vaisuliini kirjoitti:*
Tulin äsken pitkältä kävelylenkiltä ja se teki hyvää. Jaloistani tuntui vähän raskaalta kävellä metsää läpi kun siellä on pieni metsäpolku. Astmaatikoilla on rajoittava astma jos lämpötila menee yli 10 miinuksen puolelle niin astmaan sattuu. On suositeltava pysyä sisällä ja voi treenata sisätiloissa tai kotosalla. Jos on huono peruskunto niin se vaikuttaa paljon astmaan. Siksi se vaatii säännöllistä liikuntaa. Minä aina treenaan iltaisin ennen nukkumaanmenoa.
Minulla on kallis lämpökerrasto intersportista niin se pitää ihoa kuivana. Tulin äsken tänne kotiin ja olin vähän hikinen ja se tietää että kalorit ovat kuluneet pois ja kunto kohoaa. Illalla menen saunaan.
Kävin äsken tekemässä yli 4 kilometrin lenkin Rafu koiran hangessa metsässä ja järvellä sekä osin tiellä. Aikaa kului noin tunti ja 15 min. Virkisti ja piristi.
Minulla on astma ja sitten kun pakkanen alkaa lähestyä 20 astetta ja sen yli, niin silloin en mene ulos kävelemään, sillä saan astamakohtauksen tai kohtauksia, eli henki ei kulje kunnolla ja joskus jopa ei ollenkaan.
Pienillä pakkasilla ei ole ongelmia. Tänäänkin teki oikein hyvää vaikka välillä upposin yli polvien lumihankeen. Oli oikein mukava ja tehokas treeni. Illalla vielä kuntopiiri sisätiloissa.

. Itse harrastan jalkapalloa, se on ollut aina se ykköslaji. Muukin liikunta, varsinkin palloilulajit ovat itselle se oma juttu, jota osaa