Iustus, Jumala opetti minulle henkilökohtaisesti kuvasta. Uskovien kodilla kyläilleeni huomasin
'Jeesus' -tauluja ja ajattelin että minulla pitäisi olla myös tauluja. Tilasin taulun ja siten se saapui postiin niin
menin hakemaan sen. Siten sieltä kotimatkalla törmäsin erääseen vanhaan pariskuntaan. Niin halusin näyttää
rouvalle taulun, sinä hetkellä Jumala puhui meille molemmille vaikka rouva ei ole uskossa ja hän kuuli
Jumalan puhuvan ja sanoi minulle 'älä pidä jumalia minun rinnallani' Olin ihmeissäni ja enemmän ihmettelin
että Jumalakin puhui myös rouvalle, joka ei ole uskossa. Minä ajattelin 'pistän vain sen seinälle enkä tarkoita
että palvoisin sitä taulua'.
Siten sain 5 vuotta sitten eli 2010 profeetallisen sanan joka sanoi 'Kuva silmien eteen, jonkun seinällä on kuva,
idoli, jota Jumala ei halua sen olevan. Jumalasi siunaa kun irrotat viimeisenkin siteen.' Mietin mitä tarkoittaa
kun Jumala puhuu siitä että 'siunaa kun irrotan viimeisenkin siteen'. Siten päätin repiä Jeesuksen kuvan kahtia ja
siten yhtäkkiä se huusi minulle sanoen: 'Sinähän kiellät Jeesuksen'. Minä katsoin ihmetellen kuvaa ja ajattelin
'hei, sehän on pelkästään paperia'. Kuka se suuttui ja huusi minulle? Se oli nimittäin saatana josta Jumala yritti
sanoa minulle profeetallisen sanan kautta.
Kielto sanoo: 'Älä pidä jumalia Jumalan rinnalla' ja se tarkoittaa että Jumala asuu sinussa ja sinun seinällä on
jumalien kuvia ja tauluja. Jumala joka asuu sinussa, on niitä kuvia Hänen rinnalla - ollessaan sinussa ja sinähän
pidät kuvia Jumalan rinnalla. Ymmärrätkö? Tämä on vain esimerkillinen selitys. Voisitko Iustus vastata tähän että
ymmärrät syyn kiellossa?
Raamatun mukaan Jumala on kanssamme joka päivä loppuun asti niin sen takia minulla ei ole yhtään kuvia
eikä tauluja kotosalla eli Hänen rinnalla ei ole yhtään niitä. Sori uteluttaa mitä teet työksesi jos saa kysyä? Ei siihen ole pakko vastata jollet halua - yksityisyyttä kunnioittaen