Ilmestyskirja on toteutumassa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 02. Loka 2016 09:18

Kellä mikäkin osa se pitää muistaa ....Jeesuksella on ymmärtääkseni enemmän kuin yksi virka palvelijoilleen.Se ,kuinka kristillinen mikäkin on ns kovan puheen perusteella tai vain asioiden esille tuomisella niin ...niitä karmeita puhujia on menneisyydessä ollut esim yksi Jeesus ja sitte tulee eräs Paavali mieleen ..ei sieltä suusta ihan kukkasia aina pudonnut ja hyvä niin ....asiat puhutaan niin kuin ne on.
Elämän ja kuoleman kysymykset entistä tarkemmin.Toki nykyajan/lopunajan kauniita asioita puhuvat ns Rakkauden nimissä joka on kuolemaa. Se on sitä käärmeen myrkkyä ja mitä kauneimmin valheeseen puettuna .

Saatanan mestariteos voisi sanoa ..suvaitsevaisuus ja kuinka paljon on niitä ,jotka tuon valheen nielaisee kirkkain silmin.Täydellinen lopunajan eksytys.
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja rpe » 02. Loka 2016 11:21

niin, en sitten tiedä, kuuluuko sävyisyys ja lähimmäisen kunniotus siihen kristinuskon suuntaukseen, jota täälläkin niin kovasti halutaan korostaa. Kuinka paljon lopulta haittaa, jos joustaa joistain opin puhteeksiviljelyistä ja "hifistelyistä" ja elämän suurena linjana niin ilmestyskirjaa kuin Jeesuksenkin esimerkkiä seuraten on lähimmäisen rakastamisen kuin itseään. Koska täällä arvoistetaan Raamattusiteerauksia, laitan tähän seuraavan: Sen tähden et voi mitenkään puolustautua, ihmisparka, sinä joka tuomitset muita, kuka sitten oletkin. Tuomitessasi toisen julistat tuomion myös itsellesi, koska sinä, toisen tuomitsija, teet itse samoja tekoja. 2 Me tiedämme, että Jumala on oikeassa tuomitessaan ne, jotka tekevät tällaista. 3 Kuvitteletko sinä välttäväsi Jumalan tuomion, kun teet itse sellaista, mistä tuomitset muita? 4 Halveksitko sinä Jumalan suurta hyvyyttä, kärsivällisyyttä ja pitkämielisyyttä? Etkö ymmärrä, että Jumalan hyvyys johtaa sinut kääntymiseen? 5 Mutta sinä olet kova etkä sisimmässäsi tahdo kääntyä. Näin kartutat vihaa, ja se kohtaa sinut vihan päivänä, jolloin Jumalan oikeudenmukainen tuomio tulee julki. 6 Silloin Jumala maksaa jokaiselle hänen tekojensa mukaan. (Rm2:1-6)

Kuten huomataan, perikooppi liitttyy myös aiheeseen, jossa Paavali pohtii, millaisia ovat ne heterot, jotka "kiimassaan" ovat alkaneet harrastamaan eroottisia kohtaamisia saman sukupuolen välillä. Tämä nyt vain suuren kuvan ymmärtämiseksi. Tarkoitus ei ole tehdä tästä sateenkaariajattelun puolustusta, vain anekdootti kontekstista.
rpe

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 02. Loka 2016 18:20

Tuomitsijoitakaan ei pidä tuomita tuomitsemisesta tai syyllistyy ainakin samaan kuin mistä heitä tuomitsee.
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 03. Loka 2016 10:02

rpe ...Herra on minut laittanut puhumaan .Kuten myös toinen kristillinen kanava ,jossa olen kirjoittanut ,koska Herra näin halusi .Olisin lähtenyt sieltä pois ,mutta Herra tempaisi sisälle näkyyn ja näytti minulle lampaidensa tilan .Olin sisällä siinä näyssä ja lampaiden tila oli todella todella huono .

Se on jotain niin selvää Hengen asiaa ,että siitä itse en edes puhu ,mutta suuret linjaukset niistä on pakko puhua ,jotta Kristuksen ruumis pysyy hereillä tässä lopunajassa kun eksyttäjiä ,jotka Raamatussa on edeltä ilmoitettu ..ne ovat jo keskuudessamme ja lisääntyvät vielä paljon.

Pelkään nuorten kristittyjen puolesta eritoten ...sitä sielullista kokemusta haetaan ja kuinka helppoja nakkeja monet on silloin paholaisen ansaan kävelemään.

Eksytys on niin taitavaa ja huomaamatontakin monesti ,että sitä ei moni huomaa ,ellei ole kykyä tunnistaa Hengessä asioita tai suoraan Hengen ohjausta.

Olen montakertaa maininnut sen asian tärkeyden ,että ...osattaisiin päästä sille paikalle ,mille Jesesus on jokaisen meistä asettanut siihen tehtävään ,mikä kullekkin on asetettu . Silloin olisi Herran joukkue vahva täällä maanpäällä tekemään ja julistamaan ,mutta kuten huomaamme lampaat on hajallaan .
Jos pitäisimme kukin kiinni siitä Raamatun Totuudesta ja opettajat pitäisi myös kiinni niin emme joutuisi sekaannuksen tilaan ,mutta kun sitä väärää evankeliumia pukkaa ovista ja ikkunoista milloin milläkin "kaavalla niin homma lähtee käsistä.
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja rpe » 03. Loka 2016 12:14

anteeksi mr Kerimäki, mutta en ihan ymmärtänyt mistä sinä puhut. Jos ymmärsin oikein, on sinulla jokin yliluonnollinen hengellinen kyky kuulla ja nähdä asioita, mitä muut eivät ehkä näe ja koe ja sen varjolla ilmaiset varmoja mielipiteitä. Olet siis täysin varma, että Jumalan Pyhä Henki on "ilmoitusten ja kokemusten" takana? Hyvä niin, mutta kaikilla ei ole vastaavaa kykyä, siksi me voimme elää myös "näkymättömässä" johdatuksessa vailla suurempia "Herralta saatuja kokemuksia ja ilmoituksia". Rukousvastaukset ovat sitten asia erikseen...
rpe

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 03. Loka 2016 15:28

Minussa tai minulla ei ole mitään yliluonnollista ,mutta Jumalalla on ja on totta ,että Hän on antanut tehtäviä puheella ja näyillä useaan otteeseen.On myös ns suurten taholta asiat ennalta profetoitu omalta kohdalta enemmän kuin 3kertaan ja sitten kun Herra ilmoittaa asioita niin Hän ilmoittaa.Minulla ei ole tavallisena tallaajana siihen nokankoputtamista .
On myös odottamassa tehtävä lähella olevaan tulevaan aikaan .Monia voimakkaita ilmoituksia ja eläviä näkyjä asioista on Herra näyttänyt ja myös puhunut .Tärkeimpänä se ,että Herran tulo on JO OVELLA ...mutta sitä hetkeä tai sitä päivää en tiedä ...tässä viimeisessä sukupolvessa nyt tapahtuu Raamatun ennustukset ja ollaan profetioiden kohdalla jo maalisuoralla ...
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja pekka » 04. Loka 2016 14:48

Mr Kerimäki kirjoitti:Tärkeimpänä se ,että Herran tulo on JO OVELLA ...mutta sitä hetkeä tai sitä päivää en tiedä ...tässä viimeisessä sukupolvessa nyt tapahtuu Raamatun ennustukset ja ollaan profetioiden kohdalla jo maalisuoralla ...

Näin on asia kuten kirjoitat; "Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: Kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä".

Evankeliumi Markuksen mukaan 13:

1. Ja kun hän meni ulos pyhäköstä, sanoi eräs hänen opetuslapsistaan hänelle: "Opettaja, katso, millaiset kivet ja millaiset rakennukset!"

2. Jeesus vastasi hänelle: "Sinä näet nämä suuret rakennukset. Niistä ei ole jäävä kiveä kiven päälle maahan jaottamatta."

3. Ja kun hän istui Öljymäellä, vastapäätä pyhäkköä, kysyivät Pietari ja Jaakob ja Johannes ja Andreas häneltä eriksensä:

4. "Sano meille: milloin tämä tapahtuu, ja mikä on merkki siitä, että kaikki tämä alkaa lopullisesti toteutua?"

5. Niin Jeesus rupesi puhumaan heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.

6. Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

7. Ja kun te kuulette sotien melskettä ja sanomia sodista, älkää peljästykö. Näin täytyy tapahtua, mutta se ei ole vielä loppu.

8. Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, tulee maanjäristyksiä monin paikoin, tulee nälänhätää. Tämä on synnytystuskien alkua.

9. Mutta pitäkää te vaari itsestänne. Teidät vedetään oikeuksiin, ja teitä piestään synagoogissa, ja teidät asetetaan maaherrain ja kuningasten eteen, minun tähteni, todistukseksi heille.

10. Ja sitä ennen pitää evankeliumi saarnattaman kaikille kansoille.

11. Ja kun he vievät teitä ja vetävät oikeuteen, älkää edeltäpäin huolehtiko siitä, mitä puhuisitte; vaan mitä teille sillä hetkellä annetaan, se puhukaa. Sillä ette te ole puhumassa, vaan Pyhä Henki.

12. Ja veli antaa veljensä kuolemaan ja isä lapsensa, ja lapset nousevat vanhempiansa vastaan ja tappavat heidät.

13. Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.

14. Mutta kun näette hävityksen kauhistuksen seisovan siinä, missä ei tulisi - joka tämän lukee, se tarkatkoon - silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;

15. joka on katolla, älköön astuko alas älköönkä menkö sisään noutamaan mitään huoneestansa;

16. ja joka on mennyt pellolle, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa.

17. Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä!

18. Mutta rukoilkaa, ettei se tapahtuisi talvella.

19. Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.

20. Ja ellei Herra lyhentäisi niitä päiviä, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden, jotka hän on valinnut, hän on lyhentänyt ne päivät.

21. Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko.

22. Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät tunnustekoja ja ihmeitä, eksyttääkseen, jos mahdollista, valitut.

23. Mutta olkaa te varuillanne. Minä olen edeltä sanonut teille kaikki.

24. Mutta niinä päivinä, sen ahdistuksen jälkeen, aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa,

25. ja tähdet putoilevat taivaalta, ja voimat, jotka taivaissa ovat, järkkyvät.

26. Ja silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvissä suurella voimalla ja kirkkaudella.

27. Ja silloin hän lähettää enkelinsä ja kokoaa valittunsa neljältä ilmalta, maan äärestä hamaan taivaan ääreen.

28. Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: Kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.

29. Samoin te myös, kun näette tämän tapahtuvan, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.

30. Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin nämä kaikki tapahtuvat.

31. Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.

32. Mutta siitä päivästä tai hetkestä ei tiedä kukaan, eivät enkelit taivaassa, eikä myöskään Poika, vaan ainoastaan Isä.

33. Olkaa varuillanne, valvokaa ja rukoilkaa, sillä ette tiedä, milloin se aika tulee.

34. On niinkuin muille maille matkustaneen miehen: kun hän jätti talonsa ja antoi palvelijoilleen vallan, kullekin oman tehtävänsä, käski hän myös ovenvartijan valvoa.

35. Valvokaa siis, sillä ette tiedä, milloin talon herra tulee, iltamyöhälläkö vai yösydännä vai kukonlaulun aikaan vai varhain aamulla,

36. ettei hän, äkkiarvaamatta tullessaan, tapaisi teitä nukkumasta.

37. Mutta minkä minä teille sanon, sen minä sanon kaikille: valvokaa."

Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Peace In Rest » 09. Loka 2016 21:55

Ihanaa, että ilmestyskirjan tapahtumat vihdoin toteutuvat! Iankaikkinen rauhan valtakunta on ovella! :D
Peace In Rest

ViestiKirjoittaja pekka » 22. Loka 2016 20:45

Peace In Rest kirjoitti:Ihanaa, että ilmestyskirjan tapahtumat vihdoin toteutuvat! Iankaikkinen rauhan valtakunta on ovella! :D

Kyllä, Herran Jeesuksen toinen tulemus lähestyy päivä päivältä mutta myös synnytystuskat voimistuvat koko ajan loppua kohden ja huipentuvat sitten aikanaan seitsemään pasunatuomioon jotka Jumala langettaa aikanaan maan päälle kun ihmiskunnan synnin mitta on tullut täyteen mittaansa.

Ja aivan lopuksi tulee maailmassa syttymään myös Harmagedonin suursota ja noina samoina aikoina jonain päivänä ja hetkenä tulee tapahtumaan ymmärrykseni mukaan myös Herran Jeesuksen toinen tulemus.

Mutta vielä emme siis elä suuren ahdistuksen ajassa vaan se on vielä edessäpäin ja tuo pahin suuren ahdistuksen aika tulee ilmeisesti kestämään ilmestyskirjassa mainitun kolmen ja puolen vuoden ajanjakson ”ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään”.

Tähän hetkeen missä nyt elämme ehkä sopinee tämä seuraava Raamatun kohta:

Evankeliumi Matteuksen mukaan 24:

6. Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.

7. Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.

8. Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.

Tämä seuraava Raamatun lause ehkä sopinee kuvastamaan myös tuota alla olevaa kuvaa ajasta missä nytkin elämme:

”Ja loppuun asti on oleva sota: hävitys on säädetty”:

Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 22. Loka 2016 22:37

Tämä Pekan laittama Raamatun paikka on mielenkiintoinen: "te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista". Onkohan siinä myös ennustus tästä ajasta, kun yhä enemmän sanomat kaikesta maailman pahuudesta kiirivät korviimme kaikenlaisten tiedotusvälineiden kautta?
Aamu-Usva

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu