Siis me juteltiin teini-ikäisen tyttäreni kans Cheekistä ja todettiin ettei me voida tuomita,hänelle pitäis julistaa evankeliumia
systeri kirjoitti:Niin no sen saa ihan jokainen itse arvioida onko tuomittu? ja arvosteltu oikein, joka tapaukses Sana sanoo että veli voi tuomita sisäpuolella olevan ,mutta ulkopuolella olevan tuomitsee Jumala.
Siis me juteltiin teini-ikäisen tyttäreni kans Cheekistä ja todettiin ettei me voida tuomita,hänelle pitäis julistaa evankeliumia
tanu kirjoitti:systeri kirjoitti:Niin no sen saa ihan jokainen itse arvioida onko tuomittu? ja arvosteltu oikein, joka tapaukses Sana sanoo että veli voi tuomita sisäpuolella olevan ,mutta ulkopuolella olevan tuomitsee Jumala.
Kiinnostaisi kovasti se Raamatunkohta missä sanotaan että veli saa tuomita sisäpuolella olevan, mutta ulkopuolella olevan
tuomitsee Jumala? Ei kai meillä ole oikeutta tuomita ulko eikä sisäpuolella olevia? Mutta synti on oikeus sanoa synniksi.
Aamu-Usva kirjoitti:Usein ylimielisen oloinen ihminen peittää kuorensa alle vielä enemmän epävarmuutta kuin vähemmän ylimielisen oloinen. Ylimielisyys on erittäin vaikeasti murrettava kuori, mutta kuitenkin vain kuori, jonka sisällä voi asua hyvinkin lämmin ihminen.
tanu kirjoitti:Juu, tuossahan se on sanottu, mistä Systeri mainitsi.
Kiitos Pekka!![]()
Nyt sanon sen mikä on pitänyt sanoa jo aiemmin.
Minusta sinä Pekka olet täällä foorumilla sellainen oikea "isä-hahmo".![]()
Aina niin ystävällinen ja lempeä ja kärsivällisesti jaksat kaikille vastata.
Jumala sinua runsaasti siunatkoon ja läheisiäsi.
systeri kirjoitti:Niin no sen saa ihan jokainen itse arvioida onko tuomittu? ja arvosteltu oikein, joka tapaukses Sana sanoo että veli voi tuomita sisäpuolella olevan ,mutta ulkopuolella olevan tuomitsee Jumala.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa