Feminismin kirous

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Feminismin kirous

ViestiKirjoittaja pekka » 13. Kesä 2015 22:15

george kirjoitti:Valkoisen rodun tulee herätä, jos tulevaisuuden ongelmilta halutaan välttyä.

George, kysyn sinulta, että missä kohtaa Raamatussa sanotaan/opetetaan: "valkoisen rodun tulee herätä, jos tulevaisuuden ongelmilta halutaan välttyä".

Minä en nyt oikein ymmärrä mihin sinä tähtäät tällä rotuopetuksellasi että "valkoinen rotu" tulisi uudistaa?

Minun tietääkseni Raamattu ei kerro mitään tällaisesta "rotuopista" jota sinä George julistat täällä foorumilla.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 14. Kesä 2015 08:49

Täytyy rehellisesti sanoa ,että Ruotsin tilanne ns tummien osalta on todella paikottain jopa menetetty ulkomaan uutisten perusteella ja sellaista Ghettoutumista on joka puolella kuten Helsingin osalta voi sanoa myös vaarallaista jengiytymistä .Tosin ne syyt sitte voi olla ihan miljoonanlaiset ,mikä tilanteeseen on johtanut,mutta jälleen kerran tämä homma alkaa rönsyilemään.
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja george » 14. Kesä 2015 09:39

pekka kirjoitti:
george kirjoitti:Valkoisen rodun tulee herätä, jos tulevaisuuden ongelmilta halutaan välttyä.

George, kysyn sinulta, että missä kohtaa Raamatussa sanotaan/opetetaan: "valkoisen rodun tulee herätä, jos tulevaisuuden ongelmilta halutaan välttyä".

Minä en nyt oikein ymmärrä mihin sinä tähtäät tällä rotuopetuksellasi että "valkoinen rotu" tulisi uudistaa?

Minun tietääkseni Raamattu ei kerro mitään tällaisesta "rotuopista" jota sinä George julistat täällä foorumilla.

Yksinkertaisesti tarkoitan sitä, että samoin kuin maailmassa on somaleja, neekereitä ja arabeja, niin täällä on myös suomalaisia ja eurooppalaisia. Heidän tulee lisääntyä ja löytää rotutietoisuus, jos eurooppalainen kulttuuri ja erityisesti kristinusko halutaan säilyttää.
george

ViestiKirjoittaja pekka » 14. Kesä 2015 10:21

george kirjoitti:niin täällä on myös suomalaisia ja eurooppalaisia. Heidän tulee lisääntyä ja löytää rotutietoisuus, jos eurooppalainen kulttuuri ja erityisesti kristinusko halutaan säilyttää.

Liikutaan minusta hyvin vaarallisilla vesillä kun aletaan puhumaan että meidän tulisi olla rotutietoisia ja että valkoisen rodun tulisi uudistua jne.

Kansallissosialismi ja rotuoppi:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kansallissosialismi

"Kansallissosialismi (saks. Nationalsozialismus) eli natsismi (saks. Nazismus) oli Adolf Hitlerin johtaman Saksan kansallissosialistisen työväenpuolueen (NSDAP) ideologia. Kansallissosialismin on myös monissa suhteissa katsottu muistuttaneen fasismia ja se luetaan toisinaan yhdeksi fasismin muodoksi. Kansallissosialismiin sisältyi myös rotuoppia ja antisemitismiä.

NSDAP hallitsi totalitaristisesti Saksaa vuosina 1933–1945, jolloin Hitler oli maan diktaattorina. Kansallissosialistisia puolueita perustettiin myös useisiin muihin maihin. Useimmat niistä kiellettiin toisen maailmansodan jälkeen; myöhemmistä kansallissosialistisista ryhmistä on yleensä käytetty nimitystä uusnatsismi."

.....................

"Rotuoppi

Kansallissosialismin aatteelle on myös keskeistä rotu, jonka suurin saavutus on nationalistisen ajatusmallin mukaan yhtenäinen valtio. Saksan tapauksessa ylivertainen "arjalainen herrarotu" on luotu muodostamaan Saksan valtiossa kulttuurisesti, sotilaallisesti ja taloudellisesti väkevin kansakunta ja valtio, jonka kohtalona on hallita alempia rotuja. Vahvojen rotujen vastakohtina olivat heikot valtiot ja kulttuurit, joita riitely, etninen ja kielellinen hajaannus ja ali-ihmiset heikensivät. Kolmannen pykälän muodostivat kotimaattomat ihmiset eli loisrodut (esimerkiksi juutalaiset, romanit ja puolalaiset), jotka poistamalla herrarotu vahvistuisi.

Herrarotu-aate perusteli myös vaatimuksen elintilasta, joka toisessa maailmansodassa toteutui konkreettisena sotaretkenä. Alempien rotujen kohtalona tuli olla sotilaallisesti heikompia ja siten herrarodun laajenemisetujen edessä väistyviä. Näkökulmassa on selvä viite 1900-luvun alkuvuosikymmenten muodikkaaseen sosiaalidarvinistiseen teoriaan.

Uskonnot, jotka hyväksyivät nämä ”elämän julmat tosiasiat” olivat hyviä uskontoja. Tämä viittaa kansallissosialismin pyrkimykseen luoda uusi uskonto muinaisten skandinaavisten uskomusten mytologiselle pohjalle."
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja george » 14. Kesä 2015 10:26

Kaikki muuut rodut ovat rotutietoisia, niin miksi valkoisen rodun ei saisi olla? Kysy somalilta onko hän somali ja tietoinen somaliudestaan. Tai keneltä tahansa ei-eurooppalaiselta. Länsimaisen ihmisen itseviha on pesiytynyt syvälle.

Toisen maailmansodan historiaan vaikuttaa erittäin paljon se, että kansallissosialistinen Saksa hävisi sodan. Voittajat kirjoittavat historian.
Viimeksi muokannut george päivämäärä 14. Kesä 2015 10:28, muokattu yhteensä 1 kerran
george

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 14. Kesä 2015 10:27

Kristinuskon säilyttäminen onnistuu ihan minkä näköisiltä ihmisiltä tahansa. Mutta yhdeltäkään ihmiseltä se ei onnistu ilman pysymistä Jeesuksessa. Siis todellisen uskon säilyttäminen. Afrikassa on paljon maita joissa enemmistö porukasta on ainakin nimellisesti kristittyjä.

Kulttuurit aina välillä katoavat tai muuttuvat ja se on ihan ok. Toivottavasti eurooppalainenkin kulttuuri muuttuu ajan saatossa eikä jämähdä tähän materialismiin missä nyt ollaan.

En usko että valkoihoisilla on mitään etua tummaihoisiin nähden. Jumalan edessä kaikki ihmiset ovat samanlaisia koska Hän ei katso ulkokuoreen. Henki ei ole minkään värinen.
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja pekka » 14. Kesä 2015 10:28

george kirjoitti:Kaikki muuut rodut ovat rotutietoisia, niin miksi valkoisen rodun ei saisi olla? Kysy somalilta onko hän somali ja tietoinen somaliudestaan. Tai keneltä tahansa ei-eurooppalaiselta. Länsimaisen ihmisen itseviha on pesiytynyt syvälle.

En halua olla missään tekemisissä rotutietoisuuden kanssa enkä valkoisen rodun uudistumisen kanssa. Enkä halua levittää ympäristööni minkäänlaisia rotuoppeja ja opetuksia.

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja george » 14. Kesä 2015 10:29

Näemme islamilaisen Euroopan, jos trendit jatkuvat. Siinä voi sitten muistella humaania jälkipatriarkaalista yhteiskuntaa, joka aiheutti kyseisen tilanteen.
george

ViestiKirjoittaja george » 14. Kesä 2015 10:29

pekka kirjoitti:
george kirjoitti:Kaikki muuut rodut ovat rotutietoisia, niin miksi valkoisen rodun ei saisi olla? Kysy somalilta onko hän somali ja tietoinen somaliudestaan. Tai keneltä tahansa ei-eurooppalaiselta. Länsimaisen ihmisen itseviha on pesiytynyt syvälle.

En halua olla missään tekemisissä rotutietoisuuden kanssa enkä valkoisen rodun uudistumisen kanssa. Enkä halua levittää ympäristööni minkäänlaisia rotuoppeja ja opetuksia.

Pidätkö suomalaisuutta arvokkaana? Tai eurooppalaisuutta ja Euroopan kansoja? Vai ovatko ne täysin yhdentekeviä?
george

ViestiKirjoittaja pekka » 14. Kesä 2015 11:01

george kirjoitti:
pekka kirjoitti:

Pidätkö suomalaisuutta arvokkaana? Tai eurooppalaisuutta ja Euroopan kansoja? Vai ovatko ne täysin yhdentekeviä?

En ole pannut toivoani tähän katoavaan maailmaan vaan Jeesukseen Kristukseen, meidän Herraamme.

Johannes 18:

36. Jeesus vastasi: "Minun kuninkuuteni ei ole tästä maailmasta; jos minun kuninkuuteni olisi tästä maailmasta, niin minun palvelijani olisivat taistelleet, ettei minua olisi annettu juutalaisten käsiin; mutta nyt minun kuninkuuteni ei ole täältä".

37. Niin Pilatus sanoi hänelle: "Sinä siis kuitenkin olet kuningas?" Jeesus vastasi: "Sinäpä sen sanot, että minä olen kuningas. Sitä varten minä olen syntynyt ja sitä varten maailmaan tullut, että minä todistaisin totuuden puolesta. Jokainen, joka on totuudesta, kuulee minun ääneni."

......................................

36. Jesus vastasi: ei minun valtakuntani ole tästä maailmasta. Jos minun valtakuntani olis tästä maailmasta, niin tosin minun palveliani olisivat sotineet, etten minä olisi tullut annetuksi ylön Juudalaisille; mutta ei minun valtakuntakuntani ole täältä.

37. Niin Pilatus sanoi hänelle: niin sinä olet kuningas? Jesus vastasi: sinä sen sanot, että minä olen kuningas. Sitä varten olen minä syntynyt ja sitä varten maailmaan tullut, että minä totuden tunnustan. Jokainen, joka on totuudesta, se kuulee minun ääneni. Biblia.

Ensimmäinen kirje korinttilaisille 15:

19. Jos olemme panneet toivomme Kristukseen ainoastaan tämän elämän ajaksi, niin olemme kaikkia muita ihmisiä surkuteltavammat.

20. Mutta nytpä Kristus on noussut kuolleista, esikoisena kuoloon nukkuneista.

21. Sillä koska kuolema on tullut ihmisen kautta, niin on myöskin kuolleitten ylösnousemus tullut ihmisen kautta.

22. Sillä niinkuin kaikki kuolevat Aadamissa, niin myös kaikki tehdään eläviksi Kristuksessa,

23. mutta jokainen vuorollaan: esikoisena Kristus, sitten Kristuksen omat hänen tulemuksessaan;

24. sitten tulee loppu, kun hän antaa valtakunnan Jumalan ja Isän haltuun, kukistettuaan kaiken hallituksen ja kaiken vallan ja voiman.

25. Sillä hänen pitää hallitseman "siihen asti, kunnes hän on pannut kaikki viholliset jalkojensa alle".

26. Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.

27. Sillä: "kaikki hän on alistanut hänen jalkojensa alle". Mutta kun hän sanoo: "kaikki on alistettu", niin ei tietenkään ole alistettu se, joka on alistanut kaiken hänen allensa.

28. Ja kun kaikki on alistettu Pojan valtaan, silloin itse Poikakin alistetaan sen valtaan, joka on alistanut hänen valtaansa kaiken, että Jumala olisi kaikki kaikissa.

Johanneksen ilmestys 21:

1. Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.

2. Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.

3. Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;

4. ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."

5. Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".

6. Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

7. Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani.

8. Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."

9. Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa täynnä seitsemää viimeistä vitsausta, ja puhui minun kanssani sanoen: "Tule tänne, minä näytän sinulle morsiamen, Karitsan vaimon".

10. Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja näytti minulle pyhän kaupungin, Jerusalemin, joka laskeutui alas taivaasta Jumalan tyköä,

11. ja siinä oli Jumalan kirkkaus; sen hohto oli kaikkein kalleimman kiven kaltainen, niinkuin kristallinkirkas jaspis-kivi;

12. siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;

13. idässä kolme porttia ja pohjoisessa kolme porttia ja etelässä kolme porttia ja lännessä kolme porttia.

14. Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

15. Ja sillä, joka minulle puhui, oli mittasauvana kultainen ruoko, mitatakseen kaupungin ja sen portit ja sen muurin.

16. Ja kaupunki oli neliskulmainen, ja sen pituus oli yhtä suuri kuin sen leveys. Ja hän mittasi sillä ruovolla kaupungin: se oli kaksitoista tuhatta vakomittaa. Sen pituus ja leveys ja korkeus olivat yhtä suuret.

17. Ja hän mittasi sen muurin: se oli sata neljäkymmentä neljä kyynärää, ihmismitan mukaan, joka on enkelin mitta.

18. Ja sen muuri oli rakennettu jaspiksesta, ja kaupunki oli puhdasta kultaa, puhtaan lasin kaltaista.

19. Ja kaupungin muurin perustukset olivat kaunistetut kaikkinaisilla kalleilla kivillä; ensimmäinen perustus oli jaspis, toinen safiiri, kolmas kalkedon, neljäs smaragdi,

20. viides sardonyks, kuudes sardion, seitsemäs krysoliitti, kahdeksas berylli, yhdeksäs topaasi, kymmenes krysoprasi, yhdestoista hyasintti, kahdestoista ametisti.

21. Ja ne kaksitoista porttia olivat kaksitoista helmeä; kukin portti oli yhdestä helmestä; ja kaupungin katu oli puhdasta kultaa, ikäänkuin läpikuultavaa lasia.

22. Mutta temppeliä minä en siinä nähnyt; sillä Herra Jumala, Kaikkivaltias, on sen temppeli, ja Karitsa.

23. Eikä kaupunki tarvitse valoksensa aurinkoa eikä kuuta; sillä Jumalan kirkkaus valaisee sen, ja sen lamppu on Karitsa.

24. Ja kansat tulevat vaeltamaan sen valkeudessa, ja maan kuninkaat vievät sinne kunniansa.

25. Eikä sen portteja suljeta päivällä, ja yötä ei siellä ole,

26. ja sinne viedään kansojen kunnia ja kalleudet.

27. Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.

pekka
Site Admin

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu