Uutisia maailmalta

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Uutisia maailmalta

ViestiKirjoittaja tanu » 02. Loka 2015 13:01

Suurin osa näistä USA:n joukkoampumisista on lavastettuja. Kuten todennäköisesti tämäkin.
Tarkoitus on saada aseet pois kansalta. Eliitti ei voi toteuttaa suunnitelmiaan niin kauan kuin
kansa on aseistettu.

Netti on täynnä videoita näistä näyttelijöistä, jotka esittävät mukamas ammuttujen perheenjäseniä
ja itkevät kameran edessä. Ja kun kamera on käännetty pois, niin nauravat ja laskevat leikkiä.
Crisis actors nimellä näitä henkilöitä kutsutaan.
https://memoryholeblog.com/2013/04/11/c ... andy-hook/
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja Juha » 05. Loka 2015 14:45

Lisätietoja:

Oregonin ampuja ei tuntenut armoa - ampui naisen pyörätuolissa

Yhdeksän ihmistä surmannut Chris Harper Mercer, 26, ei tuntenut armoa. Hän ampui myös niitä, jotka tottelivat häntä, uskonnosta riippumatta.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/20151 ... 1_ul.shtml

Uskoaan ei kannata kieltää missään tapauksessa, sillä vaikka sen kieltäisi niin silti sinut voidaan tappaa joka tapauksessa. Ei noista psykopaateista (tai vahvojen henkivaltojen alla toimivista ISIS-jihadisteista) voi ikinä olla varma. Tämä olkoon muistutuksena kenelle tahansa veljelle tai sisarelle, joka mahdollisesti joutuu joskus tilanteeseen missä käsketään kieltämään usko kuolemalla uhaten.
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Juha
Site Admin

ViestiKirjoittaja pekka » 14. Loka 2015 18:58

"Verkkouutiset: "Koirani ajoi autoa", rattijuoppo väitti poliisille"

https://www.pohjalainen.fi/uutiset/viih ... -1.1925399

"Rattijuopumukseen syyllistyneen miehen selitys ei kuulostanut viranomaisten mielestä uskottavalta. Hän nimittäin väitti koiransa olleen ratissa.

Erikoisesta tapauksesta liikenteessä kertoo Verkkouutiset .

Jutun mukaan floridalainen Reliford Cooper III pidätettiin sen jälkeen, kun hänen autonsa oli paennut lujalla vauhdilla poliisia, ajanut kahden ojan yli ja iskeytynyt talon seinään.

Cooper itse pakeni viereisen kirkon toilettiin, jossa hän piileskeli ja hänet löydettiin pastorin opastamana, kun miestä etsittiin poliisikoiran voimin.

Verkkouutisten juttu perustuu The Smoking Gunin julkaisemaan Palmeton poliisin raporttiin .

Raportissa epäillyn kerrotaan antaneen useita spontaaneja kommentteja, kun hänelle laitettiin käsirautoja.

Reliford Cooper sanoi, että "minä en ajanut sitä autoa".

"Koirani ajoi sitä autoa, pakenin koska halusin tehdä niin. Ette löydä minulta huumeita tai aseita"."

Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja systeri » 21. Loka 2015 20:07

zzzzzzzzz :?
Viimeksi muokannut systeri päivämäärä 22. Loka 2015 20:49, muokattu yhteensä 1 kerran
systeri

ViestiKirjoittaja Jukka » 22. Loka 2015 10:38

Tuossa viestissä (joka on saatettu jo poistaa palstalta) on mielestäni jotain väärää ja pimeää. En ehdi nyt arvioimaan ilmestysblogin kirjoituksia enemmälti, mutta tämä tarina isis-taistelijan kääntymyksestä ei näytä uskottavalta. Siinä kyllä puhutaan kristinuskoon kääntymisestä ja Jumalasta, mutta ei sanaakaan Jeesuksesta, joka pelastaa. Kaupungilta palattuani tutustun asiaan tarkemmin, mutta jo tässä ihmettelen ääneen miksi nykypäivänä niin monet vierailevat helvetissä ja heidän tarinansa sekä niistä kirjoitetut kirjansa myyvät hyvin? Raamatussa ei tällaisista vierailuista kerrota... Rikas mies kuvataan tosin tuonelassa, vaivoissa, mutta hänelle tehdään selväksi ettei paluuta maan päälle enää ole. Ei tarinat taivaassa tai helvetissä käymisestä johdata ketään uskoon. Jos ihminen ei usko Raamatun kirjoituksia Jeesuksesta niin hän ei usko vaikka joku kuolleistakin tulisi hänelle tuonpuoleisesta kertomaan. Tuon suuntaista en kehitellyt minä, vaan sen sanoi Jeesus itse.
Viimeksi muokannut Jukka päivämäärä 22. Loka 2015 21:59, muokattu yhteensä 1 kerran
Jukka

ViestiKirjoittaja Jukka » 22. Loka 2015 12:32

Vilkaisin nyt joitakin kirjoituksia tuosta ilmestysblogista. Tässä otsikoita

KUINKA SINÄ VOIT PELASTUA HELVETILTÄ?
NIGERIALAINEN MIES HERÄSI ELOON OLTUAAN KUOLLEENA
BUDDHALAINEN MUNKKI HELVETISSÄ
LESTER SUMRALL – AVOIN NÄKY HELVETISTÄ
VIIDEN ENKELIN SANOMA SAMUEL DOCTORIANILLE
SALAMAN ISKU TAPPOI NUOREN NAISEN JA VEI HÄNEN SIELUNSA HELVETTIIN
15-VUOTIAAN POJAN KOKEMUS KUOLEMASTA
ITSEMURHAN TEHNYT NARKOMAANI JOUTUI HELVETTIIN
AMMUTTU ATEISTI KÄVI HELVETISSÄ
IAN MCCORMACK - HÄIVÄHDYS IKUISUUDESTA
RAJATILAKOKEMUS JOKA MUUTTI ATEISTIN PROFESSORIN
TEINI IKÄINEN TYTTÖ AMPUI ITSENSÄ JA JOUTUI HELVETTIIN
CHOO THOMAS - TAIVAS ON NIIN TODELLINEN
BILL WIESE - 23 MINUUTTIA HELVETISSÄ
ATEISTIN LÄÄKÄRIN KOKEMUS TUONPUOLEISESTA
MORMONI NAISEN KOKEMUS KUOLEMAN RAJAN TUOLTA PUOLELTA
KRISTITYT JOTKA PÄÄTYIVÄT HELVETTIIN

Toistan tässä aikaisemmin aamulla sisimmässä tuntemani varoituksen, kun kirjoitin, ettei omatuntoni sallisi minun jakaa uskoville tätä blogia luettavaksi. Eikö jo otsikot varoita blogin sisällöstä?
Jukka

ViestiKirjoittaja Juha » 22. Loka 2015 12:33

Tuo ylläoleva uutinen on lähtöisin pila-uutissivustolta valitettavasti. :(

https://www.snopes.com/media/notnews/isisconvert.asp
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Juha
Site Admin

ViestiKirjoittaja Juha » 22. Loka 2015 12:39

Koen myös Jukan varoituksen tuosta blogista aiheelliseksi. Olen sitä mieltä että "helvettinäyt" eivät ole Jumalasta. Niissä on usein outoja piirteitä (ja Raamatun kanssa ristiriitaisia) ja kukaanhan ihminen ei vielä voi olla helvetissä, koska ei ole ollut viimeistä tuomiota.

Lisäksi noista helvettinäyistä jää päällimmäiseksi sellainen epätoivon tunne, että en riitäkään ja Jeesus ei ole antanut syntejäni anteeksi ja minä en pelastu... Joskus, kun olin hyvin nuori uskossani (muutaman kuukauden luokkaa), niin eräs riivattu henkilö pelotteli minua näyillään, joiden mukaan joudun helvettiin koska olen epäpyhä... Olin todella ahdistunut noista jutuista jonkin aikaa, ennen kuin tajusin lopulta ettei ollut Jumalasta se...
Juha
Site Admin

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 22. Loka 2015 14:21

jukka1954 kirjoitti:Vilkaisin nyt joitakin kirjoituksia tuosta ilmestysblogista. Tässä otsikoita

KUINKA SINÄ VOIT PELASTUA HELVETILTÄ?
NIGERIALAINEN MIES HERÄSI ELOON OLTUAAN KUOLLEENA
BUDDHALAINEN MUNKKI HELVETISSÄ
LESTER SUMRALL – AVOIN NÄKY HELVETISTÄ
VIIDEN ENKELIN SANOMA SAMUEL DOCTORIANILLE
SALAMAN ISKU TAPPOI NUOREN NAISEN JA VEI HÄNEN SIELUNSA HELVETTIIN
15-VUOTIAAN POJAN KOKEMUS KUOLEMASTA
ITSEMURHAN TEHNYT NARKOMAANI JOUTUI HELVETTIIN
AMMUTTU ATEISTI KÄVI HELVETISSÄ
IAN MCCORMACK - HÄIVÄHDYS IKUISUUDESTA
RAJATILAKOKEMUS JOKA MUUTTI ATEISTIN PROFESSORIN
TEINI IKÄINEN TYTTÖ AMPUI ITSENSÄ JA JOUTUI HELVETTIIN
CHOO THOMAS - TAIVAS ON NIIN TODELLINEN
BILL WIESE - 23 MINUUTTIA HELVETISSÄ
ATEISTIN LÄÄKÄRIN KOKEMUS TUONPUOLEISESTA
MORMONI NAISEN KOKEMUS KUOLEMAN RAJAN TUOLTA PUOLELTA
KRISTITYT JOTKA PÄÄTYIVÄT HELVETTIIN

Toistan tässä aikaisemmin aamulla sisimmässä tuntemani varoituksen, kun kirjoitin, ettei omatuntoni sallisi minun jakaa uskoville tätä blogia luettavaksi. Eikö jo otsikot varoita blogin sisällöstä?

Samoilla linjoilla.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 22. Loka 2015 14:24

Juha kirjoitti:Tuo ylläoleva uutinen on lähtöisin pila-uutissivustolta valitettavasti. :(

https://www.snopes.com/media/notnews/isisconvert.asp

Hyvä löytö.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu