eroa oravannahkojen/ seteleiden/ pankkikorttien välillä.

Kiitos kirjoituksestasi Aamu-Usva.

Lopulta tulee maailmassa aika kun laittomuuden ihminen, (peto)antikristus nousee valta-asemaan hallitsemaan tuota viimeistä petovaltakuntaa ja silloin Raamatun mukaan otetaan maailmassa käyttöön myös tuo pedonmerkki joka siis nykytietämyksen mukaan tarkoittaisi sitä, että silloin on käteisen rahan käytöstä ympäri maailmaa luovuttu ja kun silloin mennään kauppaan ostoksia tekemään niin pitää esim. kädessä olla ihon alle otettuna tuo paljon puhuttu siru ja kun ostokset maksetaan niin tuon sirun kautta päästään suoraan ihmisen pankkitietoihin ja näin ostokset vähennetään ihmisen pankkisaldosta. Myös pankkikorttien käytöstä on tuolloin luovuttu.

Ja tuolloin viimeisen petovaltakunnan aikajaksossa (joka tulee kestämään kolme ja puoli vuotta) tuo pedonmerkin itseensä ottaminen tarkoittaa Raamatun mukaan erityisesti sitä, että silloin tulee antaneeksi hyväksyntänsä tuolle koko maailman laajuiselle antikristilliselle 666-petovaltakuntajärjestelmälle mikä silloin maailmassa vallitsee. Eli ihminen kumartaa petoa jos tuon pedon merkin itseensä ottaa tuona tulevana aikana jota myös suuren ahdistuksen ajaksi kutsutaan. Näin minä tämän asian ymmärrän.

Ilm. 13:15

Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.

Ilm. 19:20

Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.

Ilm. 20:4

Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.

Isän Jumalan siunausta ja Herran Jeesuksen armoa kaikille.

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Vertti » 09. Kesä 2017 01:30

Sellainen juttu tuohon mikrosiruun liittyen, että se voi toki liittyä tulevaan pedon merkkiin, mutta kannattaa huomioida, että se pedon nimen ottaminen ja tämän kumartaminen on se oleellisin juttu.

Mikrosiru on itsessään samanlainen työväline kuin vaikkapa kynä, jolla voi myös kirjoittaa Jumalaa herjaavia lauseita. Kirjoitan tämänkin kirjoituksen mikrosiruja apuna käyttäen tietokoneella.
Vertti

ViestiKirjoittaja Jukka » 09. Kesä 2017 06:43

Vertti kirjoitti:Sellainen juttu tuohon mikrosiruun liittyen, että se voi toki liittyä tulevaan pedon merkkiin, mutta kannattaa huomioida, että se pedon nimen ottaminen ja tämän kumartaminen on se oleellisin juttu.

Mikrosiru on itsessään samanlainen työväline kuin vaikkapa kynä, jolla voi myös kirjoittaa Jumalaa herjaavia lauseita. Kirjoitan tämänkin kirjoituksen mikrosiruja apuna käyttäen tietokoneella.

:thumb: Juuri näin. Jumala tutkii sydämemme, ketä kumarramme ja palvelemme. Esimerkiksi ahneuden synti on epäjumalanpalvelusta, liittyipä siihen välillisesti siruja tai ei.

Hyvää perjantaipäivää ja viikonloppua kaikille foorumille poikenneille.
Jukka

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 09. Kesä 2017 15:47

Vertillä tärkeä pointti tuossa.
Aamu-Usva

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu