Todella hieno ja asiallinen kirjoitus (ja kiihkoton) maahanmuutosta.
Kirjoittaja on niin sanavalmis ja perusteellinen, ettei yhtään "vastapuolen" kommenttia
ole ainakaan vielä ilmaantunut. Yleensä kun joku kritisoi tätä meneillään olevaa järjettömyyttä,
on kommentti-palsta täynnä näiden ammatti-ilkkujien kirjoituksia.
https://hankamaki.puheenvuoro.uusisuomi ... ttamiseksiSaa nähdä miten nopeasti tämä kirjoitus poistetaan Uuden Suomen sivuilta.
Sen verran osuvaa tekstiä se sisältää.
Kommentti-osiossa paistoi seuraava kirjoitu silmään:
Helsingin Sanomissa on tänään uutinen, jossa kerrotaan Berliiniläisestä seurakunnasta, jonka piirissä sadat muslimit ovat kääntyneet kristinuskoon. Aika tyrmäävää oli lukea erään yksinhuoltajan haastattelu, jossa hän kertoi kristinuskoon kääntymisen olevan todennäköisesti pysyvän turvapaikan saamisen este.
"Olen löytänyt Jeesuksen elämääni ja yhteisön, jossa on hyvä olla. Minulle turvapaikka-asioitamme hoitava asianajaja itse asiassa sanoi, että on suoranainen itsemurha hakuprosessin kannalta tulla juuri nyt kastetuksi. Voin vain vastata, että tämän itsemurhan teen äärimmäisen mielelläni", Sadat-Akhavi sanoo.Muistaakseni joku täällä jo jossain ketjussa aiemmin mainitsi siitä, että kristityt turvapaikan hakijat käännytetään
takaisin. Siis kristityt jotka tulevat muslimi-maista. Täysin käsittämätöntä. Eikö juuri heille kuuluisi turvapaikka, koska
joutuvat uskonsa tähden kotimaassaan hengenvaaraan? Taas osoitus siitä, että kaiken takana on saatanan henkivallat, mutta
vain Herran sallimissa rajoissa. Nyt tuntuu olevan Jumalallakin mitta täynnä, kun tämän sallii... Hyvä niin.
Vielä pitää lisätä yksi asia.
Tuntuu että valtamedian uutisoinnissa ja syyllistämisessä on sana rasisti saanut ihan uuden merkityksen.
Tuntuu että sana realisti on korvattu sanalla rasisti...
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.