Homoseksuaalisuus

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Homoavioliiton seuraus uskonsa tähden vankilatuomio

ViestiKirjoittaja pekka » 09. Syys 2015 13:27

Kiitos Herralle, vangittu Kim Davis on nyt vapautettu vankilasta:

"Homoparien avioitumisen estänyt päästettiin vapaaksi Yhdysvalloissa"

https://yle.fi/uutiset/homoparien_avioi ... sa/8291317

"Virkamiehen vangitseminen on lisännyt kierroksia Yhdysvalloissa vellovaan kiistaan ihmisoikeuksista ja uskonnonvapaudesta.

Avioliittolupien myöntämisestä homopareille kieltäytynyt Kentuckyn osavaltion virkailija on päästetty pois vankilasta. Virkamies ehti olla lukkojen takana viisi päivää. Virkailija on kieltäytynyt myöntämästä avioliittolupia samaa sukupuolta oleville pareille, koska pitää homoliittoja syntinä.

Vangittu virkailija, Kim Davis, vapautettiin sen jälkeen kun Yhdysvaltain liittovaltion tuomari katsoi, että Davisin sijaiset olivat huolehtineet avioliittolupien myöntämisestä tämän poissa ollessa.

Davisin vangitseminen on nostattanut kovaäänisiä vastalauseita Yhdysvaltain uskonnollisissa piireissä. Kymmenet Davisin tukijat kerääntyivätkin tiistaina vankilan edustalle ja toivottivat hänet tervetulleeksi vapauteen uskonnollisten laulujen saattelemana.

Kim Davis lopetti avioliittolupien myöntämisen sen jälkeen kun Yhdysvaltain korkein oikeus linjasi kesäkuussa, että samaa sukupuolta olevilla ihmisillä on oikeus avioliittoon koko maassa. Davis on perustellut päätöstään sillä, ettei hän voi toimia uskonnollisen vakaumuksensa vastaisesti ja hyväksyä jotain, minkä uskoo olevan syntiä. Davis pidätettiin syytettynä oikeuden halventamisesta."
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

Magneettimedia julkaisi homokirjoitukseni

ViestiKirjoittaja PetriFB » 09. Loka 2015 18:03

Magneettimedia on luvallani julkaissut kirjoituksen
homoseksuaalisuudesta, missä tulee esille myös Raamatun kanta homouteen
sekä Raamatun pelastussanoma. Kirjoitus on täällä:

https://magneettimedia.com/vieraskyna-h ... t-tekijat/

Minua on suuresti häirinnyt magneettimnedian juutalais vastaisuus ja
mietin annanko luvan kirjoitukseni julkaisemiseen. En tue
magneettimedian israel vastaista linjaa. Päädyin kuitenkin siihen
lopputulokseen, että vaikka magneettimedia on juutalaisvastainen sivusto
(rakastan Israelia), niin kun he kerran julkaisevat sivullaan
pelastussanomaa kirjoitukseni kautta, joka ei ole tyypillistä maalliselle
medialle, niin annoin heille luvan julkaista kirjoitukseni sielujen
pelastumisen tähden.

Ketju yhdistetty -Juha
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
PetriFB

Re: Magneettimedia julkaisi homokirjoitukseni

ViestiKirjoittaja tanu » 09. Loka 2015 20:47

Hienoa että julkaisivat tuon kirjoituksen! Toivottavasti mahdollisimman moni homo lukee kirjoituksen ja
tunnistaa itsensä ja ymmärtää ettei homous ole synnynnäistä. Vaan syntiä, josta tulee tehdä parannus.

Magneettimedian sivuilla on paljon hyviä kirjoituksia.
Mutta Magneettimedian juutalaisvastaisuudesta olen vähän eri mieltä.
Tuntuvat kritisoivan juutalaisten pankkiirien maailmanvaltaa. Ja tosiasia on, että
tällä hetkellä maailmaa pyörittävät juutalaiset pankkiirisuvut, jotka myös omistavat
kaiken länsimaisen median. Eli Suomenkin sananvapauden katoaminen ja ihmisten
aivopesu on pitkälti heidän aikaansaannostaan.

En ymmärrä sitä, että miksi esim. Saksassa on holokaustin tutkiminen
kielletty vankeustuomion uhalla. Jos holokaustissa ei olisi mitään hämärää, niin
toki sitä saisi vapaasti tutkia...

Suurin osa maailman rikkaista juutalaisista on kabbalaan ja talmudiin uskovia
okkultisteja ja saatananpalvojia, jotka uskovat että kuoleman jälkeen ei ole mitään.
Ja että maanpäällinen vauraus on Jumalan suosioita.

Israel ja juutalainen kansa on Jumalan silmäterä ja valittu kansa.
Mutta niillä ei ole mitään tekemistä talmud/kabbala-juutalaisten, käännynnäisten kasaarejen kanssa.

Mikä on se Raamatun Israel jota uskovien tulee siunata?
(itse en tätä vieläkään ymmärrä ja siksi kun rukoilen, niin yhä pyydän vain siunausta Raamatun Israelille/juutalaiselle kansalle)
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja PetriFB » 09. Loka 2015 21:47

Muutama homo on lähettänyt minulle e-mailia ja on tunnustanut, että kirjoituksessani olleista syistä jotkut ovat aiheuttaneet heille homouden, eikä homous ole heidän mielestään synnynnäistä.

Israelista ja juutalaisista sekä holokaustista voisi aloittaa uuden ketjun. Sanon kuitenkin lyhyesti, että mielestäni magneettimedia ei tee mitään eroa juutalaisuuden välille, vaan niputtaa kaiken juutalaisuuden pahaksi. Magneettimedia on antisemitistinen julkaisu ja juuri tuollaiset tekstit mitä he suoltavat juutalaisista voi muodostua yhdeksi syyksi lopunajassa, joka on käynnistämässä lopunajan juutalaisvainoa. Magneettimedian antisemitismi ja julkaisut eivät eroa natsi-Saksan antisemitismi propagandasta, joka päätyi holokaustiin.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
PetriFB

ViestiKirjoittaja tanu » 10. Loka 2015 19:47

Tuo on ihan totta, että Magneetimedia niputtaa kaikki juutalaiset samaan nippuun. Ja se lisää
yleistä vihaa kaikkia juutalaisia kohtaan.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja Joel.A » 10. Loka 2015 22:20

Tuli vaa tästä mieleen, että entäs jos lehden omistajat ovatkin susia joitten tarkoitus onkin mustamaalata Petri niin, että Petristä saisi sen kuvan, että hänkin kannattaa juutalais vihaa.

Haen siis vähän samaa jos Petri olisi paavin rinnalla puhumassa homoudesta niin eikös tässä olisi vihollisella oiva tilaisuus päästä mustamaalaamaan Petri Paavin kannattajaksi?
Joel.A

ViestiKirjoittaja PetriFB » 11. Loka 2015 22:51

Näinkin voisi ajatella, mutta todennäköisempi vaihtoehto on ettei magneettimedian väki pidä homoutta luonnollisena seksuaalisuutena ja siksi he kysyivät minulta saavatko he julkaista kirjoitukseni homoudesta kokonaisena sivullaan. Pohdin tätä Jumalan edessä ja päädyin siihen, että jos magneettimedia julkaisee evankeliumia sivuillaan sekä sanoo homouden olevan syntiä, niin se on parempaa kuin antisemitismi, jota he suoltavat. Joku voisi myös pelastua tuon kirjoitukseni kautta, joka on magneettimediassa. Minulle sielujen pelastus on tärkeä asia ja uskon, että Jumalalle se on vielä tärkeämpää.

Jos joku ajattelee, että kannatan juutalaisvihaa, niin hän saa sen helposti selville etten kannata juutalaisvihaa. Toki varmaan joku voi niin ajatellakin, mutta en silti kannata juutalaisvihaa. Arvotin tässä kohden sielujen pelastuksen tärkeämmäksi ja jos olen tehnyt väärin Jumalan edessä, niin Hän varmasti sanoisi tai sanoo sen minulle. Olen avoin tässäkin Jumalan suuntaan.

Magneettimedia otti minuun yhteyttä, minä en ottanut heihin yhteyttä. Tuskin paavi ottaisi minuun yhteyttä ja pyytäisi minua puhumaan hänen kanssaan homoutta vastaan ja taitaa paavi olla enemmän homouden puolella kuin sitä vastaan.

Pidän sitä myös ihmeenä, että magneettimedia otti yhteyttä minuun ja pyysi minulta lupaa, että he saisivat julkaista sivuillaan minun kirjoitukseni evankeliumista ja homoudesta. Jouduin kyllä asiaa miettimään, mutta tällaiseen ratkaisuun päädyin. Jos he olisivat boikotoineet kirjoitustani ja jättäneet pois evankeliumin ja homouden sanomisen synniksi, niin en varmaankaan olisi siihen suostunut.
PetriFB

ViestiKirjoittaja tanu » 12. Loka 2015 09:57

PetriFB kirjoitti:Näinkin voisi ajatella, mutta todennäköisempi vaihtoehto on ettei magneettimedian väki pidä homoutta luonnollisena seksuaalisuutena ja siksi he kysyivät minulta saavatko he julkaista kirjoitukseni homoudesta kokonaisena sivullaan. Pohdin tätä Jumalan edessä ja päädyin siihen, että jos magneettimedia julkaisee evankeliumia sivuillaan sekä sanoo homouden olevan syntiä, niin se on parempaa kuin antisemitismi, jota he suoltavat. Joku voisi myös pelastua tuon kirjoitukseni kautta, joka on magneettimediassa. Minulle sielujen pelastus on tärkeä asia ja uskon, että Jumalalle se on vielä tärkeämpää.

Jos joku ajattelee, että kannatan juutalaisvihaa, niin hän saa sen helposti selville etten kannata juutalaisvihaa. Toki varmaan joku voi niin ajatellakin, mutta en silti kannata juutalaisvihaa. Arvotin tässä kohden sielujen pelastuksen tärkeämmäksi ja jos olen tehnyt väärin Jumalan edessä, niin Hän varmasti sanoisi tai sanoo sen minulle. Olen avoin tässäkin Jumalan suuntaan.

Magneettimedia otti minuun yhteyttä, minä en ottanut heihin yhteyttä. Tuskin paavi ottaisi minuun yhteyttä ja pyytäisi minua puhumaan hänen kanssaan homoutta vastaan ja taitaa paavi olla enemmän homouden puolella kuin sitä vastaan.

Pidän sitä myös ihmeenä, että magneettimedia otti yhteyttä minuun ja pyysi minulta lupaa, että he saisivat julkaista sivuillaan minun kirjoitukseni evankeliumista ja homoudesta. Jouduin kyllä asiaa miettimään, mutta tällaiseen ratkaisuun päädyin. Jos he olisivat boikotoineet kirjoitustani ja jättäneet pois evankeliumin ja homouden sanomisen synniksi, niin en varmaankaan olisi siihen suostunut.

Toivottavasti uskovat evankeliumin tuolla Magneettimedian toimituksessakin. :thumbup:
tanu

Re: Homous

ViestiKirjoittaja markku » 04. Kesä 2016 09:06

Meen ens viikolla kertoon homoille Vapahtajasta!

Tampereella on ens viikolla typerä pride viikko. Olen lahjaksi saanut vapauden joten menen heidän puistojuhlaansa evankelioimaan homoja. Siellä sitä verta Kristuksen verta tarvitaan missä saastaisuutta on. Vain pisara Jeesuksen verta! uskotaanko siihen mä ainakin uskon on omakohtasta kokemusta. heillä on kyllä mieheys ja naiseus niin sekaisin mutta Isä korjaa kaiken. hän lupaa sanassaan kaiken minä luon uudeksi. Myöskin vääristyneen seksuaalisuuden. en ota omakseni sitä raamatunkohtaa että saastainen saastuu ja pyhä pyhittyy en tiedä mitä se tarkoittaa kun en ole täydellinen. ei vielä ole tuomion aika meillä on sovituksen virka kaikille ihmisille. Saatana petti eevan onko Jumala todella sanonut! Niin hän tänäkin päivän on valehdellut. sen tähden täällä olemme että valo joka meissä on vetää puoleensa ne jotka eivät sitä sisimmässään näe koska siellä on vain pimeyttä. en rukoile että homojen kapakat suljetaan rukoilen että he tulevat uskoon toimin että he kuulevat sen ja tulevat uskoon niin ei kapakoitakaan enää tarvita.

Siirretty Markun viesti tähän ketjuun -Pekka
markku

Re: Homous

ViestiKirjoittaja Juha » 22. Elo 2016 23:31

SETA:n toimintatavoista...

He jakavat vuosittain "Kunniarotta"-häpeäpalkinnon henkilölle tai taholle joka suhtautuu negatiivisesti homo/trans-seksuaalisuuteen

https://timolehtonen1.puheenvuoro.uusis ... puolimatka

Täällä koko lista: https://seta.fi/jarjesto/huomionosoitukset/
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Juha
Site Admin

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu