Mikko Murpatti kirjoitti:tanu kirjoitti:
Kiitos Mikko tuosta ylläpidon spostiosoitteesta. Minulla ei ole enää sitä entisen työantajan spostia, joka oli käytössä kun tänne liityin. Siksi en voinut pyytää uutta salasanaa.
Täytyy sanoa, että olin yllättynyt siitä että täälläkin kommentoidaan "foliohattuiluksi", jos kirjoittaa ajatuksiaan maailman asioista. En yhtään ihmettele jos kukaan ei uskalla kommentoida tai edes ajatella asioiden olevan ihan oudolla tolalla, jos aina heti leimataan foliohatuksi. Toivottavasti Mikko tuo oli huumoria...
Huumoriahan tuon piti olla, ei tainnut mennä ihan putkeen![]()
Itsellä on semmoinen puhekieli tullut että kun itse puhun salaliittoteorioista tai muusta NWO meiningistä kutsun omia puheitani foliohattuiluksi, en aavistanut että sanamuoto voi loukata, se ei todellakaan ollut loukkaukseksi tarkoitettu. Pyydän anteeksi.
Saat anteeksi. Hyvä että oli huumoria.
Onko sitten hyvä asia heittää huumoriksi ja puhua "foliohattuilusta", kun noista ko. asioista puhuu? Riippuu tietysti vastapuolesta, mutta uskottavuus siinä helposti menee jos käyttää samaa nimitystä, joka on keksitty asioiden mustamaalaamistarkoituksessa. Eihän uskonasioistakaan kannata puhua huumorimielellä ja kutsua niitä vaikka "hihhuli-jutuiksi"...
Siunattua päivää sulle Mikko-veli.