Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Kysymyksiä

ViestiKirjoittaja systeri » 17. Kesä 2015 12:07

Tarkoitti siis ilmeisesti sitä kukkien keräilyä luonnosta :)
systeri

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 17. Kesä 2015 13:12

:D systeri ..olihan kommentti .
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja systeri » 17. Kesä 2015 14:21

Mr Kerimäki kirjoitti: :D systeri ..olihan kommentti .

No oli niin paha että mä poistin sen! Ei mun olisi sitä tarvinnu tähän siteerata,anteeksi.
systeri

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 19. Kesä 2015 11:20

vaisuliini kirjoitti:*
Olen nähnyt miesten poimivan sieniä ja marjoja mutten yhtään niittykukkia enkä nähnyt miesten kulkevan itsepoimitut niittykukat kädessä. Mietin ihmetellen miksei miehet voi poimia niittykukkia?! :roll: :?: Mieleen juolahti että miehiä varmaan hävettää kukkien poimiminen. :? Miksi hävettää? En näe mitään itsepoimituissa kukissa hävettävää vaan ne tuovat iloa ja luo kotiin kotoisamman olon. On ihana katsella itsepoimittuja kukkia. Miksei mies ajattele samoin kuin nainen?

Oletko nähnyt miehen poimivan kukkia itse? Vaimot, oletteko koskaan pyytäneet oman miehen poimivan ja tuovan kotiin kukat? Vai Jumala on luonut miehet siksi heille ei kuulu poimia kukat?

Voiko nainen rikkoa Jumalan luoman sellaisen rajan miehessä ja niin nainen voi pyytää miestä poimivan ja tuovan kukat kotiin? Onko miehessä Jumalan luoma raja? Kukkien poimiminen on hyvä terapia naisille mutta miksi mies kokee kukkien poimimista stressiksi tai hävettäväksi?

Anteeksi kauheasti tällainen...! Koska ihmetyttää ja mietityttää miksei mies voi poimia... :oops: Haastaisin miehet poimimaan kukat ja tuovan kotiin itse ellen tekisi syntiä Jumalaa vastaan jos Hän on luonut miehiä sellaisiksi... :shifty:

Toinen kerää kukkia toinen ei... miehellä niinkuin naisella, pitäisi olla vapaus poimia kukkia... eihän kukkien keräilyssä ole mitään mitä ei voisi tehdä. Jos haluaa ilahduttaa vaimoa, niin nyt juhannuksena miehiltä se kukkien keräily voisi olla hyvä idea, josta vaimo ilahtuisi ja vaimo kokisi että häntä on huomioitu.
Toisen huomioiminen on kaikin tavoin hyvä juttu ja jos elää toista huomioiden se siunautuu kotielämässä niinkuin muuallakin.. avioliiton peruspilarit on toisen huomioimisessa, kaikin tavoin. Pienet eleet, kun on kärsivällinen, se varmasti tuottaa satoa aikanaan.
lonelyrider

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 21. Kesä 2015 22:07

Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja hrmn2 » 22. Kesä 2015 22:28

On tullut tehtyä mukavia pyörälenkkejä, meiltä keskustaan on parikymmentä kilsaa ja nyt oon muutaman kerran käväissyt siellä jätskillä ja istuskelemassa. Ajattelin tehdä vähän pidemmän matkan heinäkuussa, teltta tarakalle ja lähteä vaan johonkin suuntaan :)
hrmn2

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 23. Kesä 2015 08:44

Pyöräily on kyllä näin kesällä mukavaa. Itse pyöräilen autottomana ja ajokortittomana työmatkat. Siinä tulee 20km pyöräilyä päivässä. Joskus talven lumipyryssä matka tuntuu kuitenkin niin pitkältä , että ajattelin joulukuussa veronpalautusten turvin mennä autokouluun :thumbup:
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 24. Kesä 2015 10:42

*
Olen pyöräillyt yhdessä päivässä yhteen 100km :) Ensin porukan kanssa fillarireissulla ja siten toisen kerran yksin 100km yhtenä hellepäivänä koska pyöräillessäni ilma tuntui mukavan viileältä enkä voinut pysähtyä kuin jatkaa saadakseni viileän ilman :D
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 24. Kesä 2015 10:43

*
No en tiedä mihin ketjuun tämä voi laittaa kans. Tämä koskettaa ja on kaunista...

Jeesus Kristus, Herramme.
Maan päällä ollessasi sinä ilmaisit
monin tavoin kirkkautesi.
Elämän arjessa
meiltä hämärtyy usein se,
että sinä elät ja teet työtäsi meissä ja muissa.
Ravistele meidät hereille Henkesi avulla
ja vahvista uskoamme rakkautesi voimaan.
Kuule meitä, sinä, joka elät ja hallitset
Isän ja Pyhän Hengen kanssa
aina ja ikuisesti.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 24. Kesä 2015 10:53

*
Minulla ei ole huippuhyvä fillari vaan sellainen mummopyörä, jolla pääsee mukavasti ja sillä on leveämpi istuin niin istumalla peppu ei helposti kipeydy pitkällä matkalla :D Sain sen ihan ilmaiseksi, se oli aluksi ruosteessa niin nyt se on siististi maalattu joka näyttää ihan hippi pyörältä ja se kyllä kelpaa meikälle ;)
vaisuliini

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu