Mr Kerimäki kirjoitti:Miettikäähän nyt toiselta kantilta asiaa ?? Suomi ja eurooppa on kristillinen ja kyllä siellä on ollut ristiretket ja inkvisiton mustat vuosisadat kuin myös pohjolassa noitavainot ja todella voi sanoa kun historiaa lukee ,että esim papiston toiminta on ollut järkyttävää jos uskomme esim noitavainojen historiaa.Kysymys kuinka moni valtio maailmassa on syntynyt ilman miekkaa ?? siinä mielenkiintoinen laskutehtävä päivän ratoksi .
Suomi ja Pohjola on tehnyt varmasti Pyhyydessä nuo päätökset eli tehdä Suomen laki aikoinaan Raamatun pohjalle ja kansa on valinnut ,että näin tehdään ja tietääkseni suomessa valitaan ihmiset tekemään valintoja(enemmistö) ja päätöksiä .Mitä tästä Jumalan ja Jeesuksen sanan alle menemisestä on ollut apua .No itse ainakin olen huomannut aivan mielettömän varallisen siunauksen esim suomessa ,jolla ei ole ollut juuri mitään luonnonvaroja yms .Sodan jälkeen maa ampaisi hirmuvauhdilla maailman eliittiin ja on pysynyt siellä .Kansa on ollut kristillistä ja kyllä tottakai on meillä ollut ateismia aina. Suomen kulku valtiona on liitetty Pyhiiin Raamatun lakeihin niin siunaukset on ollut todella nähtävissä ja etenkin kun niitä lakeja on seurattu valtiotasolla.
Nyt kuten tiedämme ja näemme 2000-luvulla suomen valtio on hyväksynyt saatanan lait ohjeekseen ...kuten edellä homous on sallittua ja kainenlainen luopumus jäytää ja nakertaa joka puolella ..esim homoja eduskunnassa vaikka alkuperäinen sääntö on ,että ...moitteeton kansalainen ja alunperin jos homo olisi ollut eduskunnassa siellä olisi syntynyt kenties nyrkkitappelu tai vastaavaa sillä ero vanhoihin aikoihin ja nykypäivään on yö ja päivä.TÄSSÄ ON EKSYTYS JA LUOPUMUS SAMASSA.
Pienessä ajassa jopa kristillinen kansa on mennyt tähän eksytykseen ja hyväksynyt sen ja pahinta ,että se on ollut niin salakavalaa ,että monet ei edes tajua ,mitä tässäkin nyt kirjoitan sillä hei ei näe totuutta.
En pidempää esseetä kirjoita ,mutta huomaamme varmaan kaikki ,kuinka Suomi on romahtanut yht äkkiä ja miksi ?? itse näen asian nyt sillä ,että valtio on hylännyt Jumalan ....valtion tasolla on luopumus ja yksilötasolla on luopumus ja mitä se tarkoittaa lyhennettynä ....Siunaukset ,jotka Jumalan käden alla on ollut meille ja tullut kuin Manulle illallinen niin ,että Jumala on ohjannut .......se on poissa ja suomi on taantumassa ja jumissa ...muu eurooppa hieman nousee ja suomi nytkin täälhetkellä laskee alaspäin ja jopa velkamäärä lisääntyy miljoona vauhdilla vielä miljardeihin ...
Hyvin sanottu, olen samaa mieltä kaikesta.
Toisessa postissa keskusteltiin, että suomalaisille on vaikea jakaa evankeliumia, että maa on kovaa täällä. Olen tästä samaa mieltä ja olen samaa mieltä , että pelottomat ja siunatut vuodet ovat tehneet tehtävänsä, ei ole ollut tarvetta Jumalalle. Pseudotiede ja tutkimukset ovat suomalaisen uusi jumala, vaikka tutkimuksia ei osata tulkita eikä oikeastaan osata muuta kuin papukaijamaisesti toistella johtavien uusateistien teesejä menemättä yksityiskohtiin.
Toinen äärimmäisen vaarallinen seikka joka on maailmanlaajuinen on uusateismin adoptoiminen yliopistomaailmaan ja viralliseksi totuudeksi, jonka takana on olevinaan ykismielisesti koko tiedeyhteisö (oikeasti ei ole). Uusateisteilla ja tiedemiehillä on esittää semmoisia argumentteja, joita valtaosa kristityistä ei osaa kumota, tai ei koe tarpeelliseksi kumota. Ateimsin evankeliumi mahdollistaa synninteon sekä älyllisen ylimielisyyden ja pätemisen ja on siksi erittäin houkutteleva eksytys Suomalaisille. Argumentti " vai uskotko sä johonkin satuihin ja yksisarvisiin" saa ylpeän suomalaisen häpeämään ja hiljenemään.
Kuitenkin samaan aikaan on vallalla Suomessa myös suuri määrä kaikkea saatanallista yliluonnollisuutta joihin uskotaan totena, vaikka ovat satuja parhaasta päästä.
On UFOilua, henkiparastamista, new agea, scientologiaa, ennustajia televisiossa, tarotkortin lukua, mentalisteja, paranormaalien ilmiöiden metsästystä, reinkarnaatioon uskomista jne jne. Uusateismin saatanallisuudesta kertookin paljon se seikka, että he käyvät sotaa ja vihaavat eniten kristittyjä ja puolivillaisesti myös Islamniuskoisia, on kummallista että he eivät kritisoi luettelemiani huuhaa ilmiöitä kuin äärimmäisen harvoin.
Suomessa muslimit marssivat, mutta missä on uusateistien kritiikki ja terävät sutkautukset
Ateistikin tahtoo olla poliittisesti korrekti ja välttää kritiikkiä, sillä kritiikki ja realismi on tietysti aina rasismia.