Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Jhvh - Sinä olet Herra (Olemassa oleva) (Herra, Jumala)
Jhvh Rohi - Herra on minun paimeneni
Jhvh Mekaddishkem - Herra joka pyhittää
Jhvh Tsidkenu - Herra vanhurskautemme
Nimesi on arvokas
Ansaitset kaiken ylistykseni
El Roi - Jumala joka näkee
Jhvh Nissi - Herra on lippuni
El Shaddai - Kaikkivaltias Jumala
Jhvh Jireh - Herra joka pitää huolta
Jhvh Rapha - Herra joka parantaa
Jhvh Shalom - Sinä olet rauhani (Herra rauha)
Jhvh Sabaoth - sotajoukkojen Herra
El Olam - Iankaikkinen Jumala
Nimesi on arvokas
Nimesi on arvokas
Ps. Tässä ei ole kaikkia Jumalan nimiä, mutta tästä laulusta huokuu ainakin minulle sydämestä lähtevää suurta kunnioitusta Jumalaa kohtaan. Todella kaunis, koskettava ja hieno laulu.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Pääni painuu joskus myrskyn alla, epätoivo täyttää sydämen kuulla silloin voin äänen Mestarin joka mulle lausuu hellästi.
Katso lapseni luota sanaani luota voimaani, kaiken tein puolestasi. Katso lapseni olen kanssasi turvaa minuun tuskissasi.
Päivä päivän jälkeen etsin tietä joka luokse Herran veisi mun. Pilvet mustat taivaan peittää kuitenkin epäusko täyttää sydämen. Virheet eilisen,huolet huomisen kaikki turhuutta on ne vain valtas ihmisen, auta Herra mua anna anteeksi tänään sinulle tuon itseni.
Kukat kauniit erämaahan kasvoi kyynelilläin niitä kastelin tahdossa kun Herran aina pysyn vaan elon tiellä kulkea mä saan.