Kirjoittaja vaisuliini » 21. Marras 2015 11:54
*
"Huusin Herralle: "Mistä kaikki tämä viha nousee? Sitä ei ennen ollut täällä!" Herra vastasi: "Poikani, kun kultaa puhdistetaan, se pannaan tuleen ja tuli muuttaa sen nestemäiseksi. Silloin epäpuhtaudet nousevat pintaan." Sitten hän esitti minulle kysymyksen, joka muutti elämäni. "Voitko nähdä kullassa oleva epäpuhtauksia ennen kuin se on pantu tuleen?" Sanoin: "En". Hän sanoi: "Mutta se ei merkitse sitä, ettei niitä olisi olemassa." Hän sanoi:"Kun minä laitan tuleni sinun allesi, nuo epäpuhtaudet nousevat pintaa, ja vaikka et itse tiennyt niiden olemassaolosta, minä näin ne. Sinun on tehtävä valinta; oma reaktiosi siihen, mikä on tullut esiin, määrää tulevaisuutesi. Voit jäädä vihaiseksi ja syyttää vaimoasi, ystäviäsi, pastoriasi tai työkavereitasi tilastasi, tai voit nähdä sen sellaisena kuin se on ja tehdä parannuksen ja pyytää anteeksiantoa, niin minä otan kauhani ja poista nuo epäpuhtaudet elämästäsi."
Jumala ei poista niitä vastoin tahtoamme. Sen vuoksi Paavali sanoi 2. Timoteuskirjeen 2:21:ssa:"...puhdistaa itsensä." Jos haluat oikeutta itsellesi ja pitää kiinni eteenpäin menoa estävistä vioistasi, Jumala ei pakota sinua irrottamaan otettasi niistä. Puhdistus on jatkuva, etenevä, usein tuskallinen prosessi, mutta koska tiedät sen hyödyt, toivotat sen tervetulleeksi. Jeesus sanoo: "Autuaita ovat puhdassydämiset, sillä he saavat nähdä Jumalan" (Matt. 5:8)."
-John Bevere/Voitto erämaassa-
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.