Ilmestyskirja on toteutumassa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja pekka » 22. Touko 2016 14:18

roosa kirjoitti:Ihmisten valmentamisesta Apocalypsia varten on tullut High Teckissä Biljoonan dollarin teollisuus
https://www.nowtheendbegins.com/preppin ... -industry/

The apocalypse has become big business. And it’s getting bigger every day
Apocalypsiasta on tullut suuri bisnes ja se suurenee päivä päivältä

Aikamoinen bunkkerirakennus! :roll:

“And the kings of the earth, and the great men, and the rich men, and the chief captains, and the mighty men, and every bondman, and every free man, hid themselves in the dens and in the rocks of the mountains; And said to the mountains and rocks, Fall on us, and hide us from the face of him that sitteth on the throne, and from the wrath of the Lamb: For the great day of his wrath is come; and who shall be able to stand?” Revelation 6:15-17 (KJV)

15 Ja maan kuninkaat ja ylimykset ja sotapäälliköt ja rikkaat ja väkevät ja kaikki orjat ja vapaat kätkeytyivät luoliin ja vuorten rotkoihin
16 ja sanoivat vuorille ja kallioille: "Langetkaa meidän päällemme ja kätkekää meidät hänen kasvoiltansa, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsan vihalta! Joh. ilmestys 6:15-17 (Raamattu 1933/38)

Herra katsoo alas taivaasta; ei voi ihminen niin piiloutua ettei Herra ihmistä näkisi:

Jer. 23:

24. Saattaako joku niin piiloon piiloutua, etten minä häntä näe? sanoo Herra. Enkö minä täytä taivasta ja maata? sanoo Herra.

……………………………….

24. Luuletkos, että joku taitaa itsensä niin salaisesti kätkeä, etten minä häntä näe? sanoo Herra; enkö minä se ole, joka täytän taivaan ja maan? sanoo Herra. Biblia.

PSALMIT 33:

1. Riemuitkaa Herrassa, te vanhurskaat. Oikeamielisten on soveliasta
häntä kiittää.

2. Ylistäkää Herraa kanteleilla, soittakaa hänelle kymmenkielisillä harpuilla.

3. Veisatkaa hänelle uusi virsi, helkyttäkää kieliä ihanasti ja riemullisesti.

4. Sillä Herran sana on oikea, ja kaikki hänen tekonsa ovat tehdyt uskollisuudessa.

5. Hän rakastaa vanhurskautta ja oikeutta; maa on täynnänsä Herran armoa.

6. Herran sanalla ovat taivaat tehdyt, ja kaikki niiden joukot hänen suunsa hengellä.

7. Hän kokoaa meren vedet niinkuin roukkioksi, panee syvyydet säiliöihin.

8. Peljätköön Herraa kaikki maa, hänen edessänsä vaviskoot kaikki maanpiirin asukkaat.

9. Sillä hän sanoi, ja tapahtui niin, hän käski, ja se oli tehty.

10. Herra särkee pakanain neuvon, tekee turhiksi kansojen aikeet.

11. Mutta Herran neuvo pysyy iankaikkisesti, hänen sydämensä aivoitukset suvusta sukuun.

12. Autuas se kansa, jonka Jumala Herra on, se kansa, jonka hän on perinnöksensä valinnut!

13. Herra katsoo alas taivaasta, näkee kaikki ihmislapset;

14. asumuksestaan, valtaistuimeltaan hän katselee kaikkia maan asukkaita,

15. hän, joka on luonut kaikkien heidän sydämensä, joka tarkkaa kaikkia heidän tekojansa.

16. Ei kuningas voita paljolla väellänsä, ei sankari pelastu suurella voimallansa.

17. Turha on sotaratsu auttajaksi, ei pelasta sen suuri väkevyys.

18. Katso, Herran silmä valvoo niitä, jotka häntä pelkäävät ja panevat toivonsa hänen laupeuteensa,

19. pelastaaksensa heidän sielunsa kuolemasta, elättääksensä heitä nälän aikana.

20. Meidän sielumme odottaa Herraa, hän on meidän apumme ja kilpemme.

21. Sillä hänessä iloitsee meidän sydämemme, me turvaamme hänen pyhään nimeensä.

22. Sinun armosi, Herra, olkoon meidän päällämme, niinkuin me panemme toivomme sinuun.

Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja roosa » 18. Kesä 2016 12:25

US Navy Discussing Plans To Microchip First Soldiers Then All American Citizens

Usa:n laivasto keskustelee suunnitelmista laittaa mikroshipit ensin sotilaisiin ja sitten kaikkiin Amerikan kansalaisiin

The US Navy has held meetings to discuss highly controversial microchip technology which could one day allow the government to track the movements of every single citizen in the country.

Usan laivasto on pitänyt kokouksia keskustellakseen erittäin kiistanalaisesta microship teknologiasta joka voisi eräänä päivänä antaa hallitukselle luvan seurata jokaisen yksittäisen kansalaisen liikkeitä maassa.

“And he causeth all, both small and great, rich and poor, free and bond, to receive a mark in their right hand, or in their foreheads: And that no man might buy or sell, save he that had the mark, or the name of the beast, or the number of his name.” Revelation 13:16,17 (KJV)

16. Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
17. ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
(Ilm. 13:16,17)

Tuolla lisää asiasta: By Geoffrey Griden 16. June 2016 : https://www.nowtheendbegins.com/us-navy ... ark-beast/
roosa

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 18. Kesä 2016 13:28

Amerikka vakoilee lähes kaikkea....ihan tuntuu olevan jopa sekopäistä porukkaa ? Nyt Suomen tollot päämiehet presidentti etunenässä vouhkaa Naton perään.....nyt alkaa olla sellaiset kahjot meillä johdossa ,että voidaan alkaa aukaisemaan niitä Suomen miehitystä koskevia profetioita,pikku hiljaa sillä hukassa on Suomen johto ja koko sakki pitäis heittää pihalle ,etteivät saa tuhottua Suomea tuolla typerällä politiikalla.

Suomen paras turva on aina liittoutumattomuus ja olla maailman johtavia valtioita ,ellei jopa johtava Rauhanturvamaana.Me voimme olla jopa suurena johtajana jos haluamme.Silloin jos sotatila tulee niin se valtio ,joka hyökkää Suomeen on moraalisesti jo tuhottu kun rauhanturvaajia vastaan hyökkää.
Me emme pärjää omalla ,emmekä Naton/jenkkien avulla vaan Rauhan avulla.Jumalan voimalla niinkauan kun Hän meitä vielä suojelee.
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja roosa » 18. Kesä 2016 15:52

Jep. Amerikka ensin sirutetaan ja Eurooppa perässä. En tänne viitsi laittaa videoita, mutta Amerikassa ovat aika varmoja, että Obama saa sinne aikaan Martial Lawn ennen uusia presidentin vaaleja, ihan tässä lähikuukausina. Aiheesta on paljon videoita youtubessa erilaisista merkeistä siihen liittyen.

Perässä seurataan siinäkin asiassa ihan varmasti.

Ensin pitää saada jotain kähjyä, että saadaan solmittua rauha ja maailmaan uusi maailmanjohtaja lanseerattua, joka on antikristus. Se on ihan ovella nyt! Ei näitä tapahtumia voi estää, mutta rukoilla voi varjelusta kuitenkin, ja johdatusta, ja että Herra Armahtaa meitä. Hänen tahtonsa kuitenkin tapahtuu.

Mikrosirua ei kuitenkaan kannata ottaa missään nimessä. Jopa tämän RFID-mikrosirun kehittäjä (en muista nimeä) jossain lausui, kun tajusi mihin sitä tullaan käyttämään, että hän sanoo vain lyhyesti, että: "Älkää ottako sitä!" "Don't Take It!"
roosa

ViestiKirjoittaja Jukka » 18. Kesä 2016 18:18

Mr Kerimäki kirjoitti:Amerikka vakoilee lähes kaikkea....ihan tuntuu olevan jopa sekopäistä porukkaa ? Nyt Suomen tollot päämiehet presidentti etunenässä vouhkaa Naton perään.....nyt alkaa olla sellaiset kahjot meillä johdossa ,että voidaan alkaa aukaisemaan niitä Suomen miehitystä koskevia profetioita,pikku hiljaa sillä hukassa on Suomen johto ja koko sakki pitäis heittää pihalle ,etteivät saa tuhottua Suomea tuolla typerällä politiikalla.

Suomen paras turva on aina liittoutumattomuus ja olla maailman johtavia valtioita ,ellei jopa johtava Rauhanturvamaana.Me voimme olla jopa suurena johtajana jos haluamme.Silloin jos sotatila tulee niin se valtio ,joka hyökkää Suomeen on moraalisesti jo tuhottu kun rauhanturvaajia vastaan hyökkää.
Me emme pärjää omalla ,emmekä Naton/jenkkien avulla vaan Rauhan avulla.Jumalan voimalla niinkauan kun Hän meitä vielä suojelee.

Tahdon tässä muistuttaa Mr Kerimäkeä, itseäni ja kaikkia, että "jokainen olkoon alamainen sille esivallalle, jonka vallan alla hän on. Sillä ei ole esivaltaa muutoin kuin Jumalalta; ne, jotka ovat, ovat Jumalan asettamat" Rm. 13:1. Tämä on Jumalan Sana ja siksi "joka asettuu esivaltaa vastaan, se nousee Jumalan säätämystä vastaan; mutta jotka nousevat vastaan, tuottavat itsellensä tuomion" Rm. 13:2. Hyvin selvää puhetta. Minulla ei ole siihen lisäämistä.
Jukka

ViestiKirjoittaja pekka » 19. Kesä 2016 12:30

roosa kirjoitti:Jep. Amerikka ensin sirutetaan ja Eurooppa perässä. En tänne viitsi laittaa videoita, mutta Amerikassa ovat aika varmoja, että Obama saa sinne aikaan Martial Lawn ennen uusia presidentin vaaleja, ihan tässä lähikuukausina. Aiheesta on paljon videoita youtubessa erilaisista merkeistä siihen liittyen.

Perässä seurataan siinäkin asiassa ihan varmasti.

Ensin pitää saada jotain kähjyä, että saadaan solmittua rauha ja maailmaan uusi maailmanjohtaja lanseerattua, joka on antikristus. Se on ihan ovella nyt! Ei näitä tapahtumia voi estää, mutta rukoilla voi varjelusta kuitenkin, ja johdatusta, ja että Herra Armahtaa meitä. Hänen tahtonsa kuitenkin tapahtuu.

Mikrosirua ei kuitenkaan kannata ottaa missään nimessä. Jopa tämän RFID-mikrosirun kehittäjä (en muista nimeä) jossain lausui, kun tajusi mihin sitä tullaan käyttämään, että hän sanoo vain lyhyesti, että: "Älkää ottako sitä!" "Don't Take It!"

Kiitos kirjoituksestasi Roosa.

Näin on, kohti todella vaikeita aikoja ollaan menossa ja jossain vaiheessa ilmestyskirjassa kerrotut petoantikristus ja väärä profeettakin tulevat astumaan maailman näyttämölle ja silloin tuo viimeinen pahin aika tulee kaikessa laajuudessaan alkamaan eli viimeinen petovaltakunta tulee siinä vaiheessa muodostumaan maailmaan ja silloin myös pedonmerkkikin tulee maailmassa käyttöön jossain vaiheessa, ja tuo viimeinen petovaltakunta-aika tulee ymmärtääkseni kestämään kolmen ja puolen vuoden pituisen aikajakson ja tuon erittäin pahan ja vaikean ajan eli suuren ahdistuksen ajan loppumetreillä tulee tapahtumaan Herramme Jeesuksen Kristuksen toinen tulemus ja sen jälkeen tulee ymmärrykseni mukaan seitsemäs enkeli vuodattamaan maan päälle viimeisen eli seitsemännen vihan maljan ja se tulee johtamaan siihen lopputulemaan, että koko viimeinen petovaltakunta tulee tuhoutumaan maan päältä ja ”vähän jää ihmisiä jäljelle” kun tuo seitsemäskin vihan malja on aikanaan vuodatettu maan päälle:

Jesaja 24:

5. Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat rikkoneet lait, muuttaneet käskyt, hyljänneet iankaikkisen liiton.

6. Sentähden kirous kalvaa maata, ja sen asukkaat syystänsä kärsivät; sentähden maan asukkaat kuumuudesta korventuvat, ja vähän jää ihmisiä jäljelle.

Ilmestyskirjan 13. luvussa sanotaan muun muassa, ”että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin” ja "kuka on pedon vertainen, ja kuka voi sotia sitä vastaan?" ja ”sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot”.

Selasin vähän ilmestyskirjaa ja kokosin tuohon alle ilmestyskirjan kohtia jotka kertovat siitä kuinka pyhät eli Herran Jeesuksen seuraajat (ja Israelin kansa) tulevat kokemaan todella vaikeita aikoja viimeisessä petovaltakunta-ajassa ja josta Matteus 24. luvussa sanotaan näin: ”joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu”, ja ilmestyskirjan 15. luvussa sanotaan: ”ja minä näin ikäänkuin lasisen meren, tulella sekoitetun, ja niiden, jotka olivat saaneet voiton pedosta ja sen kuvasta ja sen nimen luvusta, seisovan sillä lasisella merellä, ja heillä oli Jumalan kanteleet” ja ilmestyskirjan 17. luvussa sanotaan: ”he sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas; ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssansa”. Kiitos Herralle!

Muuten: ilm. 12. luvussa ”vaimolla” tarkoitetaan Israelin kansaa ja ”vaimon jälkeläisillä” tarkoitetaan pakanauskovia. Ja Israelin kansastahan tulee suuren ahdistuksen ajan loppumetreillä lopulta pelastumaan kolmas osa:

Sakarja 13:

8. Ja näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra: kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa, mutta kolmas osa siitä jää jäljelle.

9. Ja sen kolmannen osan minä vien tuleen; minä sulatan heidät, niinkuin hopea sulatetaan, ja koettelen heitä, niinkuin kulta koetellaan. He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: "Se on minun kansani", ja se sanoo: "Herra, minun Jumalani".

Herran hyvää huolenpitoa kaikille tähän päivään.

Ilm. 6:

9. Ja kun Karitsa avasi viidennen sinetin, näin minä alttarin alla niiden sielut, jotka olivat surmatut Jumalan sanan tähden ja sen todistuksen tähden, joka heillä oli.

10. Ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Kuinka kauaksi sinä, pyhä ja totinen Valtias, siirrät tuomiosi ja jätät kostamatta meidän veremme niille, jotka maan päällä asuvat?"

11. Ja heille kullekin annettiin pitkä valkoinen vaippa, ja heille sanottiin, että vielä vähän aikaa pysyisivät levollisina, kunnes oli täyttyvä myös heidän kanssapalvelijainsa ja veljiensä luku, joiden tuli joutua tapettaviksi niinkuin hekin.

Ilm. 11:

7. Ja kun he ovat lopettaneet todistamisensa, on peto, se, joka nousee syvyydestä, käyvä sotaa heitä vastaan ja voittava heidät ja tappava heidät.

8. Ja heidän ruumiinsa viruvat sen suuren kaupungin kadulla, jota hengellisesti puhuen kutsutaan Sodomaksi ja Egyptiksi ja jossa myös heidän Herransa ristiinnaulittiin.

Ilm. 12:

6. Ja vaimo pakeni erämaahan, jossa hänellä oli Jumalan valmistama paikka, että häntä elätettäisiin siellä tuhat kaksisataa kuusikymmentä päivää.

7. Ja syttyi sota taivaassa: Miikael ja hänen enkelinsä sotivat lohikäärmettä vastaan; ja lohikäärme ja hänen enkelinsä sotivat,

8. mutta eivät voittaneet, eikä heillä enää ollut sijaa taivaassa.

9. Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, koko maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa.

10. Ja minä kuulin suuren äänen taivaassa sanovan: "Nyt on tullut pelastus ja voima ja meidän Jumalamme valtakunta ja hänen Voideltunsa valta, sillä meidän veljiemme syyttäjä, joka yöt ja päivät syytti heitä meidän Jumalamme edessä, on heitetty ulos.

11. Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.

12. Sentähden riemuitkaa, taivaat, ja te, jotka niissä asutte! Voi maata ja merta, sillä perkele on astunut alas teidän luoksenne pitäen suurta vihaa, koska hän tietää, että hänellä on vähän aikaa!"

13. Ja kun lohikäärme näki olevansa heitetty maan päälle, ajoi hän takaa sitä vaimoa, joka oli poikalapsen synnyttänyt.

14. Mutta vaimolle annettiin sen suuren kotkan kaksi siipeä hänen lentääksensä erämaahan sille paikalleen, jossa häntä elätetään aika ja kaksi aikaa ja puoli aikaa poissa käärmeen näkyvistä.

15. Ja käärme syöksi kidastansa vaimon jälkeen vettä niinkuin virran, saattaakseen hänet virran vietäväksi.

16. Mutta maa auttoi vaimoa: maa avasi suunsa ja nieli virran, jonka lohikäärme oli syössyt kidastansa.

17. Ja lohikäärme vihastui vaimoon ja lähti käymään sotaa muita hänen jälkeläisiänsä vastaan, jotka pitävät Jumalan käskyt ja joilla on Jeesuksen todistus.

18. Ja se asettui seisomaan meren hiekalle.

Ilm. 13:

7. Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot.

8. Ja kaikki maan päällä asuvaiset kumartavat sitä, jokainen, jonka nimi ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjaan, hamasta maailman perustamisesta.

9. Jos kenellä on korva, hän kuulkoon.

10. Jos kuka vankeuteen vie, niin hän itse vankeuteen joutuu; jos kuka miekalla tappaa, hänet pitää miekalla tapettaman. Tässä on pyhien kärsivällisyys ja usko.

11. Ja minä näin toisen pedon nousevan maasta, ja sillä oli kaksi sarvea niinkuin karitsan sarvet, ja se puhui niinkuin lohikäärme.

12. Ja se käyttää kaikkea ensimmäisen pedon valtaa sen nähden ja saattaa maan ja siinä asuvaiset kumartamaan ensimmäistä petoa, sitä, jonka kuolinhaava parani.

13. Ja se tekee suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden.

14. Ja se villitsee maan päällä asuvaiset niillä ihmeillä, joita sen sallittiin tehdä pedon nähden; se yllyttää maan päällä asuvaiset tekemään sen pedon kuvan, jossa oli miekanhaava ja joka virkosi.

15. Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.

Ilm. 14:

13. Ja minä kuulin äänen taivaasta sanovan: "Kirjoita: Autuaat ovat ne kuolleet, jotka Herrassa kuolevat tästedes. Totisesti - sanoo Henki - he saavat levätä vaivoistansa, sillä heidän tekonsa seuraavat heitä."

Ilm. 15:

2. Ja minä näin ikäänkuin lasisen meren, tulella sekoitetun, ja niiden, jotka olivat saaneet voiton pedosta ja sen kuvasta ja sen nimen luvusta, seisovan sillä lasisella merellä, ja heillä oli Jumalan kanteleet.

Ilm. 16:

4. Ja kolmas enkeli vuodatti maljansa jokiin ja vesilähteisiin, ja ne tulivat vereksi.

5. Ja minä kuulin vetten enkelin sanovan: "Vanhurskas olet sinä, joka olet ja joka olit, sinä Pyhä, kun näin olet tuominnut.

6. Sillä pyhien ja profeettain verta he ovat vuodattaneet, ja verta sinä olet antanut heille juoda; sen he ovat ansainneet."

Ilm. 17:

5. Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti".

6. Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.

7. Ja enkeli sanoi minulle: "Miksi ihmettelet? Minä sanon sinulle tuon naisen salaisuuden ja tuon pedon salaisuuden, joka häntä kantaa ja jolla on seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.

………

14. He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas; ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssansa."

Ilm. 19:

1. Sen jälkeen minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden suuren äänen taivaassa sanovan: "Halleluja! Pelastus ja kunnia ja voima on Jumalan, meidän Jumalamme.

2. Sillä totiset ja vanhurskaat ovat hänen tuomionsa; sillä hän on tuominnut sen suuren porton, joka turmeli maan haureudellaan, ja on kostanut ja on vaatinut hänen kädestänsä palvelijainsa veren."

Ilm. 20:

4. Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.

Ilm. 21:

7. Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani.

8. Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."

9. Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa täynnä seitsemää viimeistä vitsausta, ja puhui minun kanssani sanoen: "Tule tänne, minä näytän sinulle morsiamen, Karitsan vaimon".

10. Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja näytti minulle pyhän kaupungin, Jerusalemin, joka laskeutui alas taivaasta Jumalan tyköä,

Ilm. 22:

7. Ja katso, minä tulen pian. Autuas se, joka ottaa tämän kirjan ennustuksen sanoista vaarin!"

8. Ja minä, Johannes, olen se, joka tämän kuulin ja näin. Ja kun olin sen kuullut ja nähnyt, minä lankesin maahan kumartuakseni sen enkelin jalkojen eteen, joka tämän minulle näytti.

9. Ja hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi, profeettain, kanssapalvelija, ja niiden, jotka ottavat tämän kirjan sanoista vaarin; kumartaen rukoile Jumalaa".

10. Ja hän sanoi minulle: "Älä lukitse tämän kirjan profetian sanoja; sillä aika on lähellä.

11. Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.

12. Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 20. Kesä 2016 09:14

Jumala asettaa esivallat ja hallitukset ,mutta ihmisen ei pidä syntiä ja jumalattomia päätöksiä hyväksyä sillä niitä Jumala tuskin päämiesten huulille nostaa.Suomessa olemme nähneet noita Jumalanvastaisia päätöksiä ja niitä ei pidä hyväksyä ...ei nyt ..eikä koskaan.
Tämä porukka kirjoitti alle paperit homoliittojen hyväksyttämisestä lainvoimaisuudesta yms yms ,joita edellinen hallitus teki ja ajoi urakalla läpi.
Nuo ihmiset Presedentistä alkaen tekevät päätökset itse omantunnon pohjalta ...jos he olisi Jumalan ihmisiä ..he eivät hyväksyisi Suomea tuhoavia asioita/hyväksyisi LAIKSI vääryyksiä Jumalan vastaisuuksia .
Suomi on perustettu Raamatun pohjalle ja jos se pohja ,jolle on rakennettu tuhotaan niin sitten Suomea ei ole .

Jokainen päättäjä tekee myös henkilökohtaisesti päätökset kuten kuka tahansa meistä ...,mutta voi sitä ,joka LAKIA menee muuttamaan ja iskee Jumalaa vastaan.Ei käy kateeksi sitä.

Jumalan laista kun katsomme toiseen kivijalkaan eli Rauhansovitteluun......todella tämä sama porukka iskee Suomea suohon oikein urakalla ...

Sydämmestäni toivon ,että Suomi ei milloinkaan lähtisi tuohon tuhoajien porukkaan mukaan eli NATOON...Rauhaan pyrkiminen on jaloa ja kuuluu kristityille aina.
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja roosa » 21. Kesä 2016 12:06

Miten kävi Amerikan ilmavoimien veteraanille Oscar Rodriguezille lennoston juhlassa kun mainitsi lippupuheessaan Jumalan nimen? :shock:

"The flag-folding speech also contains several religious references, including, “Let us pray that God will reflect with admiration the willingness of one nation in her attempts to rid the world of tyranny, oppression, and misery. It is this one nation under God that we call, with honor, the United States of America.” The speech closes with, “God bless our flag. God bless our troops. God bless America.”

When a veteran started offering traditional remarks at a military flag-folding ceremony, several uniformed airmen assaulted him, dragging him out of the room because his remarks mentioned God.

Now First Liberty Institute lawyers representing retired Senior Master Sergeant Oscar Rodriguez are demanding that the U.S. Air Force apologize and punish those responsible or face a federal civil-rights lawsuit.

For countless years, service members have given the “flag-folding speech” at military and civic events, including retirement ceremonies. Traditionally, this speech explains the colors, symbols, and history of the flag.

By Geoffrey Grider 20, June 2016 Lähde: https://www.nowtheendbegins.com/veteran ... oning-god/

- Kyllä tuolla Yhdysvalloissa on jotain todella outoa tekeillä, Jumala riisutaan pois joka paikasta. Voi nyt tietenkin kysyä onko oikein sekoittaa Jumalaa ja armeijaa, mutta ei ole olemassa mitään tyhjiötä. Kyllä Jumalan tilalle tulee jotain tai on jo tainnut tulla... :think2:
roosa

ViestiKirjoittaja pekka » 27. Kesä 2016 13:27

Mr Kerimäki kirjoitti:Jokainen päättäjä tekee myös henkilökohtaisesti päätökset kuten kuka tahansa meistä ...,mutta voi sitä ,joka LAKIA menee muuttamaan ja iskee Jumalaa vastaan.Ei käy kateeksi sitä.

Kiitos kirjoituksestasi Mr Kerimäki ja näin on asia kuten kirjoitat. Ja minä en ainakaan aio mennä pyytelemään sellaisilta ihmisiltä anteeksi jotka tekevät syntiä Jumalaa vastaan. Raamatun eli Jumalan sanan mukaan homoseksuaalisista suhteista (=kauhistuttava synti Jumalan sanan mukaan) on tehtävä parannus uskon kautta Herraan Jeesukseen jos mielii päästä taivasten valtakuntaan:

Matt. 7:21

Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.

Paavi Franciscus on tästä asiasta Jumalan kanssa eri mieltä:

"Paavi: Kristittyjen tulisi pyytää homoilta anteeksi"

https://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/art ... si/5963076

"Kristittyjen ja roomalaiskatolisen kirkon tulisi pyytää homoilta anteeksi tapaa, jolla seksuaalivähemmistöjä on kohdeltu, sanoo paavi Franciscus.

Katolisen kirkon johtajan mielestä anteeksiantoa tulisi ylipäänsä pyytää kaikilta ryhmiltä, joita on kohdeltu syrjivästi. Hän mainitsi esimerkkinä köyhät sekä hyväksikäyttöä kokeneet naiset ja lapset, jotka on pakotettu työntekoon.

– Kristittyjen tulisi pyytää anteeksi niin monta asiaa, ei vain tätä (homojen kohtelua), meidän tulee anoa anteeksiantoa. Ei vain pahoitella, vaan pyytää anteeksiantoa, paavi sanoi.

Paavi Franciscus kommentoi asiaa paluumatkalla vierailultaan Armeniasta. Häneltä kysyttiin mielipidettä anteeksipyynnöstä sen jälkeen, kun saksalaiskardinaali Reinhard Marx sanoi, että kirkon tulisi pyytää homoilta anteeksi."

Image

3. Moos. 18:22

Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.

.............................

22. Ei sinun pidä miehenpuolen kanssa makaaman, niinkuin vaimon kanssa; sillä se on kauhistus. Biblia.

Kirje roomalaisille 1:

18. Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa,

19. sentähden että se, mikä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan; sillä Jumala on sen heille ilmoittanut.

20. Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa,

21. koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.

22. Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet

23. ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.

24. Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,

25. nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.

26. Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;

27. samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.

28. Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.

29. He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;

30. ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,

31. vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;

32. jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 27. Kesä 2016 14:59

Päivällä kanssa netistä luin tuon paavi jutun ja .......vain päätä voi puistella ,millä tasolla mennään tuon"uskon ja johtajan osalta.

Mitä pahimmillaan voi tuo puhe saada aikaan...pahimmat Totuuden vastustajat ovat jo sisällä ...ja moni ihmispolo luottaa heidän puheisiinsa.
Mr Kerimäki

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu