Uutisia maailmalta

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Uutisia maailmalta

ViestiKirjoittaja Janne » 21. Tammi 2016 23:32

tanu kirjoitti:Slovenian kansanäänestys johti murskavoittoon aidon avioliiton puolesta

https://aitoavioliitto.fi/uutiset/ulkom ... -puolesta/

No jossain on vielä selkärankaa jäljellä. Mistä lie johtuu että nämä järkiäänet tulevat nykyään tuolta entisen sosialisti maiden alueelta
Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä 1. Piet. 1:22
Janne

ViestiKirjoittaja Jukka » 22. Tammi 2016 09:28

Janne kirjoitti:
tanu kirjoitti:Slovenian kansanäänestys johti murskavoittoon aidon avioliiton puolesta

No jossain on vielä selkärankaa jäljellä. Mistä lie johtuu että nämä järkiäänet tulevat nykyään tuolta entisen sosialisti maiden alueelta

:thumb:

Pohdit "Mistä lie johtuu että nämä järkiäänet tulevat nykyään tuolta entisen sosialisti maiden alueelta?" Samaa minäkin olen miettinyt. Yhdeltä puolin tätä kysymystä voidaan varmasti lähestyä näkökulmasta, jonka mukaan "raha ja hyvinvointi turmelee". Olen kysynyt uskovaisilta, mikä oli Sodoman synti, ja lähes jokainen vastaa, että se oli homoseksuaalisuus. Vastaus on oikea, mutta pinnallinen, sillä Sodoma ajautui rappiotilaan ja sitä kautta luonnottomuuksiin Hesekielissä (16:49-50) kerrotulla tavalla. "Katso, tämä oli sisaresi Sodoman synti: ylpeys, leivän yltäkylläisyys ja huoleton lepo hänellä ja hänen tyttärillään; mutta kurjaa ja köyhää hän ei kädestä ottanut. He korskeilivat ja tekivät kauhistuksia minun edessäni, ja minä, kun sen näin, toimitin heidät pois."

Korskeilu merkitsee "ylpeillä, mahtailla, pöyhkeillä, kopeilla" ja se on lankeemuksen ja kaikenlaisen pahatapaisen elämän airut.
Jukka

ViestiKirjoittaja tanu » 22. Tammi 2016 10:51

jukka1954 kirjoitti:
Janne kirjoitti:

:thumb:

Pohdit "Mistä lie johtuu että nämä järkiäänet tulevat nykyään tuolta entisen sosialisti maiden alueelta?" Samaa minäkin olen miettinyt. Yhdeltä puolin tätä kysymystä voidaan varmasti lähestyä näkökulmasta, jonka mukaan "raha ja hyvinvointi turmelee". Olen kysynyt uskovaisilta, mikä oli Sodoman synti, ja lähes jokainen vastaa, että se oli homoseksuaalisuus. Vastaus on oikea, mutta pinnallinen, sillä Sodoma ajautui rappiotilaan ja sitä kautta luonnottomuuksiin Hesekielissä (16:49-50) kerrotulla tavalla. "Katso, tämä oli sisaresi Sodoman synti: ylpeys, leivän yltäkylläisyys ja huoleton lepo hänellä ja hänen tyttärillään; mutta kurjaa ja köyhää hän ei kädestä ottanut. He korskeilivat ja tekivät kauhistuksia minun edessäni, ja minä, kun sen näin, toimitin heidät pois."

Korskeilu merkitsee "ylpeillä, mahtailla, pöyhkeillä, kopeilla" ja se on lankeemuksen ja kaikenlaisen pahatapaisen elämän airut.

Asia on varmaankin juuri näin kuin Jukka kirjoitti.
Kun yhteiskunnassa vallitsee "leivän yltäkylläisyys" tarpeeksi kauan, niin kyllä siinä tuppaa
Jumala unohtumaan helposti. Tyyliin: "mihin me enää Jumalaa tarvitaan, kun me on saatu tämä kaikki aikaan ihan ITSE?"

Hyvä esimerkki pienemmässä mittakaavassa on kuningashuoneet ja se miten niissä leivän yltäkylläisyys on
johtanut täydelliseen eroon Jumalasta. Pidetään itseä jotenkin muita parempina, yli-ihmisinä (vaikka kaikki mammona ja valta on perittyä).
Samoin kuningashuoneissa (kuten muidenkin ökyrikkaiden sukujen keskuudessa) mm. pedofilia on yleistä.
Ainakin Englannin ja Hollannin kuningashuoneita syytetään saatanan palvonnasta ja ihmisten uhraamisesta näissä menoissa.
Ja ihmiset vielä ihailevat ja palvovat kuninkaallisia.

Tällä videolla Scorpions rock-yhtyeen kitaristi kertoo osallistuneensa juhliin, joissa tapettiin ihmisiä
https://www.youtube.com/watch?v=PDwBDs_TjM0

Jenkeissähän on vuosittain Bohemian Grove-nimisessä paikassa tapaaminen, johon osallistuu paljon USA:n poliittista
johtoa. Siellä sitten palvotaan jotain pöllö-jumalaa ja homoillaan ja kuulemma myös uhrataan ihmisiä.

Kun saat tarpeeksi rahaa ja valtaa, niin alat kuvitella itsestäsi liikoja. Mikään normaali ei enää
tunnu miltään ja sitten haetaan "fiboja" kaikesta irstaasta ja sairaasta. Ei tietysti koske kaikkia ihmisiä,
mutta helposti näin käy.

Mutta silti, Jeesus voitti Golgatalla synnin, saatanan ja kuoleman. Ja paatuneimmankin synnintekijän kaikki
synnit on sovitettu! Jos vain haluaa tehdä parannuksen ja kääntyä pois paatumuksestaan. Halleluja! Kiitos ja kunnia Herralle! :hearts:

Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi vahingon sielullensa? (Mark.8:36)

21 Niin kirjanoppineet ja fariseukset rupesivat ajattelemaan ja sanomaan: "Kuka tämä on, joka puhuu Jumalan pilkkaa? Kuka voi antaa syntejä anteeksi, paitsi Jumala yksin?"
22 Mutta kun Jeesus tiesi heidän ajatuksensa, vastasi hän ja sanoi heille: "Mitä te ajattelette sydämessänne?
23 Kumpi on helpompaa, sanoako: 'Sinun syntisi ovat sinulle anteeksi annetut', vai sanoa: 'Nouse ja käy'?
24 Mutta tietääksenne, että Ihmisen Pojalla on valta maan päällä antaa syntejä anteeksi," -hän sanoi halvatulle-"minä sanon sinulle: nouse, ota vuoteesi ja mene kotiisi."
25 Ja kohta hän nousi heidän nähtensä, otti vuoteen, jolla oli maannut, ja lähti kotiinsa ylistäen Jumalaa.
(Mark.5)

12 Pukeutukaa siis te, jotka olette Jumalan valituita, pyhiä ja rakkaita, sydämelliseen armahtavaisuuteen, ystävällisyyteen, nöyryyteen, sävyisyyteen, pitkämielisyyteen,
13 kärsikää toinen toistanne ja antakaa toisillenne anteeksi, jos kenellä on moitetta toista vastaan. Niinkuin Herrakin on antanut teille anteeksi, niin myös te antakaa.
14 Mutta kaiken tämän lisäksi pukeutukaa rakkauteen, mikä on täydellisyyden side.
15 Ja vallitkoon teidän sydämissänne Kristuksen rauha, johon te olette kutsututkin yhdessä ruumiissa, ja olkaa kiitolliset.
16 Runsaasti asukoon teissä Kristuksen sana; opettakaa ja neuvokaa toinen toistanne kaikessa viisaudessa, psalmeilla, kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten kiitollisesti Jumalalle sydämissänne.
17 Ja kaikki, minkä teette sanalla tai työllä, kaikki tehkää Herran Jeesuksen nimessä, kiittäen Isää Jumalaa hänen kauttansa.
(Kol.3)
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja tanu » 22. Tammi 2016 11:02

Olisko niin, että maa ansaitsee sellaiset johtajat, kuin kansa itsekin on?
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja Lily » 22. Tammi 2016 21:34

Tuo mainitsemasi pöllö jumala on lilith... Oletteko muuten pistäneet silmään tämän hetken pöllö buumin, löytyy jos jonkin moista pöllö sisustus härpäkettä tai vaatetta ym. Lilithin kunniaksi Tottakai...
Lily

ViestiKirjoittaja pekka » 24. Tammi 2016 15:45

"Ihmisten toiminta tuhoaa maapallon – muovijätteellä voisi jo kelmuttaa koko planeetan"

https://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/art ... an/5704738

"Leicesterin yliopistossa tehdyn tuoreen tutkimuksen mukaan mikään osa planeetastamme ei ole säästynyt muovisaasteelta, uutisoi The Guardian.

Joka paikka on täynnä erikokoisia muovinpalasia, kuten muovipusseja, juomapakkauksia ja vesisäiliöitä. Osa muoveista on hajonnut mikroskooppisen pieneksi.

Tutkimuksen pääkirjoittajan, professori Jan Zalasiewiczin mukaan tulokset tulivat täytenä yllätyksenä.

– On ollut tiedossa, että ihmiset ovat tuottaneet valtavia muovimääriä 70 vuodessa. Yllättävää oli se, kuinka muovia on päässyt kulkeutumaan kaikkialle, jopa valtameren pohjaan ja pohjoisnavalle.

Jo tälläkin hetkellä esimerkiksi linnut ruokkivat poikasiaan muovijätteellä.

– Muovin leviäminen luontoon on merkityksellisempää kuin olemme ymmärtäneetkään. Ihmisten toiminta tuhoaa maapallon. Tuotetulla muovisaasteella voisi jo kelmuttaa koko planeettamme.

Maailmassa tuotetaan muovia 300 miljoonaa tonnia vuodessa. On todennäköistä, että luku nousee 30 miljardiin vuosisadan loppuun mennessä.

Aiheesta uutisoi Suomessa ensimmäisenä Verkkouutiset."

Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Jukka » 24. Tammi 2016 20:53

pekka kirjoitti:. . .
Image

Huh huh, mikä kuva. Nousi mieleeni Raamatusta sana

Jesaja (24:5) kirjoitti:Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat rikkoneet lait, muuttaneet käskyt, hyljänneet iankaikkisen liiton.
Jukka

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 26. Tammi 2016 16:32

Lily kirjoitti:Tuo mainitsemasi pöllö jumala on lilith... Oletteko muuten pistäneet silmään tämän hetken pöllö buumin, löytyy jos jonkin moista pöllö sisustus härpäkettä tai vaatetta ym. Lilithin kunniaksi Tottakai...

Olen kiinnittänyt tähän huomiota.

Tämä on myös bohemian groven symboli tunnus:

Image

Bohemian Grovessa esitellään valtaapitäville, kansanedustajille ja kongressinjäsenille suljetuin ovin juhlat jonka kohokohdassa esitetään näytelmä jossa ihminen uhrataan valtavan pöllöpatsaan edessä pöllölle "the cremation of care" (välittämisen krematointi) -juhlassa:

Image
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja Lily » 26. Tammi 2016 17:10

Mikko, eikös taida olla jopa ihan vauva, minkä uhraavat tuolla?

Karmeeta touhua, tuo on ihan saatanan palvontaa...
Lily

ViestiKirjoittaja RNH » 29. Tammi 2016 13:42

Lily kirjoitti:Tuo mainitsemasi pöllö jumala on lilith... Oletteko muuten pistäneet silmään tämän hetken pöllö buumin, löytyy jos jonkin moista pöllö sisustus härpäkettä tai vaatetta ym. Lilithin kunniaksi Tottakai...

Olen pistänyt merkille että pöllöaiheisia esineitä on nykyään paljon ja ovat suosittuja. Tosi söpöjä jotkut mun mielestä. Mä en näe sitä niin että lilithin kunniaksi olisivat. Näen niin että pöllö on Jumalan luoma eläin, kuten kaikki muutkin eläimet, eikä se tee pöllöstä tai sen kuvista sen pahempia vaikka joku jossain lilithiä palvookin. Vähän sama jos ajattelis ettei voi pitää maitotölkkiä pöydällä jossa on lehmän kuva koska joku jossain (hindut) pitää lehmää pyhänä. No toi nyt oli aika kärjistetty esimerkki mutta periaatteessa sama asia?

Voi olla niinkin että olen vaan niin sinisilmäinen tai lapsellinen etten näe yhteyttä tällä pöllöbuumilla lilithiin. Itseasiassa en ole ennen kuullutkaan tuosta lilithistä ennen kuin Lily mainitsi siitä ja löysin wikipediasta tietoa. Siellä sitten nousikin hiukset pystyyn... aika rankkaa ja ällöttävääkin juttua siellä tästä lilithistä oli. :?

Siksi mä en varmaan mistään mitään tiedäkään kun en oikein tykkää kaivella tietoa kaikenlaisista epäjumalista :roll:
RNH

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu