Spiritismin ja okkultismin kanssa tekemisissä olleet ihmiset ovat monesti kertoneet, että heidän elämässään tapahtuu kummallisia ja outoja asioita kuten esimerkiksi yöllä joku näkymätön voima koittaa vetää peittoa pois heidän päältään.
Sielunvihollinen tekee näitä temppuja ja pelottelee ihmisiä. Onneksi olemme Jumalan lapsia ja saamme sanoa riivaajahengille, että niiden pitää väistyä Herran Jeesuksen nimessä ja niin ne väistyvät.
Minä vain ihmettelin kuinka lapsena ja teini-ikäisenä voi sotkeutua ymmärtämättä spirtismiin ja okkultismiin.
Voiko tavara olla osasyynä spirtismismiin ja okkultismiin? Isäni löysi ullakosta seinäkellon joka ei ollut meidän oma eikä se ollut perintötavara. Ullakko oli yhteinen naapurien kanssa. Kun isä löysi sen seinäkellon niin
lapsena minä aavistin pahaa ja halusin päästä siitä eroon.
Kun isä korjasi ja maalasi ja sit laittoi sen olkkarin seinään niin kummallisia juttuja alkoi. Äiti aina laittoi minun pudonneet hampaat seinäkellon sisäkaappiin säilyttämään kun minulla kasvoi uudet hampaat. Aikuistuneena pyysin äitiä hankkiutumaan siitä eroon mutta äiti kieltäytyi ja halusi pitää sen itsellään. Mutta en osaa sanoa voiko tavara olla osasyynä spirtismiin ja okkultismiin.
Minä rukoilin seinäkellon asian puolesta että Jumala tekisi tyhjäksi. En tiedä voiko raamatullista rukoilla ja pyytää tekemään tavaran paha voima tyhjäksi ( ? )