Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 13. Huhti 2016 21:22

:lol:
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 16. Touko 2016 23:50

*
Se vaateputiikki on ihan uusi täällä kotipuolessani. Marimekon liike lopetettiin ja sen sijalle se uusi vaateputiikki tuli. Menin katsomaan sitä putiikkia ja huomasin että siellä on Jeesuksen patsas ja taulu mutta se tuntuu olevan katolisesta koska muistuttaa lähes sitä katolista. :wtf: Siten minä löysin farkkuhousuista sellaisen symbolin tai logon. Sen taustalla on siivet.

Tuntuu että se edustaa feminismiä tai se ehkä tarkoittaa että naisilla on erikseen omat farkkuhousut. En tiedä mitä se tarkoittaa. Enkelin siivet ja Jeesuksen patsas tauluineen siellä putiikissa oudostutti minua ja mietin mitä tämä oikein meinaa... Minua häiritsee patsas ja taulu joka on vaateputiikissa. Oudostuttaa koska en ole koskaan tavannut vaatekaupassa sitä juttua kuin nyt ihan ekan kerran. Toivottavasti täysin harmiton juttu!

Image
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 18. Touko 2016 22:52

*
En ole varma onko joku laittanut tämän saman linkin aiemmin mutta kuitenkin laitan kans.

https://jeesuksenapostolit.com/varoitukset/eksytys/

PS. Sorry, minua vaisuttaa enkä kommentoinut enkä vastannut...! Olen vaisuuntunut. :yawn:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 08. Kesä 2016 15:11

*
Hei, haluaisin kysyä yhtä juttua pitääkö se paikkaansa jos itse uskova ei tiedä omista armolahjoista mutta toinen tiesi mitkä armolahjoja hänellä on ja ilmoittaa sanoen: 'Hei, sinulla on opettamisen armolahja'? Voiko tämä näin tehdä näin uskovien keskellä? Mitä tuumit? Se jäi askarruttamaan koska itse ei yhtään tiennyt omista armolahjoista joita Jumala on uskoutunut. :wtf: :roll:
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 08. Kesä 2016 21:51

*
Kuluvalla viikolla koetaan todennäköisesti koko vuoden ensimmäinen myrskypäivä, kertoo Ilmatieteen laitos. Pohjoisessa kuukauden vesimäärä losahtaa taivaalta kahdessa päivässä.

https://www.iltalehti.fi/uutiset/2016060721693573_uu.shtml
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Jukka » 09. Kesä 2016 06:02

vaisuliini kirjoitti:*
En ole varma onko joku laittanut tämän saman linkin aiemmin mutta kuitenkin laitan kans.

https://jeesuksenapostolit.com/varoitukset/eksytys/

PS. Sorry, minua vaisuttaa enkä kommentoinut enkä vastannut...! Olen vaisuuntunut. :yawn:

Tuosta nousi mieleeni hauska muisto. Minulla oli yökylässä ystäväpariskunta. Keskustelin vaimon kanssa ison tupamme ruokapöydän ääressä, aviomies istui hellan vieressä kuuntelijana. Keskustelumme päätteeksi vaimo tokaisi: "Saas nähdä saadaanko tänä yönä unta?" Johon mies: "Kyllä te saatte, kun te olette niin väsyttäviä!" :yawn:
Jukka

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 09. Kesä 2016 20:48

Nyt on ihana ilta vaikkakin hieman kylmä. Taidan ottaa kupillisen teetä parvekkeelle ja ihailla tuulta puiden lehvissä ja aurinkoa metsän läpi. Huomenna aloitan palkkatyöstä loman ja jatkan muiden töideni parissa toivottavasti erittäin ahkerasti :happy:
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 10. Kesä 2016 18:15

*
Mieheni toimi selkäni takana ja sain vasta eilen tietää että saan koiranpennun. :wtf: Hyvänen aika! :? No on pakko rukoilla että parantuisin täysin astmasta. En saanut vaikuttamaan että hän muuttaisi mieltänsä ja peruuttaisi kaupan koiranpennun kanssa. Jos viitsit niin saa muistaa minua rukouksin - pois astmasta. Kiitos! :oops:
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 10. Kesä 2016 19:12

entä jos se meneekin siedätyshoitona se koiranpentu ja parantaa astmaa ...tosin saattaa olla alussa aika hankalaa.???????
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 12. Kesä 2016 10:44

Mr Kerimäki kirjoitti:entä jos se meneekin siedätyshoitona se koiranpentu ja parantaa astmaa ...tosin saattaa olla alussa aika hankalaa.???????

Auttaako siedätyshoito? Oletko tavannut astmaatikkoa jolla on koira? Ajattelen jos koira nopeuttaisi Jumalan toimintaa jolla Hän parantaisi minut astmasta.
vaisuliini

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu