Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja systeri » 28. Syys 2015 12:05

Mullekkin nää videot näkyy vihreänä tällä Explorerilla...chromella näkyy kyllä, se vaan on muuten niin outo??
Oon yrittäny asentaa tuota flashplayeriä mutta tää väittää että se on jo mulla.Mikä muu vois olla syynä ettei videot näy??

Niin ja siunausta valvontahommiin Juha :)
systeri

ViestiKirjoittaja Juha » 28. Syys 2015 12:55

systeri kirjoitti:Mullekkin nää videot näkyy vihreänä tällä Explorerilla...chromella näkyy kyllä, se vaan on muuten niin outo??
Oon yrittäny asentaa tuota flashplayeriä mutta tää väittää että se on jo mulla.Mikä muu vois olla syynä ettei videot näy??

Niin ja siunausta valvontahommiin Juha :)

Kiitos, siunausta sinullekin!

Näyttävätkö videosi tältä?:

Image
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Juha
Site Admin

ViestiKirjoittaja systeri » 28. Syys 2015 13:23

Värit on samat mutta esim tuo tanun laittama video näkyy niin että nuo mustat raidat on ylä ja alareunois.Kun kokeilin YouTubelta nyt niin silloin on koko ruutu vihreä.
systeri

ViestiKirjoittaja Juha » 28. Syys 2015 13:27

systeri kirjoitti:Värit on samat mutta esim tuo tanun laittama video näkyy niin että nuo mustat raidat on ylä ja alareunois.Kun kokeilin YouTubelta nyt niin silloin on koko ruutu vihreä.

Klikkaa videota hiiren oikealla napilla ja valitse "Settings". Sen jälkeen avautuvasta ikkunasta valitse alareunasta vasemmanpuoleisin välilehti ja ota rasti pois kohdasta "Enable hardware acceleration". Sitten paina "Close" ja päivitä sivu ja kokeile uudelleen toimiiko nyt.
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Juha
Site Admin

ViestiKirjoittaja systeri » 28. Syys 2015 13:40

Mulla ei lue mitään tämmöstä siinä :P eli Enable hardware acceleration".
systeri

ViestiKirjoittaja Juha » 28. Syys 2015 13:46

systeri kirjoitti:Mulla ei lue mitään tämmöstä siinä :P eli Enable hardware acceleration".

Painoithan tästä painikkeesta ensin, jonka ympäröin vihreällä?:

Image
Juha
Site Admin

ViestiKirjoittaja systeri » 28. Syys 2015 13:59

Jostain syystä just tuo loota puuttuu,ekana on tuo jossa on silmän kuva...:)
systeri

ViestiKirjoittaja systeri » 28. Syys 2015 14:02

Mun pitää valitettavasti kohta poistua...iltavuoro kutsuu :) mutta meidän koneilla nää jutut on aina yhtä vaikeita...ei muilla vissiin :thumbup:
systeri

ViestiKirjoittaja Juha » 28. Syys 2015 14:10

systeri kirjoitti:Jostain syystä just tuo loota puuttuu,ekana on tuo jossa on silmän kuva...:)

Hmm. :o Menetkö tähän osoitteeseen: https://www.whatismybrowser.com/ ja kerrotko mitä se sanoo? (Pointtina on siis selvittää mikä versio Internet Explorerista sinulla on).

systeri kirjoitti:Mun pitää valitettavasti kohta poistua...iltavuoro kutsuu :) mutta meidän koneilla nää jutut on aina yhtä vaikeita...ei muilla vissiin :thumbup:

Vastaile kun ehdit niin koitetaan jatkaa asian setvimistä :)
Juha
Site Admin

ViestiKirjoittaja systeri » 28. Syys 2015 14:20

Avasin ja sieltähän löytyi vaikka mitä enganniksi...sen verran ymmärsin että tietoja meidän koneesta.Kattelen huomenna kun en nyt tiedä mitä sieltä pitäis kertoa :)
systeri

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu