Kirjoittaja Lily » 30. Elo 2015 21:44
Itse ainakin olen ymmärtänyt sanasta, että kun avioon menet ja lapsia saat, niin se on kaikista tärkein palvelutehtävä silloin, sen jälkeen vasta toiset ihmiset. Täytyyhän meidän olla suloisena Jumalan tuoksuna siellä kotona ensin, meidän puolisoille ja kuka muu meidän lapset evankelioi kun me. Vanhempina me ollaan esimerkkejä uskovista ihmisistä ja Jumalankuvana myös.
Millaisen kuvan minun lapset saa Jumalasta? Miten käyttäydyn lapsiani ja puolisoani kohtaan? = se millaisena lapseni tulevat pitämään Jumalaa.
Eli kyllä se on tärkeintä tuoda Jumala ilmielävänä ja sanan mukaisena lasten ja puolison elämään, oman käytöksen kautta. On tekopyhää olla muille uskovilleja maailmalle hurskas ja sitten kotona toimia lihansa vallassa.
Jumalako haluaa tuoda oman rakkautensa perheitä kotaa julki, niin että puoliso ja lapset kärsii?
Ja oikeesti se vanhemman sukupolven opetus siitä kun tehdään hengellistä työtä, niin on muka Jumalan tahto että lapset ja vaimo jää yksin kotiin, niin paljon että meinaa perhe hajota.Eihän Herra ole tarkoittanut, että tuntemattomat ihmiset on meille se pääasia vaan ne meidän omat, lihanpuolisko ja omaa verta olevat, eli puoliso ja lapset....sen jälkeen vasta muut.