Peace In Rest kirjoitti:Ymmärrän kyllä reaktiot ja tunnetilat mitä nämä asiat herättävät. Mutta. Eikös Raamattua lukemalla voi päätyä sellaiseen tulkintaan, että vihamielisten ryhmittymien pääsy maan rajojen sisäpuolelle olisikin Jumalan tuomio? Eli se ei ole varsinaisesti asia jota tulisi vastustaa, vaan se on vain seuraus jonka Jumala on sallinut - tai jopa lähettänyt - koska määrättyjä asioita on sitä ennen tapahtunut. Varjelus on heitetty sivuun, kun Jumalan ja Hänen Sanansa kunnioituksesta on luovuttu.
Jumalan tuomion vastustaminen on vähän kuin koittaisi parantaa syöpää syömällä särkylääkkeitä. Osa kivuista voi lähteä, mutta sairaus ei parane vaan jatkaa leviämistään. Ratkaisu ei ole keskittyä oireisiin, van alkulähteeseen. Ja jos "vihollisten" sisäänpääsy on Jumalan tuomio, on ainoa ratkaisu päästä pois Jumalan vihan ja tuomion alta. Se taas tapahtuu vain uskomalla evankeliumi.
Eli kaiken tämän järkyttävän ja ahdistavan kehityskulun pitäisi saada meidät entistä palavammin ja antautuneemmin olemaan evankeliumin palvelijoita. Kun usko syttyy sydämiin ja luopumus hellittää, vetää Jumala tuomionsa pois ja antaa taas varjeluksensa. Kaikki on Hänen käsissään.
Raamatusta saa toki käsityksen , että Jumala on käyttänyt muita kansoja rankaistakseen omiaan se on täysin totta. En ole varma oliko tuo VT:n toimintatapa vai kantaako se myös uuteen testamenttiin, onko jollain varmuutta tästä?
Oli miten oli niin Raamatusta saa myös sellaisen kuvan että vihollisen sotajoukoista varoiteltiin, suojauduttiin muurien taakse ja linnoituksiin ja koitettiin suojella läheisiä miten kukin vain pystyi (usein ei pystynyt), ja kehoitettiin välttämään sotatoimialueita ja vihollista jos vain mahdollista.
Minulla ei vain ole tietoa että nyt olisi juuri siitä kyse, eikä Jumala ole minulle tästä mitään puhunut tyyliin "älä puhu tätä ilmiötä vastaan vaan anna pahuuden tapahtua", vaan on päinvastoin huoli ja hätä lähimmäisistä jotka sinisilmäisesti uskovat YLE:n ja muiden valhemedioiden valheet asiasta ja saattavat läheisensä ja itsensä vaaraan.
Toki saat ottaa tämän vainon ja pahan hiljaisuudessa vastaan jos ajattelet että Jumalasi haluaa rankaista meitä niin että läheisiämme ja meitä joukkoraiskataan, murhataan, pommitetaan, irrotetaanpäitä ja levitetään Islamin uskoa ja vaalitaan sharialakia Jumalan lain ylitse.
Itselleni Jumala tosiaan ei ole tämmöistä puhunut eikä tunnolleni saattanut , vaan päinvastoin on saattanut suuren hädän lähimmäisistä jotka uskovat YLE:n ja vanhanmedian valheet tästä suunnitelmallisesta ja tahallisesta suunnitelmasta islamisoida länsi.
Minä toimin sen mukaan jonka koen oikeaksi (varoitella, herätellä tuoda totuutta esille) ja sallin toki sinulle toimia oman omantuntosi mukaan, eli kärsiä ja antaa toisten kärsiä koska se mielestäsi ehkä mahdollisesti on Jumalan tahto meitä kohtaan tässä asiassa, ellen ole vallan väärää kuvaa saanut?
Itse uskon että tämän liikehdinnän takana on saatana ja saatanallinen suunnitelma murentaa länsi ja kristinusko ja saatanalliset salaseurat ajavat koko voimallaan tätä (Kalergi, Soros, ym. vanhat vekkulit). Eli minusta tämä on suoraan saatanasta tämä Jihad liikehdintä eikä millään tavoin Jumalasta tai Jumalan mielenmukaista.
Mutta edelleen olet minulle rakas sisar Herrassa vaikka uskoisimmekin tästä ihan erilailla, tämä ei ole mikään pelastuskysmys ja sinänsä kuuluu kategoriaan lillukanvarsi.